Den offisielle skraveltråden!

Kjøpte i str 74 og den jakken var litt stor, så tror det var noe feil med de størrelsene altså. Fikk det ikke helt til å stemme. men skal seff legge ut bilde!! :) :)

Åhh det er så typiskmannfolkene.. Men selv om de bare mener det godt så må du jo høre på de som er hjemme med de små hver dag hele tiden.. Det er jo synd å si det, men det er faktisk de som kjenner de best!
Og det blir jo bare helt fullstendig feil på rutinene dersom to stk gjør det på hver sin måte.

*åååh den som bare kunne vært på telenor arena i morgen... sukk...*

Og jaggu har jeg ikke vasket gulvene også nå! Wee!!

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19393806

har dåke lese så forferdelig? skjønner ikkje kvifor jenter blir i slike forhold... må jo rett og slett vere så ødelagt og nedpsyka at dei ikkje føler dei klarer seg uten mannen..!:(

Men er vel det at dei blir så ødelagt? Altså, sjøltilitten, stoltheten, verdigheten,- ALT blir jo tråkka på, gang på gang!! =(
Men synes det er UTRULIG bra at ho laga seg ein profil å skreiv om det... Trur det kan hjelpe ho at såå mange meiner ho må komme seg vekk...

ORIGINAL: lindkva

ringte til gynekologen legen hadde skrevet henvisning til for å få satt i spiral tidligere idag, ikke ledig time før i SEPTEMBER da eller????
så jeg få ta en ringe runde til mandag...

Jizes!!!!!!!!!!!!! [:-][:-][:-] ja, ringt rundt du!! Jeg måtte vente i nesten to mnd jeg... Men til sept!! Sjykt..

Føler med deg Dørti! har jo nettopp hatt ein stooor diskusjon med gubben! Vi skværa opp, og han la seg flat... Skal han vere inderlig glad for!
Men får av og til følsen av at sidan vi ikkje syter så mykje som dei, og sidan vi er i det hellige ordet "PERMISJON" så har vi tid og overskudd til å gjere absolutt alt!! Skjønner godt at du er sur, dørti!!=(
For eg eit med meg sjøl at det ville vert akkurat slik her heime også, dersom eg var sjuk... :(

Eg har eit forslag: synes vi babyverdendamene skal flytte ilag i ein mnd eller noke (når trone sitt brylløp er overstått såklart) så gubbane kan klare seg uten oss!! Tipper vi ville klart oss mykje bedre uten dei! Og dei ville skjønt kor lite som blir gjort heime uten oss!! 

hadde jeg visst det skulle være så lang ventetid hos gynekologen skulle jeg bestilt time med en gang jeg fikk henvisningen...

Åååh.. nei sånnsett liker eg ikkje fastlegen min:P synes ho er for ung og ser for streng ut... Litt sånn overnpå-dame.. :P
Vurderer å bytte, men han eg har lyst på har så mange at eg tipper det blir laang ventetid kvar gong eg skal ha time:\

ORIGINAL: sorciere_

Lindkva: kan ikkje fastlegen din gjere det? [8|]

fastlegen har ikke lært seg å sette inn hormon spiral

Flinka!!=) eg burde vel, eg også... gjere meg heilt ferdig.. Men det er mykje enklare sakt enn gjort! Synes eg har gjort nok allerede;P

jeg skal legge meg[:D] samboer får stå opp å mate gullet når den tid kommer mohaha

natti natt jenter

Back
Topp