Den offisielle skraveltråden!

God Morgen alle sammen [:)]
Sitt her å kryssa fingrane for at Fredrik skal sovne igjen ej, slik ej får litt meir søvn også. He ei lang liste med ting som må gjerast til dåpen. I går satt han en stopper for alt med å vær grinete å sutrete heile dagen. Høres av og til ut som han slit etter mat med at de kjem opp igjen (uten og komme ut), og opp igjen og opp igjen..som sure oppstøt...vanlig? får vertfall vondt av det..får sjekke for refluks med legen om de ikkje gir sej.
Komt sol i dag også, va egentlig meldt regn i går og i dag men vi he fått sol begge dagane, bare vi ikkje bruka den opp til dåpen [;)]
 
Da har e vaska leiligheten FØR kl 08.30... hm. Sånn går da når man får oversvømmelse.... Jaja, bra at man får da vaska etterpå.. Snart ska vi tusle ned t byen på treff. Må først stelle oss, spise masse, også kle på oss å gå. Får bare håp at sola hold se framme..
 
Våkna til to herlige ting i mårrest.
1: Julie ligg og flire og prate på rommet sitt i senga (høre på babysitteren). :)
2. Sola skinn som bare det. :)

Men klokka va bare 6, så æ ga ho litt mat, ringte sambo, og etter det så sovna vi begge. Skulle jo egentlig stå opp da.
Våkna nu. :) Så nu sitt Julie i vippestolen og ser på "God Morgen, Norge", mens æ nerde litt. Har funnet frem klær til ho, og varma flaska. :)

Grue meg litt til i dag, med tanke på at æ ikke kommer meg nån veia. Skulle gjerna vært å levert dåpsinvitasjonan, med tanke på at det e svarfrist om ca 2 uka. Så i dag skal æ faktisk høre med pappa om ka han sir om låning av bilen. Om ikke, så får han komme opp nåkka ting som e mitt. *krysse fingran på at æ får låne den*

Skal lage meg en god frokost etterpå, å tenkte æ å støvsuge og rydde gjesterommet. For der e det bare rot etter at vi har flytta. Har lagt alt rotet og ting inn der, så hente vi ting der etterhvert. Æ skal rydde. :)

Håpe alle får en fiiin dag i dag! :)
 
Gudd mårnings gørls :)

Trone : SÅÅÅ flink du er da :) Kjekt å gå lange turer når man har lag :) Det magasin bladet pleier jeg også å kjøpe.. syns også det er tøft av de å stå fram å gjøre no for å få skikk på livet sitt igjen :)

I dag skal vi på baby treff hos karmøy :) Gleder oss kjempe masse :) så utrolig koselig å dra på disse treffene :)
på lørdag skal vi til stavanger å på ikea :) blir bra !!! :) Ellers så skal jeg på natt shopping i dag :D
hehe.. eller kvelds åpent så må jo dra å shoppe litt :) finne siste rest til hemmelig venn pakken :)

åååh, det er så mye å glede seg til nå.. hehe.. i dag barseltreff og shopping.. i morgen kommer mamma og det er esc :) fredag er chill dag med litt besøk, lørdag er det stavanger,ikea og besøket tante unger +++ PÅ kvelden er det ESC oppe hos søsteren min med mat og digg :) Søndag er avslapningsdag.. mandag gruer jeg meg til for da er det sprøyter på snuppa :(
hvis hun tåler den bra og ikke får no feber eller lignende blir det perfect home party på kvelden..

MEN TIRSDAG

Da skal vi på forhåndssvisning av sex and the city 2 :) Hele kjøpesenteret der jeg jobber skal på ekslusiv visning med giveaways :) gleder meg :) men gruer meg litt til barnevakt for samboer reiser til oslo den dagen så snuppa får besøk av tanta som skal passe henne i 4 timer på kvelden :) wæææ.. hehe..

Oi.. ble langt dette her :)

Ha en fin dag snupper :)
 
Det ble ikke noe trilletur i dag :( Hun jeg skulle trille med kom på i dag morges at hun hadde en annen avtale. Så da får jeg trille alene. Det er jo knallkjedelig, helt ærlig! Og så finner jeg ikke mP3spilleren min heller :( :(

Lille gullet ligger å drikker melk nå og det ser ut som han kommer til å sovne nå. Så tror jeg venter litt med å gå en tur. Jeg kjeder meg!!! Kjenner jeg er gnaske så trøtt, men kan ikke legge meg igjen heller.. Har jo tusen ting jeg burde ha gjort, men.. Usj, he he e!!!

Var ikke mye spennende nytt herfra i dag kjenner jeg, he he he!!
 
idag skal det regne å LYYNE OG TORDNE[:D]
 
Nå sitter jeg å leser på lavkarbooppskrifter! åååh jeg er sulten!! He he he!!! Har skrevet DEN listen på ting vi må ha i hus nå altså!! Wee!!! :) :) :) Gleder meg faktisk til å handle etterpå! :D
 
hva gjør dere med dåpslyset?? tar vare på eller brenner det ned?
 
Dørti: Jeg skal kikke i kveld når ungene og samboern er lagt seg og det er ro i huset. ;)

lindkva: Kommer til å ta vare på det :) Foroloveren til T skal bære det ut av kirken når han og min forlover går ut bak oss og så lar vi det være slukket resten.

*******************

Samboern skal bake LK-brød nå og da kan han SEFF ikke gjøre to ting samtidig!!! Middagen må lages og nå holder jeg på å gi gullet mat. Så jeg har spurt om han kan steke kjøttet mens han alikevel er på kjøkkenet. Neeeida, det går ikke. Og nå hakker han opp walnøtter og skal ha i brødet selv om jeg har sagt 5(!!!!) ganger den siste halvtimen på butikken at jeg reagerer på det...!!! Utrolig!!!
Så jeg spurte han hva han holdt på å knuse på kjøkkenet nå og da svarte han bare kjerner. Han ville ikke si hva slags. Jeg spurte hva slags kjerner og da sa han det. Og når jeg sier at jeg reagerer på det så stiller han seg heeeelt uteforstående til det.. oh lord!!! Er det mulig...!!!!!
 
jeg tar også vare på dåpslyset[:D]
 
Trone:
 
jeg stemmer på FREDRIK[:D]
 
Fasikken, ja det tror jaggu jeg også.... Og nå spurte han om han kunne ta seg en gåtur. Nei, sa jeg bare.
HALLO??? Klokka er mye mtp at vi skal ha middag og vi må få hjem snuppa også. Han hadde ikke spurt engang om han skal begynne på noe mat. (&/)&=(#/?¤ Eller spurt om han skal ta sovende Fredrik fra meg, eller noe.
Kjenner jeg er skikkelig skikkelig irritert på han i dag.. Flere ganger som har har gått over streken i dag. Da blir det silent treatment gitt!!!! [:@][:@]
 
*kjeeeefte på t sin t *
 
På tide å skravle litt da damer og herrer? [:D]

Hvordan har dagens dere hvert da?
Min har hvert litt hektisk, lege time med lille gutt, handlet gaver til bryllup, passet på to tante unger (ergo 3 små unger pluss min egen) hektisk, og nå står gubben å steiker pølser ått meg :D Og lille gutt ligger så kjekk i senga si :)
 
ORIGINAL: Trone

Det går nu så det pleier ... [&:][&:][&:][&:] Jækla trangsyntes mannfolk altså..! Argh!!


whaaat??[8|]
 
Back
Topp