Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: maiken87

hehe.. du er oppdatert allså :D hehe.. noe drikke leker som er planlagt på landstreffet da trone? eller karaoke bar? [:D][:D][:D][:D]


Oh holy shit!!! Karaoke? Vil dere ikke så vondt HEHEHEHE!!!!!
 
hoho.. jeg er FAKTISK flink til og synge når jeg har alkohol innabors[:D]
 
yeeeeeiiii sorciere_ detta ska vell gå ve[:D]
 
hehe.. kunne ha blitt veeeeeeldig morsomt det da, med karaoke og shots :D:D Ser ut som om jeg får barnevakt til gullet mitt også nå :) å da skal jeg slå ut håret fult ut :D
 
ORIGINAL: sorciere_

vil hjelpe til med å komme til side 100!!:)


våkna du att? [:D][:D][:D]
 
[:D]her er det sammarbeid vettdu!!! du trøtte våkner til liv for og hjelpe 3 stakkarslige februar jenter med og komme til side 100[:D][:D]
 
ORIGINAL: sorciere_

fekk ikkje sove;P Litt for sint:P


huff da.. gubben att?? du får gjøre som jeg sa til Trone, begynn å støvsuge rundt senga hans :p sant ikke Joakim ligger på samme rom da :D her har gubben vert utrolig snill i dag, nesten for snill, trur han pønsker på noe [:D]
 
ORIGINAL: juneb

[:D]her er det sammarbeid vettdu!!! du trøtte våkner til liv for og hjelpe 3 stakkarslige februar jenter med og komme til side 100[:D][:D]
7

 
hahahha:D skulle likt å sett trynet hans då!! :P Men han er på jobb han no.. så om eg støvsuger på rommet vårt no trur han sikkert eg har dårlig samvittighet:P Å eg har ikkje tenkt å la han tru eg synes han har "rett"!! 
 
hehe.. ja, hade ikke slått på det hadde det ikke vært for eg :P visste jo ikke hvor jeg hade nrk3 en gang!! her gårre kunn i 3 forskjellige kanaler vett[8D]
 
Bare sier en ting jeg

































FEBRUAR 2010 FORUMET ER DET BESTE NEVER[:D][:D][:D][:D]

*VINKE til Dørti*
 
Back
Topp