Den offisielle skraveltråden!

Dørti!! Vi sa natta for en stund siden nå!! Fy deg! he he he!!

sorc, jeg hopp til køys du også!!! jeg skal se en dokumentar på tv nå jeg , fnis!

Snakkes i morgen jenter!!! Lots of love!! :)
 
Her e de pumping på gang, pumpa,pumpa å pumpa..nesten blåsprengte bryst her jo [:D]
 
ej hadde alltid melkespreng før, men de forsvann for ei uke sida, anakje ka som he skjedd..så no pumpa ej kvar 2time for å få den tebake..redd Fredrik skal svælte mens mamma passa han.
 
Jeg har jo ikke melk.. Dvs jeg prøvde å presse for å se om tab jeg tok stoppet alt, men det kommer dråper ut. men jeg vet med meg selv at det er ikke nok til en brøkdels måltid engang :( :( Derfor vil jeg bare ha vekk hele sprengen, for den dårlige samvittigheten gnager hele tiden :( :( Og jeg vet det er ikke en dritt jeg kan for det, men likevel :(

Så vær glad du fremdeles kan gi han din mat! :)
 
Nice Lindekva...kos deg masse med fotbadet og masse masse lykke til imorgen. Bra sted dere skal ha dåpen også...tihiiii :)
 
var godt med fotbad ja [:D][:D]

febbissbebbiss- skal dere ha samme kirke eller? da er kameraet ferdig ladet også [:D][:D]
 
Nope, vi skal i Haugerud vi. Men er jo nesten derfra så er lissom litt stas da vettu :)

Ta masse bilder og ikke glem å blogge litt :)
 
I går var jeg opptatt hele dagen og på kvelden var vi ute. Jeg klarte hele 4 halvlistere, ha ha ha ha!!! Så jeg klarer ikke ta an helt ut enda!

Og vi fikk verdens flotteste bryllups/dåps/bursdagsgave av en jeg kjenner. Han skal spille i bryllupet vårt!!! Herreguuuuud å glad jeg er!! Hvis vi bet for utstyret og han kan ta med kona si så skal han spille. Normalt tar han 10 000 kr for det!!!
Ååååh jeg er sååå i hundre!! Og så skal han ha noe lys også må. Vi har gitt han fritt spillerom, så blir utrolig gøy å se hva han kommer opp med!! ooooh mama!! He he he he!!!
kan ikke skrive noe mer foreløpig om han, for det er hemmelig enda og vil ikke han skal bli gjenkjent. Men wwwwwwwweeeeeeeee!!! one happy girl yeeeah!!!!!

I dag har jeg sovet lenge og nå sover gullet og samboern. Vi skal jo ikke hente snuppa i dag, så jeg tror det blir en fullstendig slappeavdag. Det er ikke akkurat overskyet, men det er ikke klar himmel heller og så er det noen sterke vindkast innimellom, så vet ikke om jeg gidder å gå ut på tur.
Mulig jeg spraylakkerer melketrallen som gullet skal sitte i på vei inn i kirken :)
 
ja sant det Tone[:D] syns et begynner og dabbe skikkelig av på skravletråen ;P hehe!
 
ååååh, nå er det en stund siden jeg har skrevet i skravletråden vår.. har ikke vært på bv så mye etter dåpen.. hehe.. men nå er jeg inni det igjen :) er såååå kaklete vi her inne at går man glipp av en dag her har man MYE å hente seg inn igjen i :) hehe..
Heerlig, er sånn ett forum skal være <3

Hva er planene deres i dag da snupper?? vi trenger tips.. vil finne på no :)

I går hadde vi en herlig dag der vi gikk litt rundt i byen og deretter på kina resturant :) det var sååå jammiiiiiii <3

Emilie har vært helt krakilsk i natt, vet ikke hva det kan være [&o]
Hun har vært våken mye å bare villet ha pupp, helt til det var tomt. måtte opp å lage erstatning.. så sov hun 2 timer også mat igjen.. får ikke opp produksjonen jeg for hun blir bare såååå hissig når det ikke kommer noe [:(]
Også har jeg fått det kjøtt såret med betennelse på bryst vorta.. huff.. nå er jeg så lei av at det ikke går veien med denne amminga [:(]
 
ja ekke bare, bare etta t0mmelise ;P hehe!! bra du er tilbakers da[:D]
 
Nora er sånn idag hun å[:-] eller ikke att hun er så sulten, men att hun er stuuup trøtt men ikke sover[:-]! vet ikke hva det er jeg ;P hehe!!

idag blei jeg bedt på middag hoss mamma og pappa så det skal jeg.. selvom jeg egentlig ikke har noe lyst[:'(] ahhh! så da tar jeg med dåpskjolen og stuff dit... shit, nærmer seg dåp ALT FOR FORT... herregud.. og jeg glemmer jo hemmeligvenn greiene hverdag..[8D] mye og tenke på!! ;P
 
hva har du lyst og gjøre idag a t0mmelise?[:D]
 
Herlig å få hjemmelaget middag da :)
Dåpen nærmer seg foooooort ja.. var deilig å få den overstått altså :) hehe.. selv om det var en veldig kjekk dag :)
Kanskje det bare er en grinete dag i dag?[:D] hun har fått sovet litt nå da så virker i bedre humør.. enn så lenge [:-]

Aaaaner ikke hva vi skal finne på i dag jeg... hmm.. er liksom ikke så fint vær heller [8|] gråe skyer med littt blå flekker og sol som er gjømt langt bak.. opphold da.. hmm.. vi får se :)
må gå en tur iallefall :D

Kose dere masse hos foreldrene dine June :)
 
idag har vi vært sammen med Olivers tante og onkel- gikk først tur, etter det dro vi hjem hit å spiste lunsj og jordbær, så hjemmelaget pizza til middag[:D][:D]

Fikk også tlf fra mamma med en trist nyhet- samboeren til mormor døde idag tidlig[:(]
 
Huffda. Kondolerer Lindkva.[:(]

I dag har det vært fint vær. Mæn ISKALDT. 6 grader e ikke nåkka å skryt over[>:]
Va i konfirmasjon i går t ene tantebarnet mitt. Så fikk e nån goe idèa på bordpynt og bordkort [:D]
Da bi å gå innom ciro å handle inn snart t dåpen, sånn at vi slæpp å få alt samme mnd som dåpen.
 
Back
Topp