Den offisielle skraveltråden!

http://www.tineskreativehjorne.com/search/label/Minstemann%C2%B4s%20rom




åååååh... så flink har eg og lyst å vere...!! Men eg veit at dersom eg prøva, så blir eg nok berre skuffa :( :(
Men det hadde vert SÅÅÅ Stas!
skal iallefall vise gubben bloggen!:P lov å håpe at han er meir handy enn eg veit om:P
 
ja hadde jeg vært så flink såå[:D] men jeg syns ikke sånt er noe gøy en gang :P hater og prøver og vøre kreaktiv og fikse rom ogsånt! jeg kan kjøpe inn ting jeg og noen andre fikser ;D
 
morniiiing[:D]
 
God morgen[:)]

Idag har jeg snakket med kirken vi skal ha dåp i, lokalet vi skal være i pluss helsestasjonen. Skal være med i barselgruppe.

Dørti- halv ti er jo lenge det da[:D][:D] Oliver våknet 06, spiste og ble lagt igjen ca 08, våknet 10 og lagt 11.20- nå skal han ha den lange soveperioden på dagen[:D][:D] dvs til ca 14.20-14.40
 
kl 10? herremiin sover lenge du da[8D] hehe.. jeg er dævv i 9-tiden når Nora våkner.. hehe..
 
Phu!! Sofaen har aldri vært på god å ha på leeeenge!! NÅ skal dere høre hvor effektiv jeg har vært i dag, jenter!!Begynte kl 9 i dag morges med første avtale.

* Osteopaten
* Leverte skjemaer på kirkekontoret i en annen bygd enn der vi bor.
* Hadde 1,5 times møte med utleieansvarlig på lokalet vi skal ha. Fikk i land noen veldig gode deals ;)
* Bestilte prøvetime hos frisøren og snakket om frisyren.
* Var å fikk bekreftet fruktfat jeg har bestilt, og fikk prisen og snakket om type frukt og dandering.
* Kjørte og handlet inn blingbling jeg skal ha i buketten min og brudepikenes.
* Var innom jobb en tur og snakket litt.

ALT dette mellom kl 09-14!!!!!!!!!!!!!! Er det noe rart jeg er trøtt nå eller??? Og jaggu så skal jeg på møte på SFO i kveld! Gi meg styrke og mot!!!!
 
OMG ... jeg er fliiiiiiink!! [:D]
 
rydda og vaska rommet mitt, rydda og vaska rommet til Nora, rydda og vaska badet, rydda og vaska kjøkkenet.. skal bære noe greier ned i boden OGSÅ vaske gangen[:D] fytti åh flink jeg er idag! digg og bli ferdig med det ;D
 
ORIGINAL: juneb

kl 10? herremiin sover lenge du da[8D] hehe.. jeg er dævv i 9-tiden når Nora våkner.. hehe..


meg du mente? jeg sover ikke til 10... til 06...så jeg er TRØTT når jeg våkner...
 
lindkva: nei mente dørti[8D] hehe.. men kl 06.00 DA hadde jeg hvertfall vært dævv .. ghehe
 
Sfo hadde glemt å sende jentene hjem til vanlig tid... Argh!!! De skulle væt hjemme for 45 minutt siden. Men de er snart hjemme. Jeg er så gjennomført sliten!!! Helt sykt altså.. Kjenner det mer og mer på kroppen.. Er så mye bak det som jg ikke kan si så mye om her, men ååååååååårgh!!!!!!!!!! Blir så oppgitt over folk som skuffer gang på gang på gang.. [:(][:(]
 
hehe[:D] hender jeg legger meg til å sove første gang han våkner, for jeg har sikkert de posene under øya[&:] idag hadde jeg planlagt daffedag siden jeg var så effektiv med husarbeid igår[:D] så ved første soving så la jeg ved siden av han i senga vår- sovnet vel med en gang begge to[:D][:D]

dette gjorde jeg igår;
- vaska komfyren
- støvsugde hele leiligheten pluss flytta på sofaene og stuebordet og støvsugde
- skiftet sengetøy på begge sengene
- la sammen tøy
- vasket 3 maskiner med tøy
- lagde middag (pleid å være samboer som gjør det)
- ryddet i scrappeting
- Samboer vaske bad og tok oppvask[:D]
 
trone- skjønner godt du er sliten!! du har jo fått gjort en hel masse idag[:)][:)]
 
ORIGINAL: lindkva

trone- skjønner godt du er sliten!! du har jo fått gjort en hel masse idag[:)][:)]


Blir sliten av behandlingen. Men er mer sliten mellom ørene [:o] Jeg er ikke superwoman som klarer å ordne alt alene, selv om tydeligvis alle andre rundt meg tror det. Det er ikke barebare å ordne til dåp&bryllup, flytting, overflytting av sfo og skolen, barnehage, alt mulig piss... Men jooooda "Tone ordner opp". Javel.. Og usj... Jeg blir bare så matt av alt sammen, alt det negative som skjer for tiden. Og folk ber meg ikke tenke på det negative, men for pokker da! Det er ikke så lett når det er kun det negative som kommer frem!!! [:'(]
 
usj, det er kjedlig Tone[&o] ingen som klarer alt, selvom noen trur det fordi man klarer mye[&o]
 
sender deg MAX mange klemmer u know my number :*
 
skjønner du e sliten trone...
off..

nå ska eg snart legga ungane åsså ska eg ha barnavakt, for eg ska ut å gå tur å ta sol[:D][:D] gleder meg....
 
kjempeflink du er Godt å ha litt tid på seg for å opparbeide formen igjen[:D]
 
Takk jenter! *klem*

Foreldremøtet var total waste å gå på.. Det er 58 elever på SFO og bare 10 foreldre møtte opp på møtet. Og alt som ble sagt på møtet kunne blitt informert om via mail.. Så det var totalt bortkastet tid og energi..

Nå har snuppa lagt seg, gullet drikker kveldsmat nå og samboern lager middag til oss nå. (les, varmer opp rester fra i går)
Og jeg skal ligge på sofaen resten av kvelden for NÅ er kroppen kapitulert for to dager.
 
usj da[&:] kjedelig når man er sliten allerede før man skal få noe sånt og så føler man det er bortkastet...
 
Back
Topp