Sofie; Håper det går bra! Jeg kjente så å si ingenting nå jeg satt den inn for to uker siden! Legen min sa at da var det beste tidspunkten å gjøre det på ( der du er nå) for da er livmorhalsen perfekt myk :)
anne marit; Huff da!!! Så merkelig at det slår seg opp igjen nå da? Kan det ha noe med svangerskapet eller fødselshormoner å gjøre, mtp at kroppen er ganske på tur fra før av nå? Uansett så håper jeg at legen kan finne ut av det ganske kjapt når du er på den kontrollen! Hørtes ikke noe særlig ut med en biopsi... :S
June; Ha ha ha!!! Når skal vi lære å sove??? Jeg vet jeg ikke kommer til å sove noe særlig i natt, for jeg skal hente brudekjolen min igjen i morgen. Gudene vet hvor jeg skal henge den da... :S :S :S Kan jo ikke henge den hjemme.. Jeg skal jo bare ha den frem til søndag da. Min søster skal jo se den på med underskjørtet. Kryss fingrene for at jeg kommer inn i både underskjørt OG kjole!!!!
Nå venter jeg på andre maskinen med tøy i dag, har ryddet HELE kjøkkenet ( utenom tingene som samboern brukte igår de får han ta selv argh), har vært å handlet masse mat, har ryddet og vasket ut av kjøleskapet ( fjernet alle fyfy-matting) og nå må jeg tenke på middag.
Fredrik sover, Isabell er snart hjemme og samboer skulle bare handle litt i byen før han kom hjem. Så jeg skal ha kvalitetstid med HOme&away før jeg begynner på noe mer! [:D][:D][:D]