Den offisielle skraveltråden!

Hehe. ;)
 
jeanett[:'(]
 
å bruke skrubbehansker i ansiktet er veldig dumt[:'(][:'(]
 
Hvis du har hatt det siden mandag og det er like ille, så ville jeg tatt en tur til legen for å fått sjekket det.. Kjipt om det ligger en infeksjon eller bugs der inni og lurer.. [&:][&:]
 
Er de åpent der borte i morgen da? SKulle ønske det var åpent her også!!! På fredag er jeg optatt hele dagen, så får ikke shoppet 17.mai jakke til gullet da... Så må bli på lørdagen, usj..!!! Da måååååååååååååå jeg finne de siste plaggene! Iiiik!!
 
det sto så på hjemmesiden. at det ikke var noen røde dager.
 
Flinke, Flinke Trone[:D] og jeg skal selvfølgelig ikke være noe dårligere enn Trone så jeg hiver meg i seng jeg åå[:D] nattI!
 
hei og hadet[:D] kose deg med hva enn du skal.. hehe :)
 
 
idag har Nora hatt besøk av farfar og ei vennine av han[:D] var sååå koselig.. er så hyggelig når han kommer på besøk! også har han jo som alltid med godis[:-] feiter meg opp han[8|] hehe.. kjempe koselig da :)
 
hva har dere gjort idag da jeeenter??[:D]
 
Vi har vært ute i hele dag vi. Dvs vi har vært på besøk hehehe!! Kom hjem for ikke så lenge siden.
Snuppa fant ut hun ville overnatte der, så hun ble igjen. Jeg skal egentlig scrappe bursdagskort som hun skal ha med i selskapet i morgen.

Åååh!! Her var det en del tråder å lese gjennom ja! :)
 
dørti: sååå koselig da[:D] digg med mat fra kjæresten [;)]
 
Trone: deilig og komme seg litt ut da!! ;D[:D]
 
er skiiikkelig trøtt jeg.. men kan ikke legge meg før hvertfall 01.00. ellers er jeg dævv imorgen[:(] å hva F skal jeg gjørra imorgen a?? blir vell og få besøk[:D] eller dra ned til ei vennine..[:D]
 
å det nærmer seg dååååp.. kjenner det på nervene ;P selvom det er noen uker igjen[:D]
 
Jeg skal først hente snuppa og kjøre henne hjem. For hun skal sykle til selskapet i morgen. Og i mellomtiden skal jeg til byen og treffe ei venninne fra Bryne som kommer med toget. Vi skal rundt i byen og vase og på kafe` frem til de tar toget hjem igjen kl 16.00

Etterpå er det bare hjem, hente snuppa fra ei venninne og så må jeg raide klesskapet mitt. Jeg kom på for ett par timer siden at SHIT!!! Jeg skal ut å spise med jobben i morgen pluss på byen!!!!!!!!!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!! Hva skal jeg gå med??? Jeg har jo ikke en driiit av tøy som passer! Og ingenting som passer til ut på byen!! Argh!!! Og nytter ikke prøve klær i morgen på dagen for jeg har ikke sett venninna mi på lenge, så vil ikke bruke den tiden på å gå i butikker..

Blææææh!
 
du er ei populær og travel dame du Tone[:D] godt og ha noe og gjøre på dagene allså.. * misunne imorgen* ... koselig og møte venner du ikke ser så ofte ;D har så mye og prate om.. og WIPS, så er dagen omme.. mhhm, går alt for fort vett!![&o] tenker du har noe klær som passer deg jeg ;D og virker som du har ei ganske kul klesstil så detta går nok bra skarru se[:D][:D] jeg vil og ut og spise imorgen.. :7
 
 
VENT------ det skal jeg jo kanskje[:D] eller ikke ut da[&o]
 
Du skal ut, men ikke ut?? ha ha ha ha!!! Morsomt, fortell!Ha ha ha!!

Jeg hadde tenkt å kjøpe meg hatt, men så fant jeg ut at jeg kan bruke sixpencen til Trond. Men sååå fant jeg ut at jeg passer ikke tøyet som passer til sixpencen, ha ha ha ha ah!!!!!!!!!!!
 
hehe skakke værra lett Tone ;P[:D] du finner nok noe[:D] hehe..
 
jo jeg skal til en kompis og se film kanskje.. å da ska med ha kinamat men me drar og henter den og spiser den hoss han.. og ikke på kinaresturanten[&o]
 
Back
Topp