Den offisielle skraveltråden!

Kjørte snuppa til faren i dag og så dro vi rett i selskap til svigers. Svigermor har bursdag i dag nemlig.

Samboern har lagt seg nå siden han skal løpe Mandalsløpet i morgen. Jeg skal være med som fotograf som alltid :) Og så er det bankett på kvelden :)
 
han trønderen eller nordlendingen i den filmen (han som er med i alle norske filma) sa at joakim var kjempefin!;) mhm:P
Og det har han pinadeg heilt rett i...
å så sa han "tenk at han kjem frå universet" eller noke... (som i den betydning at plutselig eksisterer han i magen osv osv... veldig dyp)..
så eg sto der å berre "eh... eg tar den ikkje, eg??"
så måtte han som eg egentlig skulle vise babyen til forklare meg [8D][8D][8D]

i kveld så skal eg... uhm... pumpe meg?:)
 
jaaaa... ;)  hiih.. ;P Igjen:P har kjøpt meg baileys å greier, så no skal det storkosast;) å så skal mamma og pappa ha joakim så vi kan stoorkose oss ilag;)
kanskje eg skal prøve meg på desserten din;) la du oppskrifta ut i mattråden??;)

så no "koser" eg meg med ein ammete med malt i [:'(]

klarte btw å bomme totalt når eg tømte over i begeret... så mista ein 20 ml der..:P og ga meg sjøl ekstra oppvask:P
 
ein 4 cl shot eller 6 cl?:P avhenger kanskje av mengden i kvar "form"?:)
Er det best med eller uten sorbet?:) dersom eg lager dette i morgon er det klart til søndag, sant??;) :)
 
Jeg tar 2 cl hvis jeg skal lage til andre. Men tar 4 hvis jeg skal lage til oss, hehe!!

Den er super god alene, men med sorbeten så blir det så SUPERDUPER kombinasjoner!! Søtt fra pannacottaen og syrlig fra sorbeten. Fantastisk!!!
 
duuuh... Korleis skal du gjere det med missekåringane?
eg tenkte å dele opp dei frå 2009 og 2010.. men blir litt teit å ha overskrifta:
Miss 2009, for då kan det mistolkast som at eg er miss 2009.. skjønna?:P
 
Jeg har bare blandet de jeg. For dette er bare en midlertidig montasje. Den ser jo ikke ut, ha ha ha!!! [8D][8D]
Pluss jeg har litt plassmangel jeg, ha ha ah!!! Så vet ikke om det blir vanskelig å dele de opp.. Tror ikke det er noe vits. Når jeg lager den ordentlige så skal jeg sette de jeg fikk først øverst. Tenker jeg :)
 
okai;) eg holder på med ein sånn kjapp ein;) Di ordning var ikkje så dum då;) men ville hatt februar i midten og bilder av prinsen oppe og nede om du skjønner?;) så blir han ein "større" del av signaturen trur eg;) Men veit ikkje:)
 
eg var varm.. men no er vinduet på VIDT gap, så eg kjenner eg begynner å bli litt kald.. :) vurderer ein tynn gensar, så kanskje det til slutt blir perfekt;)
 
Ååh... *grøsse* hater når "sensoren" til garasjen går på, sånn at det begynner å lyse.. For det bur ingen forbi oss.. sikkert berre ein katt eller noke, men eg ser for for meg at det plutselig kjem maskerte folk inn som stormer inn på soverommet for å ta joakim [:'(]
 
Oj!! Den er skikkelig ekkel ja!! huff... Derfor er jeg glad jeg ikke har noe sånn... Noen i fam min har sånn utenfor hytta si. Så når vi sitter oppe på nettene og den går på, så kryper jeg sammen i sofaen, USJ!!!! [>:][>:][>:]
 
jepp...!! heldigvis veit eg at det er ein katt som koser seg der no som vår er vekke... lagger kattespor på bilen og skremmer gubben når han skal kjøre på jobb om kvelden ;D
 
desserten er på søndag;) :) då er det meldt sol igjen;) så då blir det grilling og dessert!! ;)

I morgon skal vi på besøk til eit vennepar :) dama hans er gravid, så er litt redd for at eg skal bli misunnelig på ho.. :P MHM:P

mornmorn, dørti ;)

nei no hoppar eg til køys;) gullet våkner om nokon timar, så då må eg nesten vere litt utkvilt...
synd, er ikkje trøtt.. men må iallefall prøve:P
 
Back
Topp