Den offisielle skraveltråden!

tittei;) her er eg:) enn så lenge:P nett vente på at det slutter å koke i panna, så eg får satt pumpeduppedittane til tørk.. Liker ikkje ditta.. fekk kun ut 20 ml melk nettopp [>:] joakim får nok, men kjem til å få eit h***** når han får økedøgn :( eller eg treng melk til eit eller anna:(

Gullet mitt veger forresten 6,8 kg ;D vegde meg mens eg holdt han, så gjekk eg på vekta uten.. å så var "eg" 6,8 kg lettare;D For ein go og stor gutt eg har;D ikkje 3 mnd ein gong:P
 
Troone... eg har lyst å gje deg ein gooooo klem!!  føler du fortjener det!
Synes du står på heile tida, og alltid har eit eller anna du må gjere.. så du liksom aldri får slappa av
 
sorc, hvordan er det når du pumper på andre tidspunkter på døgnet? Samme mengde da også?

Den lille her er en stor gutt også. [8D] Jeg var innom helsestasjonen på mandag. Da var han 6,7 kg.
 
ORIGINAL: sorciere_

Troone... eg har lyst å gje deg ein gooooo klem!!  føler du fortjener det!
Synes du står på heile tida, og alltid har eit eller anna du må gjere.. så du liksom aldri får slappa av


Jeg pleier ikke å signe, men her føler jeg at jeg må det.
 
hm... andre tider på døgne så pumper eg meg berre rett etter at han har fått mat (livredd for at han skal bli svolten igjen:P)... så då er det samme mengde.. gjerne litt meir:p
Veit at ein har feitare melk og gjerne mindre på natta... men har pleid å vere meir melk på nattestid enn det eg har no:P
Men eg skal ikkje ta sorgene på forskudd:) er nok berre meg som er overhysterisk:P

ååh:D så flott;D er såå kjekt å vete at dei legger på seg bra!:) Kjenner i armane at dei har blitt sterkare, gitt:P
 
ORIGINAL: CrazyBeautiful
ORIGINAL: sorciere_
Troone... eg har lyst å gje deg ein gooooo klem!!  føler du fortjener det!
Synes du står på heile tida, og alltid har eit eller anna du må gjere.. så du liksom aldri får slappa av

Jeg pleier ikke å signe, men her føler jeg at jeg må det.


Åååh.... Dere er jo skjønne da!!! *tørke litt i øyekroken*
Jeg har som regel mange prosjekter på gang ja, men noen i familien må jo holde hjulene i gang gitt.. Og da blir det meg *fnis*
Ellers blir det ikke gjort ;)
Og jeg sender en kjempeklem til dere også, for dere er helt skjønne!!! Fantastiske jenter!! [:)][:)]
 
Jeg kjenner til det hva angår overhysteri eller overhøneri. [8D] Det tar seg nok opp igjen, skal du se. [:)]

Det er kjempegodt. [:D] De er noen søte små kraftplugger som vokser aaaaltfor fort. Jeg husker når vi (Serene, du og jeg og kanskje noen andre også, men jeg husker ikke helt) satt her med rier helt i startfasen. Det virker så lenge siden, men samtidig ikke.
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: CrazyBeautiful
ORIGINAL: sorciere_
Troone... eg har lyst å gje deg ein gooooo klem!!  føler du fortjener det!
Synes du står på heile tida, og alltid har eit eller anna du må gjere.. så du liksom aldri får slappa av

Jeg pleier ikke å signe, men her føler jeg at jeg må det.


Åååh.... Dere er jo skjønne da!!! *tørke litt i øyekroken*
Jeg har som regel mange prosjekter på gang ja, men noen i familien må jo holde hjulene i gang gitt.. Og da blir det meg *fnis*
Ellers blir det ikke gjort ;)
Og jeg sender en kjempeklem til dere også, for dere er helt skjønne!!! Fantastiske jenter!! [:)][:)]




Og så håper jeg at du ikke har dårlig samvittighet for at du måtte slutte med ammingen lenger. Du stod på som bare det og la hele din sjel og ditt hjerte i det.
 
Jeg rakk ikke skru på dataen engang å skrive at jeg dro på sykehuset jeg, hehehe!!! Husker jeg var knalforbanna nå vi kom i bilen, bare hveste til Trond at jeg ikke fikk sagt i fra på bv HAHAHAHAH!!!!
 
crazy: haha;D det hugser eg også;) eg lurer på om det var eit par til innom som også dreiv å telte:P
Å eg som var SÅÅÅ sikker på at eg berre hadde modningssmerter:P tørte ikkje tru at eg hadde reier :P Ikkje trudde dei det på sjulehuset heller.. så jm vart litt paff der ho sto med fingrane inni meg å sa "oj.. her er det 7 cm opning":P Så smilte ho ;)

Så søtt at du tenkte på bv med ein gong:P eg sendte heller ikkje mld om at eg reiste inn.. for eg trudde eg kom til å bli sendt heimatt.. virka sånn på ho dama i tlf iallefall :P

Trone: må ikkej ta på deg FOR mykje heller! du har lov til å slappe av!
 
huffameg... aldri skikkelig tid til bv lenger!:P

men må komme meg i seng:P føler for å ha litt god tid på meg i morgon, så må komme meg tidlig opp... må gjere meg klar, joakim klar, mate han, komme oss ut av huset.. og prøve å ikkje glømme noke (faktisk det som er vanskeligast)! :)

nattinatt hønemødre;)
 
..men nå skal jeg snart krype under dynen. I morgen skal jeg på kino og ølle litt etterpå. [8D] Jeg leste at du skal ut på vift også, Trone. Hvis jeg ikke kommer innpå før den tid, så må du ha det gøygøygøy. [:D]
 
sorc, lita, kanskje? [:)] Jeg ble paff også når jeg leste i sladretråden din at du hadde 7 cm. [:D]

Jeg gikk med rier i et døgn, men det tok helt av på slutten. Den lille fikk høy hjertepuls pga. jeg hadde så vondt og han måtte overvåkes hele tiden. Trykketrang deluxe og vannet gikk når jeg hadde 9 cm. Det ble ringt på rød alarm og jeg ble overført fra Storken til Føden på rappen og kastet over i fødeseng. Han kom som et skudd. Jeg rakk aldri smertelindring. [&o]

Nå kom jeg på at jeg har glemt å skrive fødselshistorie. [8D]
 
Back
Topp