Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: sorciere_

hahahha:D skulle likt å sett trynet hans då!! :P Men han er på jobb han no.. så om eg støvsuger på rommet vårt no trur han sikkert eg har dårlig samvittighet:P Å eg har ikkje tenkt å la han tru eg synes han har "rett"!! 


ikke faen [:D][:D] YOU GO GIRL
 
jenter,jenter!!! OPPMERKSOMHET hit takk!
 
neeeeeei HIIIT!!!!!!
 
d'en min er ikke helt frisk! så er det ord der jeg skriver uten d'en.. som et=det, hade/hae= hadde osv [:D]
 


ORIGINAL: sorciere_

hahahha:D skulle likt å sett trynet hans då!! :P Men han er på jobb han no.. så om eg støvsuger på rommet vårt no trur han sikkert eg har dårlig samvittighet:P Å eg har ikkje tenkt å la han tru eg synes han har "rett"!!




Vi burde vel egentli ha en avstemnings om gubbe situasjonen vi nå, føler at mange ikke er sååååå glad i gubbene sine i dag ;p
 
ORIGINAL: juneb

jenter,jenter!!! OPPMERKSOMHET hit takk!
 
neeeeeei HIIIT!!!!!!
 
d'en min er ikke helt frisk! så er det ord der jeg skriver uten d'en.. som et=det, hade/hae= hadde osv [:D]


Du er bare full! [:D][:D][:D][:D][:D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]
 
ORIGINAL: sorciere_

100!!! ;D

 
jippijaja, jippijippi JAAAA, jippijaja, jippijippi JAAAA..! jippijaja, jippijippi, jaja, jippijippi jaja, jippijippi JAAAA!!
 

JOOOOOHOOOO 100

Gratulerer alle sammen
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: juneb

jenter,jenter!!! OPPMERKSOMHET hit takk!
 
neeeeeei HIIIT!!!!!!
 
d'en min er ikke helt frisk! så er det ord der jeg skriver uten d'en.. som et=det, hade/hae= hadde osv [:D]


Du er bare full! [:D][:D][:D][:D][:D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]




jasså juneb, er det en flaske under skrivebordet dit? [8D][8D]
 
i am drunkie,drunk på COCA COLA OG POTETGULL!!! visste ikke det gikk..
 
MEN ET GÅÅÅR[:D]
 
ORIGINAL: sorciere_

maiken: hahaha;P den avstemminga ville nok komt dårlig ut for mannfolka sin del, ja!:P


hehe.. Mange som ikke liker mannfolka i dag jah :D:D
 
der kom ( ET ) en ja ;P hah!
 
ORIGINAL: juneb

i am drunkie,drunk på COCA COLA OG POTETGULL!!! visste ikke det gikk..

MEN ET GÅÅÅR[:D]


hehe.. jeg har tatt den heeeelt ut i dag, ett glass hvit vin med jordbær i, som GUBBEN igjen har servert meg ;P
 
ORIGINAL: maiken87

ORIGINAL: juneb

i am drunkie,drunk på COCA COLA OG POTETGULL!!! visste ikke det gikk..

MEN ET GÅÅÅR[:D]


hehe.. jeg har tatt den heeeelt ut i dag, ett glass hvit vin med jordbær i, som GUBBEN igjen har servert meg ;P


Han er ute etter noe!! he he he!!
 
ORIGINAL: sorciere_

maiken: kor fant du han sa du? og kor mykje skal han ha i timesbet. for å oppdra mannfolket mitt?


hehe.. han fisker etter noe, for han har smisket uuuutroooolig mye i dag [:D]

[:D][:D]
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: maiken87

ORIGINAL: juneb

i am drunkie,drunk på COCA COLA OG POTETGULL!!! visste ikke det gikk..

MEN ET GÅÅÅR[:D]


hehe.. jeg har tatt den heeeelt ut i dag, ett glass hvit vin med jordbær i, som GUBBEN igjen har servert meg ;P


Han er ute etter noe!! he he he!!


åååjah.. [8D] hehe.. spent på morgendagen :p
 
Back
Topp