Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: rachelmor

ORIGINAL: Trone

Det går nu så det pleier ... [&:][&:][&:][&:] Jækla trangsyntes mannfolk altså..! Argh!!


whaaat??[8|]


 
ORIGINAL: Trone

kort fortalt, jeg er ingens slave og hushjelp!!!


 
off nei det er ikkje noe kjekt når en blir sett på som en selfølge,,, og som slave... du får riste han litt.
 
Enkelte mannfolk mener jo at når man er i permisjon skal man passe ungen, lage mat, vaske huset og være butler..
[:(][:@]
 
Har forklart han sykt godt nå hvor landet ligger hen!! Ikke pokker om jeg lar meg diktere på hva jeg skal bruke min morgen på og mine timer på dagen!!! Jeg gidder IKKE stå i kø på butikken i nabobygden når de åpner for å få hukket tak i billigbrødene!!! No way!!!!

Han har laget det lavkarbobrødet som han fant oppskrift på, som ble katastrofalt.. Jeg kommer til å kjøpe vanlig brød til snuppa!!!! Rett og slett!!! Nei pokker heller!
 
Godt å sjå at vi er fleire som irriterer oss over sambuaren vår idag, Trone!! Hadde lyst å kaste min i veggen, og verste av alt er at han trur han har grunn til å vere sur på meg!! [:@][:@][:@] 
 
ååååh;) hehehe;) tipper lillebroren min har kapra seg det bladet også då:P haha;P han er nok verre enn deg:P
I konfirmasjonstalen hans var vi litt "slemme" å stilte spørsmål om kem som vant det og det året... han kunne alle svara:P
Neste programledaren, kanskje??:P
 
Hm. Min kar har vært på jobb og arbeidet overtid... Så e har hatt ei venninne på besøk. Men litt tiliar i kveld va sambo heim og da ha vi besøk a brorn t sambo og kona hans.Spurte de et ærefullt oppdrag/kall da ka dåkk vell[8D] om de vil være fadder på sønnen vår... Regna me at de si nei.... De sku tenk på da iallefall...
Da end da me at vi kun har de 2 som har sagt ja allerede.
Må jo få senda inn papiran t kjerka og få igang den rundbaillen..... Huff. Jaja, gleda me t å pynt t dåp[;)] Har mange idèer nu.
Nu ha e og sambo spist kvelds. E va trøtt før mat, og nu e e våken[:@] Og da hjalp ikke heller at han kila meg....[&:]
 
Sofie: finnes det folk som ikkje vil vere fadder??! Det er faktisk eit ærefullt oppdrag!!

Trone: okai;) kanskje eg skal få han til å bruke profilen min i dag, så har han noken å skravle med!;)
 
Sofie, han eier bare ikke selvinnsikt til tider og tror at jeg ikke har noe liv på dagene, slik at jeg kan løpe ærend for han og ta hus og heim og unger samtidig..[:'(]

sorc_, he he he he!! Andre og siste semifinale er i morgen, weeeeeee!!!!! Blir så bra atte!!! :D :D :D
 
Hmf.. kjenner t sånne folk.... Enkelte familimedlemmer som tror at e bare sett på ræva og gomla potetgull dagen lang...[:(]
 
Sofie: dersom dei ikkje synes det er ein ære og seier ja, så er dei ikkje verdige å vere fadrar heller! Synes eg..! muligens litt streng, men... :P
 
Si de nei, så har vi mer enn nok med de 2 som sa ja omtrent før vi va ferdi me å still spørsmål. Da får de bare sett der.
De som har sagt ja, stilla opp 100% førr oss. E e tante t ho ene og den andre e bæstevænninna mi gjennom 20 år.
 
Back
Topp