Den offisielle skraveltråden!

Sukk, ka e ønska den spreke, slanke kroppen min tilbake!!!! NU!!!

Hata kroppen min i flere år pga en teit lege som gav meg en medisin som ødela forbrenningen min[:(]
Også hata e å ha vondt i den. Den ska krangle heile tia.

Nok syt[;)]

Fikk filma Tobias i kveld, en morsom filmsnutt[:D]
Sambo e ute å trena litt, e har gått tur i dag og prøvd i leeeeengre ti å få tak i bestevenninna mi. Fækk tak i ho nu.... Ho ha li å søv og ha ikke hørt at e ha ringt på flere ganga i kveld. hehe (jobba på bakeri og denne mnd jobba ho kun natt) Da søv man tungt når man ligg mindre enn 10 meter unna ringekl og ikke hør den[8D]
 
ORIGINAL: crispus

nesten litt flau av og si at skravlesyke meg har vel ikke et innlegg på skravletråden...UNNSKYLD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![;)]


Nå har du toooo her!! [:D][:D][:D]
 
jeg er oooog sulten..[&o] hadde nettopp besøk og vi preika om MAT, og jeg blei suuuper sulten :(
 
Eg også, prøvde å spise tidligere men gjett kven som sutra etter mat då og dermed vart maten min ekkel og mannen kastet den for meg[:-][:-] Og no er eg så sliten og trøtt, at eg ikkje orka laga noko og ingenting frister[&o][&o]


 
jeg er ååå trøtt[:-] men jeg hadde besøk leeeenge idag.. så jeg må sitte oppe og se reprise av paradise .. for fikk ikke sett det[&o]
 
meg og :D
 
Gudd mårnings skjønne februar jenter [:)]

ville bare ønske dere en flott dag og en fiiiin lang helg [;)]
kos dere med familiene deres [:)]

Jeg blir nok borte litt den her helgen, dere kommer sikkert ikke til å merke det men jeg må jo si fra for det [:D]
i dag er en hektis dag så jeg er på vei inn i dusjen for å starte dagen bra iallefall [:D][:D]

Hente venninnen min og hennes 1,5 år gamle datter på flyplassen i dag, fikse resten til dåpen(mat,pynt,kaker) også dåp i morgen.. besøk resten av helgen også 17.mai :)

Kommer nok innom å sniker litt på dere da [;)]
 
kooooose seg t0mmelise[:D][:D] å lykke til imorgen.. det blri jo suuuper bra :) lille SØTE Emilie skal døpes[:)][:)]
 
ORIGINAL: dørti gullkorn

ORIGINAL: Trone

Nå hiver jeg inn håndkle, for nå var det dødt her, hehe!![:D][:D]



hva gjør du oppe så seeeent?? :O


Samme som alltid. Fikk ikke sove [&o]
 
ORIGINAL: Trone

I dag har jeg lyst å sende en klem til alle feb-jentene!!! [:)][:)]

 
ååååh <3 veeerdensstørste klem tilbake til deg[:D]
 
Back
Topp