Den offisielle skraveltråden!

noe av det mindre lure jeg har gjort... håper det roer seg til 17.mai...
 
Tusen takk lindkva!! [:)][:)][:)][:)] Ja, den er kanonfin! :) :)

Og så fant jeg ut at jeg hadde full innbox i går, derfor fikk jeg ikke svart på alle pmene like kjapt.. Usj! Men tror det skal være i orden nå! :)
 
hey yall[:D] det er mye og lese igjennom når en er en dag uten bv[:-][:D]
 
Driv å "baka" kake til min kjære. (123kake...) Kan vel ikkje kalle d å bake da.  men.... Får besøk sinere. Og dumt da å ikkje ha noke å servere. Får håpe den blir etandes for gjestane.  [;)]
 
Hei sommerfuglen!:)
Koste du deg i går? :)

Nå sover Fredrik, snuppa er hos ei venninne og samboern er ute på joggetur med forloveren sin Og jeg må si jeg ble ganske sur når han sa i tlf til han at "jeg skal høre om jeg får lov" Eeehh.. Javel liksom.. Men i alle fall, klart han får lov!Er jo ikke DET det går i! Det er jo timingen. I morgen er det 17.mai og det er ganske mye som skal ordnes til den dagen. Jeg står alltid til sene nattetimer natt til 17 mai hvert år for å fikse alt som skal være i boks. Og det gidder jeg ikke i natt altså! Pluss han klagde sånn i går at han fikk så vondt i beina av de nye dyre skoene han hadde kjøpt til å jogge med. Derfor sa jeg at du skal faen ikke klage ett nanosekund i morgen hvis du får vondt og du skal være med hele dagen uavhengi formen på beina dine. Basta. Så får vi se ;)
På toppen av det hele så har han planer om at vi skal besøke foreldrene hans i kveld? Når i alle dager skal vi få tid til det`Han påstår han skal være vekke på jogging i 1,5 time. Det vet vi jo alle at ikke blir bare det. Og så skal vi gjøre alt klart til i morgen, og det inkl styrking av tøy og sånn. Han må prøve dressen og sånn og fikse den.
 
jaa var koselig :) var jo omtrent edru da..![8D] men var rart og se igjen folka fra 10B hakke sett dem siden u-skolen[:-] du gjorde igår a Trone+?[:D][:D]
 
ah gruer meg til den dagen jeg skal begynne og planlegge 17 mai, mat, bunader, +++[8D] hehe!! du er superwomen ass Trone, trukke jeg hadde klart eller rekt halvparten av hva du gjør[:-][:-][:-] kanskje jeg skal flytte til kr.sand så kan vi feire sammen og planlegge sammen[:D]
 
ORIGINAL: Trone

Darius? Venter dere nytt nurk neste år? Sånn ca 3 feb? [8D][8D][8D][8D]

 
[:-][:-][:-]
 
ORIGINAL: juneb
jaa var koselig :) var jo omtrent edru da..![8D] men var rart og se igjen folka fra 10B hakke sett dem siden u-skolen[:-] du gjorde igår a Trone+?[:D][:D]
ah gruer meg til den dagen jeg skal begynne og planlegge 17 mai, mat, bunader, +++[8D] hehe!! du er superwomen ass Trone, trukke jeg hadde klart eller rekt halvparten av hva du gjør[:-][:-][:-] kanskje jeg skal flytte til kr.sand så kan vi feire sammen og planlegge sammen[:D]


Jeg fikset på bloggene og hjemmesiden. Skulle egentlig gjort noe forberedelser, men.. Usj, tiltak, hahah!!! Må få prøvd å gjort noe nå, men nå våkna Fredrik. Og der sovnet han igjen, he he! Enn så lenge!
Åh du er så skønn du!!:) Men noen må jo gjøre dette, du vet jo at han ikke gjør sånn kjempemye av dette, he he! Jeg får sove når jeg blir død tror jeg :p
Jaaa, flytt ned! Gudene vet hvor mange ganger jeg har bedt deg ned på besøk om ikke annet!!! :)

ORIGINAL: juneb
ORIGINAL: Trone
Darius? Venter dere nytt nurk neste år? Sånn ca 3 feb? [8D][8D][8D][8D]

[:-][:-][:-]


Hvis du ser i signaturen hans så har han ikke forandret det enda he he he!!! [8D][8D][8D]
 
jaaa.. og gjett hvor mange ganger jeg hadde kommet hvis jeg hadde lappen[:D] åååååååh, jeg vil ha lappen.. men jeg vil ikke ta teorien [:'(] kommer aldri til og få den jeg[:(][8|]
MEN om jeg flytter ned såååååå er det lettere :D *sjekke på nett*..
 
å han hakke det nei[8D]
 
Back
Topp