Den offisielle skraveltråden!

Heisann og sjalabais!! Hikk!Neiiida, he he he he!! Jeg er ikke full er er bare crazybeautiful!!!!! Hi hi hi hi h i!!!!!! [:D][:D][:D][:D]

Altså jeg er faktisk helt edru :) Kjørte i dag, hehe!! [;)] Men var veldig koselig! Kjekt å se en del kolleger igjen og spise god mat og sånn. Ok god mat det var jo å overdrive 15 hakk da.. Men den alkoholfrie vinen var god! He he he!!!

Fant meg noen klær til slutt også. Måtte sende mms til june for å høre om jeg kunne gå i de og skoene jeg fant i skapet, ha ha ha ha!!!! Herregud å håpløst! Ha ha ha!! Så jeg gikk for "sekretærstilen" jeg [8D] Jeg kjøpte den kjolen mens jeg gik gravid og endelig passer jeg den!! Magan kunne jo vært litt mer stram og sånn ,men jeg fikk dratt igjen glidelåsen om ikke annet! :)

Så nå er det agnes som skal få min oppmerksomhet kjenner jeg. Piper i hodet og klør i øynene gjør det. Skal på skoshopping i morgen, å da må jeg prøve å være litt opplagt.. Pluss det er mattid om to timer, iiiik!!!

Sove godt og drømme søtt dere som skal det og til dere som allerede sover, sov godt videre!! Fnis!! [:D][:D]
 
Jeg kan være crazy, så kan du være beautiful. [8D] Jeg er ikke full, men ikke edru heller, selv om det bare ble to øl (ok, den ene var gratis, samt kaffe også - ganske greit å ha et stamsted). Ikke alltid at det er så mye som skal til. Jeg koser meg, uansett. [:)]

Så kos at du har hatt det kos, og jeg vedder alle penga mine på at du så smashing ut.

Jeg har en date med Jon Blund hvert øyeblikk selv (og skal på shopping i morgen også - jeg kan ikke si at jeg gleder meg, akkurat. Sikkert mye folk og styyyyr). Sweet dreams.
 
ja her var det liv..... [;)] misunner dere som har barn som sover leeeenge om morgenen! ti over halv 7 (som regel[8D]) er det morgen her!! da ligger det ei sol borte i senga som vil OPP!!! [;)] men er bare våken i en time da så er det formiddagslur! men da vil jo ikke jeg sove[;)] hva skal dere idag da jenter??

mathias og jeg skal bare kose oss hjemme - skal i konfirmasjon i morgen og så er det jo 17.mai på mandag så får vel ordne litt klær til det da - og så trenger hus og bil en svingom[:'(]
 
ååååååh så bra du koste deg trone [:D][:D] ikkenoe er bedre enn det! og tipper du blei suuuper HOTTIE[:D] utrolig fin kjole og sko [;)] aldri smakt alkoholfri vin, kanskje jeg har gått glipp av noe? hehe!! håper du sova fort da hvertfall og kooos deg på shopping idag ;D
 
crazy, 2-4-8-15 øll i feeel u ;P etter 2 øll hadde jeg vell begynt og bli god full sikkert så fort jeg har blitt full etter graviditeten .. hehe[:D] kose deg på shopping du me ;D
 
amaryllis- vi har nok morgenfugler ja ;D hun står opp rundt 7-8 hun og ;P hehe..! så jeg må bare venne meg til att da er det MORRAN[:-][:-][8|] 
idag skal jeg egentlig på reunion med dem jeg gikke i 10 klasse med :) men jeg hakke barnevakt så jeg fåkke dratt! litt kjipt det men.. nå skal jeg ut med en kompiss ( og nora da[:D] ) også skal vi på senteret og shoppe litt :) men nå tar Nora seg en liten blund så må vente til hun våkner[:D]
 
Hehhee!!! Alkofri vin smaker litt som søt saft. Men går fint det :) Sitter å redigerer bildene nå, ha ha ha!! Noen som var litt dypere i flaska enn andre og noen som hadde større utringning enn andre også, så jeg var ganske så lovlydig! [:D][:D][:D]

Nå fikk snuppa besøk av ei venninne og vi skal ta henne med på sørlandssenteret. Ikke helt planlagt, for hun stod plutselig på døra, men går fint det. Hun er så skjønn at vi kan spise henne opp! [:)]
Vi må kjøpe sko til snuppa og meg og regntrekk til vognen. Selvmord å dra ut på handling nå, men....
 
Sendte jentene ut litt nå. Hun som skal være med oss, hun måtte hjem å hente bilputa si. Så da ble det litt rolig i heimen igjen, hehe! Så samboern får sove litt til.. Og gullet får mat nå, så da er det bare ny bleie pluss resten av klærne som mangler på han. Jeg skal bare ha på en genser jeg så er jeg klar. Snuppa må skifte litt, for hun har bukse, kjole, genser OG støvler.. OMG...!!! Jaja! Hun får bare styre på, ha ha ha!!!!

Taco ja.. Kanskje det er det vi skal ha i kveld?
 
samboer hadde med seg 10 røde roser hjem etter jobb idag[;)][;)]
 
OMG er det noen som er like trøtt som meg nå ell??[8|]
 
dørti: taco er diiiiiiiigg[:D]
 
Trone: gleder meg til og se bilder[:D]
 
lindkva: åååh sååå koselig med roser daa [:)] og ja trur på att det blir trangt med 1-roms[:-]
 
 
Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal på reunion idag eller ikke.. piss regner ute [&o] også sååå trøtt som jeg er.. og blir det gøy? er så bortkasta og drikke hvis det ikke er noe artig.,. men rounion er jo dødkult.. møte alle igjen[:D]
ellers har jeg nora og en kompiss vært på senteret idag og spist[:D] diiigg...
 
june!! jaa!! eg er SÅ trøtt i dag!! Blæh!! og joakim sover berre i 20 min på det meste, og det er ikkje nok til at eg får til å sove:(


Å ute skinner sola for HARDE livet, men den stygge vinden ødelegger:(
 
ah kjiiipt det blåser sånn da.. her er det bare regn her ;P ja MÅ lage meg kaffe kjenner jeg.. fytti så trøtt..[:-][:)]
 
ikkje så dumt..
eg driver å lurer på kortid eg skal vekke gubben, eg... :p lenger enn 18 kan han berre DRITE seg sjøl i rompa i! Mhm!!
 
Vært på senteret. Døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøød..... Traff masse kjentfolk og sånn da, så det var jo koselig! Men det er en viss en som ikke eier tålmodighet når det er små rundt han, så da sier han så mye teit og plutselig bjeffer til meg. Noe som er fullstendig hull i hodet og da blir jeg sur. Virkelig! Argh!!!

Og snuppa har fremdeles besøk, de er sultne, pizzaen står i ovnen, gullet er sulten og trøtt, jeg er sliten-vondt-i-ryggen-utslitt, og hva gjør samboern? Joda, har stikker ut på joggetur han. For " det var så mye n at han trengte seg-tid"...

Vi voksne skal midag når snuppa har lagt seg. Han skal lage sier han. Og hva skal vi kose oss med på en lørdag? joda... Kotelletter, frosne grønnsaker og ris. Jadda for ett skikkelig kosesegmåltid.. *rullrull*
 
2,5 time er ikke det jeg vil kalle en liiiiten joggetur gitt... [:'(] Har gitt han streng beskjed om at han får være med gullet nå. jeg har ryddet masse i huset nå samtidig som jeg har tatt gullet ( som ikke er i godslaget i kveld) så NÅ er det min tur til å slapp av!
 
jeg blir gal... det klør og svir så sinnsykt i øyet, har prøvd øyedråper og idag kjøpte jeg øyesalve. IKKE BRUK SKRUBBEHANSKER I ANSIKTET!! da kan de hende at man skrubber øyet[:(]
 
melder meg inn i kjeder meg klubben :P
 
Jeg skulle egentlig jobbet med noe av bordpynten til bryllupet jeg, men er sååå giddaløs i dag kjenner jeg! Hele piffen er gått ut av meg gitt..!!

Så jobber heller litt på bloggene og hjemmesiden. Ikke sånn kjempespennendes det heller, men..

Lindkva nå MÅ du komme deg til legen altså!!!
 
Back
Topp