Den offisielle skraveltråden!

det er noe vi trenger nå Trone ;P hehe!
 
Jeg trenger en hekksaks!! Har gått med håret i knute i hele dag og nå er det DE store flokene!!Aaaaau!!!
Du vet jo lengden på mitt hår, og det er ikke like lett å børste ut fra det!!! jizes!!! [:-][:-]
 
aii,aii,aii!! hørtes ikke ikke godt ut[:-]
 
harru læst statusen min på face nÅÅ ?? leeeeggge seeg! ;D
 
seriøst,periøst,næriøst!!
 
NU må æ legg mæ!! åssåh så våååååkeeeen som jeg er :( uff :( men!!
 
natttttaaaaa :*
 
Ser ut t at du kom deg i seng t slutt[8D]
Nu søv Tobias, og e sett på BV. E sååå gla førr at e telhør Februar[:D] Her e da ingen sure mina mot kværainner uansett spørsmål eller nåkka sånt.[:)]
 
ORIGINAL: Sofie.

Ser ut t at du kom deg i seng t slutt[8D]
Nu søv Tobias, og e sett på BV. E sååå gla førr at e telhør Februar[:D] Her e da ingen sure mina mot kværainner uansett spørsmål eller nåkka sånt.[:)]


Kunne ikke væt mer enig altså. [:D]
Vet at på andre forum, når man treng støtte fra andre mamma'er, så får man ikke det.
Har lest det sjøl, når venninna mi skreiv innlegg på april. Kjenne æ blir sint av sånne. [:@]
 
ORIGINAL: juneb

seriøst,periøst,næriøst!!

NU må æ legg mæ!! åssåh så våååååkeeeen som jeg er :( uff :( men!!

natttttaaaaa :*


Bv klikka her så jeg fikk ikke svart deg [:(][:(] jeg fant senga kl 04 jeg. Satt og sendte sms med Nikkiline på natta, tjihi!!! [:D][:D]
 
Da har Tobias tømt seg for andre gang i dag. Siste gangen va temmelig masse... hehe.
Nu ska e lag me litt middag, også ska e sjå home and away.
Kl 16.40 ska e t fastlegen min og få satt inn den etterlengta spiralen.. (LES: E grua me som en hund)
Kan ikke si at e gler me t han ska rot nedi der.... Nok me èn mann som rota nedi der, om ikke legen ska gjær da også[8D] hehe, heldigvis så ska han bare sørg for at da ikke bi flere smått på oss på ei stund.
Så bi da vesst å vent i noen daga før man kan hopp i høyet igjen[:-]
 
Trone: kom meg ikke i seng før 4 sjææl[:-][:-] hehe
 
Sofie; Håper det går bra! Jeg kjente så å si ingenting nå jeg satt den inn for to uker siden! Legen min sa at da var det beste tidspunkten å gjøre det på ( der du er nå) for da er livmorhalsen perfekt myk :)

anne marit; Huff da!!! Så merkelig at det slår seg opp igjen nå da? Kan det ha noe med svangerskapet eller fødselshormoner å gjøre, mtp at kroppen er ganske på tur fra før av nå? Uansett så håper jeg at legen kan finne ut av det ganske kjapt når du er på den kontrollen! Hørtes ikke noe særlig ut med en biopsi... :S

June; Ha ha ha!!! Når skal vi lære å sove??? Jeg vet jeg ikke kommer til å sove noe særlig i natt, for jeg skal hente brudekjolen min igjen i morgen. Gudene vet hvor jeg skal henge den da... :S :S :S Kan jo ikke henge den hjemme.. Jeg skal jo bare ha den frem til søndag da. Min søster skal jo se den på med underskjørtet. Kryss fingrene for at jeg kommer inn i både underskjørt OG kjole!!!!

*******************************

Nå venter jeg på andre maskinen med tøy i dag, har ryddet HELE kjøkkenet ( utenom tingene som samboern brukte igår de får han ta selv argh), har vært å handlet masse mat, har ryddet og vasket ut av kjøleskapet ( fjernet alle fyfy-matting) og nå må jeg tenke på middag.

Fredrik sover, Isabell er snart hjemme og samboer skulle bare handle litt i byen før han kom hjem. Så jeg skal ha kvalitetstid med HOme&away før jeg begynner på noe mer! [:D][:D][:D]
 
for og si det SÅNN Trone..!!!!
 
du kommer helt sikkert inn iunder kjolen og og selve kjooooleeen[:D] du er tyyynn og LOVELY[:D] :*
 
allways[:)] :)
 
Da håper jeg han legen din kan ringe å purre på sykehuset, hvis han er så ivrig som du sier! [&o] Håper du får den timen så fort som mulig slik at du slipper å gå rundt med vondter :( :(
 
Tittei jenter!! Må berre få seie at eg er så utrulig glad i dåke!! Heilt vilt!! Blir i så godt humør av å skravle med dåke, at eg veit ikkje kva eg skulle gjort uten!! 
 
Det er jeg helt enig i sorc!! Samboern her er så vant til å høre om dere, hihi!!!! Og han mener det er sykt hvordan jeg kan bli så glad i folk her inne og bry meg såpass mye om uten at jeg har møtt alle sammen, he he!! Har jo møtt noen da! :) Men likevel. Det er så mange her inne som har rørt hjertet mitt atte fytti..!!

Jeg gleder meg utrolig til å møte alle på landstreffet og så håper jeg at jeg en gang har sjans til å møte enda flere en annen gang! Det kunne jeg godt tenkt! [:)][:)][:)][:)][:)]
 
Vi måå ha fleire landstreff, for eg har såå lyst å treffe gjengen her inne også!! =) =)
Men sjøl om vi aldri har møttes, så føler eg jo at vi har blitt kjent med kvarandre:) Vi skriver jo om alt mellom himmel og jord, så det er jo ikkje til å unngå at ein knytter seg til kvarandre!=) Og vi har delt svangerskap, fødsel og tilværelsen som mor ilag!=) Noke av det viktigaste i livet, liksom!!:) :)
 
Hehehe;) Joo:) men eg merker eg har knytta meg meir til dei som deler mykje enn dei som deler lite.. Men det er vel gjerne naturlig! Føler vel ein kjenner dei bedre=) Og skravletrådane har virkelig hjelpt på:)  Men eg liker alle sammen, då!!:)
 
ORIGINAL: Trone

Jeg trenger en hekksaks!! Har gått med håret i knute i hele dag og nå er det DE store flokene!!Aaaaau!!!
Du vet jo lengden på mitt hår, og det er ikke like lett å børste ut fra det!!! jizes!!! [:-][:-]

Pappa har en saukløppermaskin (barbermaskin) som han skinna sauan me.. Vell du lån???[8D]
 
Back
Topp