Den offisielle skraveltråden!

Noen som har planer for sommeren da? :D

Her blir d tur til Hemsedal i uke 27,28 :)
 
åj trone det må jeg si[:D] du kan jo komme hiiiit og vaske[:D] hehe!!! du din suuuuper flinke dame/jente[;)]
 
natta maiken87[:D]
 
ORIGINAL: maiken87

ORIGINAL: Trone

Jeg har lyst å vaske!! [:-][:-] Fordi jeg kjøpte ny Ajax i dag, hihih!!! Spring flower heter den. FYTTI så godt den luktet!! Skikkelig snøklokke-lukt/liljekonvall!! ååååh herlig!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]


hehe.. da går du å vasker rundt gubben din, kanskje han blir blid :) ;p


Han la seg for lenge siden [;)][;)][;)][;)] Takk og lov. He he he!!! [:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: juneb

åj trone det må jeg si[:D] du kan jo komme hiiiit og vaske[:D] hehe!!! du din suuuuper flinke dame/jente[;)]

natta maiken87[:D]


Kommer glatt jeg, hihihi!!! [:D][:D] Skal henge opp håndklær som var ferdig tidligere i dag. Han skulle henge de opp, men seff er de i maskinen enda.. SÅ jeg setter på en ny maskin nå jeg, våkner han så våkner han ,moohahhahaha!!!!!!!!!!!! [:D]
 
ORIGINAL: juneb

åj trone det må jeg si[:D] du kan jo komme hiiiit og vaske[:D] hehe!!! du din suuuuper flinke dame/jente[;)]

natta maiken87[:D]


Skal jeg legge meg?? [8D][8D][8D]

hehe.. skreiv natti natt til sorc_ [8D][:D] Jeg er lyyyyys våken *joooon bluuund hvor er du*???
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: maiken87

ORIGINAL: Trone

Jeg har lyst å vaske!! [:-][:-] Fordi jeg kjøpte ny Ajax i dag, hihih!!! Spring flower heter den. FYTTI så godt den luktet!! Skikkelig snøklokke-lukt/liljekonvall!! ååååh herlig!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]


hehe.. da går du å vasker rundt gubben din, kanskje han blir blid :) ;p


Han la seg for lenge siden [;)][;)][;)][;)] Takk og lov. He he he!!! [:D][:D][:D][:D]


hehe.. vask rundt senga, eller begynn å støvsug rundt senga, d er populært ;[8D][:D]
 
 
det bor en liten faenskap i Trone [;)] and thats goood!! hehe-...
 
åh faen, da leste jeg nok i fullfart og trudde du sa natta[8D] but HEEELLOOOW Maiken87[:D][:D] våken er braa..!
 
og Trone... prat til meg på MSN daaa Girl [:)]
 
Er det msn fælk her også gitt ;p
 
Har ett lite mål i dag/natt om att denne offisielle skraveltråden skal nå sine 100 sider?:D Noen med på den :)
Finn frem ett vin glass eller ett glass cola og skravl i vei [:D]
 
ORIGINAL: Trone

Nå er det reprise av grand prix semifinale 1. Gjett hvem som ser på! :) :) 


mee tooo
 
joohoo.. du også juneb??? :D
Hvor er egentlig svartengel henn? [8|]
 
hehe.. du er oppdatert allså :D hehe.. noe drikke leker som er planlagt på landstreffet da trone? eller karaoke bar? [:D][:D][:D][:D]
 
jeg er sååååååå med[:D] 
 
Trone får hole meg våken på msn ;P haha!![:D][:D]
 
å det er IKKE reprise av paradise.,..!! wehavb vsajdbKWGFEAmhnl... sier nå jeg[:D]
 
ooooooooooooooooooooooog.. bare for å ha sagt det!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
jeg ser også på grandprix
 
Back
Topp