Den offisielle skraveltråden!

Da e da spiralen der den ska vær.
Kjent ikke noe, men blør som om e sku hatt mensen[:@]
Jaja, da får e jo brukt litt av de bindan e fikk i babypakken[8D]

Tobias har vesst en seriøs prat me se sjøl. Eller me bamsen sin.. hehe.

Tobias sjarmert legesekretæren på legesenteret. hehe. Plassert han inne hos ho, mens e va inne hos legen.

Sofie, jeg fikk alt ut heldigvis, hehe!!! Men skal legge tilbudet bak øret :)

dørti; Det varierer fra pers til pers. Noen kan blø en del dager. Jeg hadde like vondt som de første riene den dagen jeg hadde plottet den inn. Lå bare på sofaen og vrei meg. Men smerten gikk over dagen etterpå. Blødde nesten en uke.

E kjenn ikke nåkka t den. Så e håpa at e bi fort færdi m blødningen.
Fækk bare beskjed om å ikke hopp, eller bruke noe vibrerende eller ha sex. Sistnevnte mått vi vent me t over helga, pga infeksjonsfare. De 2 første for at ikke spiralen ska ramle ut igjen, sia mormunnen bei pressa opp når han satt den inn.

Dere får bare smøre dere med tålmodighet jenter [:D][:D] Jeg hadde og har absolutt ikke no hastverk, for å si det sånn! [;)]

Nå skal stor og liten gutt ut på trilletur. Snuppa dro til ei venninne nå. Då da har jeg huset for meg selv i en time. Jeg skal ikke ha nooooe lyd på i det hele tatt Bare stillhet! Herlig!!! Men jeg skal prøve å få vasket litt. Den nye ajaxen lukter jo bare sååå godt! Tjihi!!
Og den tredje maskinen med tøy er snart ferdig nå. Men DEN skal han få lov å henge opp når han kommer hjem gitt!

Nå har jeg vasket litt rundt omkring her så det lukter liljekonvaller! *aaaaaaaaaaah* Og den tredje maskinen slamt jeg opp på stativet også for den ene bodyen til mini-beybin var der og hvis jeg skal ha en date med de i morgen så må den jo være tørr :) :)

gleder meg masse til å møte dere på landstreff[:)][:)] føler jeg kjenner flere av dere selv om vi aldri har møttes[:D] enig som sorciere_ sier at vi må ha flere landstreff og gjerne i andre byer og[:D][:D]

og dere.. vi er på side 103!!!! [:D][:D] denne tråden har virkelig vært stooooor suksess

Ja!! Stor suksess!! Weee!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Du burde ikke vente så mye lengre lindkva, sånn mtp mykheten og sånn i livmorhalsen. Og så er det fort gjort og få gjort det. Selv om det er ei mare å gå å grue seg til å få den inn.. Usj.. Men nå er det gjort, wee!!!

ORIGINAL: Trone

Ellers kan det fort bli bigbrother he he e! ![8D][8D][8D]

[:D]

juble juble 3 måneder igjen til landstreff!!!!! [:D][:D]

ORIGINAL: sorciere_

[:(][:(]

ORIGINAL: dørti gullkorn

ORIGINAL: sorciere_

[:(][:(]

hva skjer snuppaaa?[:(]

yeeeeeeiii![:D]

sorciere_ griner for att hun ikke får vært med[:(]

ORIGINAL: juneb

yeeeeeeiii![:D]

sorciere_ griner for att hun ikke får vært med[:(]

Tenkte det kanskje va pga snakken ho skulle ha med samboeren sin..

Back
Topp