Den offisielle skraveltråden!

åååh.. ja jeg vet ikke[:D] but she knows..! kanskje det er det!! :)

ORIGINAL: juneb

åååh.. ja jeg vet ikke[:D] but she knows..! kanskje det er det!! :)

Vi får nok vite. [:)]

sorry, litt treig... nei han sto opp i 5 min ista mens søte joakim hadde måltid, så gjekk han å la seg igjen :P Han veit at eg er rasande på han, så er vel derfor han har gjømt seg på soverommet i heile dag :P

Eg grein pga landstreffet, stemmer det june;)

Når e ha vært sint på min kjære, så ha e trua han me at han mått legg på altan å søv[8D]
En gang gjor han da også.. Men da fækk e så dårli samvettihet så e va å henta han inn igjen...
Og ha e vært ekstra sinna så ha e sagt at han mått legg i bilen.... hehe..

*prøva å muntre deg litt opp*

danske pradise er sååå mye bere enn norsk ass.:!! der viser dem hvertfall att så mange forskjellige mennesker fungerer faktisk ikke sammen[;)] and thats the f world we live in, and me like it[;)]

neida !! haha såååå overfladisk vett ;P hhooohhooo!!

NÅ har jeg fått i meg litt mat, laget meg noe snacks og seff så er ESC over!! Dvs, jeg venter på på stemmene da.. Men jeg har jo hørt de fleste av sangene fra før av da, heldigvis!!!

det jeg ikke skjønner.. hvorfor semifinaler med esc?? trodde greia var at man så alt på den ordentlige dagen jeg??

Hadde alle skulle blitt direkte kvalifisert så hadde ESC-dagen gått over trippelt timer, he he he he!!!Finalen varer jo en del timer nå med 25 bidrag, så tenk hvor lenge den ville vart med omtrent 40 bidrag [;)][;)]

10 bidrag som går videre i hver semi, pluss de 4 som alltid er direkte kvalifisert pluss vertslandet.

Pluss man bli kvitt maaasse søppelbidrag nå, hi hi hi !!!! Er langt i fra alt som er bra!! [:D][:D][:D][:D]

Dagens ESC-leksjon! [:D][:D][:D]

natti natt Trone[:D]

nå hopper jeg i seng ;D naaatttaaa[:D]

damdidaaaam!!! ....[:D]

E det nån som e våken nu da??

Æsj da..
Æ får heller ikke sove. Har hadd en tøff dag i dag, så sitt egentlig bare i senga å tenke..

ORIGINAL: sorciere_

sorry, litt treig... nei han sto opp i 5 min ista mens søte joakim hadde måltid, så gjekk han å la seg igjen :P Han veit at eg er rasande på han, så er vel derfor han har gjømt seg på soverommet i heile dag :P

Eg grein pga landstreffet, stemmer det june;)

Hekje gubben vert snill me dej sia du e sinte på na?

Go mårn. Her våkna vi kl 7 me goo blanding av vanlig radio OG flyradio (kontakten mellom flytårn og flyene).. Radioen klar å motta de signalene, så da e masse skurr og nån som prata innimellom musikk eller nyheter..
Nu ligg gogutten min ute på altan i vogna og *forhåpentligvis* søv...
E e fornøyd m at e slutta å blø nedentil i går kveld, så slæpp e å stress m da[:D] (fækk satt inn spiral i går kl 16.40, for de som lura[;)])
Da trur e faktisk e ska gå å lægg m på sofaen. Ha søv lite i natt. Søvna rundt kl 2.
Va nån som rengt på døra kl halv 2 i natt, men e va ikke å prata i ringetlf... (Har sånn telefon som ring når da ring på døra, så kan vi åpne døra nede ved å trøkk på en knapp på den tlf), så e bei legganes og spekuler kem som rengt på..

morn morn [:)]
 her va snuppa såvidt våken i ni tia...men ho sovna igjen da ho fikk mat...så ho ligg enda å sov. ikke så lett for en liten kropp å vær forkjøla...men trur ikke ho har feber for ho e ikke noe varm...
 Så min pappa klarte da altså å smitt oss begge to med forkjølelse![8D] han hadde det verst da med feber å hoste..e bare rennanes nese hos mæ å snuppa...
 men lura litt på når ho har tenkt å våkne...har nu vært nede ett par ganga å sjekka at ho pusta....å ho sov godt [:)]

Burde jo egentlig vært ute i det super fine været....meeen, ja....får nu se når ho litj knætta har tenkt å stå opp [:)]
 Foreldrene min skal bort i kveld og natt....så dette blir faktisk første natten alene  med ho, ikke for det, ho sover hele natta uansett...å jeg tror nå jeg skal klare helt fint å ta meg av min egen unge [;)] men blir nå litt godt å være litt alene...få styre litt sjøl..å se det jeg vil på tv, etter at snupsi er lagt! [:)]

ahhh majanne.. kjiiipt og være sjuuk!! men deilig og ha ei som sover lenge da[:D] det hakke jeg ;P hehe!!

Hjemme!!!

I dag har jeg vært på shoppingrunde med beybin, og seff glemte jeg bodyen til mini-beybin!! Det kom jeg på nå *dåhn*
Jeg fikk handlet en del til ungene og ingenting til meg selv. Vel, se&hør pga ESC-cden fnis, VG og litt ost. Så kan ikke si jeg skjeiet helt ut. Og så fant jeg den perfekte solkremen av de alle og handlet den.

Etterpå på var jeg på gamlejobben og tok en pause med samboern og snakket litt med de folkene. Og så dro jeg å hentet brudekjolen min. Så den ligger under dyna mi nå ha ha ha ha!! Har redd opp senga med sengeteppe og puter slik at det ikke går an å se at det er noe under den, hihihi!!!

Samboern skal på middag med jobben sin i kveld så jeg skal kjøre han til byen når han kommer hjem nå. Og i kveld skal jeg rydde på scrappe/gutterommet slik at vi får plass til en seng der i morgen pluss reisesengen. Så jeg har litt å gjøre i kveld jeg, he he h!!!!

Jeg driver å vrir hjernen min, til å finne ut hvem min hemmeligevenn er [:D] 'Bommet 1gang [8|]

Back
Topp