Den offisielle skraveltråden!

Mornings jenter! Her har vi sovet leeeenge! [:)][:)][:)] Var frokost kl 5 og så sov vi til 8 og hadde litt leketid og så sov vi videre til litt siden.
Og jeg har hengt opp en maskin med tøy og satt på en ny. Gudd!!
 
fliiink du er a Tone [:D] jeg er virkelig ikke flink med di nye "stå opp" tidene som er kommet ;P hehe.. må skjerpe meg litt der assåh...
Frokost kl 5 hadde nok vært litt tidlig her for oss begge men.. hehe :)
 
Nora er ny bada, nytt sengetøy og alt :D diiiigg... men fytti og mye jeg må rydde her idag[:(][:(][:(]
 
Jeg må også gjøre noe her.. Sukk!!! Uken min er fylt opp til de grader:

Mandag:
Scrappe sms`ene jeg fikk av sladrevennene mine under fødselen.
Rydde i stua.
Vaske, henge opp og brette tøy.

Tirsdag:
Osteopaten.
Møte med bryllupslokalet igjen.
Levere noen skjemaer på kirkekontoret.
Innom der jeg har bestilt fruktfat og snakke med sjefen der.
Foreldremøte på SFO

Onsdag:
INGEN planer for jeg vet jeg kommer til å ligge rett ut pga behandlingen på tirsdagen.

Torsdag:
Helligdag og samboern har fri. Vi skal ha familiedag!

Fredag:
Får besøk av ei venninne fra Jæren og hun skal være her hele dagen.
 
Trur e må gå å lag me litt mat.. Selv om da e bare 2 tima t sambo kjæm heim, og vi spis middag.... hehe. Tobias har ikke økedøgn i dag, men mora har det[8D]

 
Jeg har gjort husarbeid i hele dag jeg, når gullet har sovet.

Trone- kan vi se det du har scrappa idag??
 
dørti: det gå ikke ann og fryse ut goooe deg[:D] du kommer sikkert til og komme godt overens med dem[:D] detta går bra .. hvis ikke får du ringe så skal jeg komme og løpe med deg[;)] he!
 
ORIGINAL: juneb

t0mmelise: idag er det PARADISE <3 ellers skal jeg ikke mye idag.. skal hente dåpskjolen ;D !! tenkt og gå ned i butikken men det regner jo.. sååehm.. hmmm ;P

dørti: åååh sååå gøy ;D[:D] masse lykke til.. det går bra skal du se ;D



jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
endeliiiig [:D][:D][:D]
åååh du må legge ut bilde av kjolen når du har hentet den [:)]
 
jaaa[:D]
 
ORIGINAL: lindkva

Jeg har gjort husarbeid i hele dag jeg, når gullet har sovet. Lå på etterskudd på husmoroppdragene[8|]

Trone- kan vi se det du har scrappa idag??


Jupp!! Jeg er ferdig med LOen, men står helt stille på over og underskrift! [>:][>:][>:][>:]
 
eg merker..... at når folk som ikkje har presentert seg, eller det er veldig lenge sidan dei gjorde det skriver tråder... så synes eg det er mykje kjedeligare å opne innlegga.... :P
 
Da har Tobias lagt seg, e sett å venta på sambo som stakk ut kl 17.30 og påsto at han ikke sku vær leng borte[:@]
E ska stekk ut når sambo kan pell seg heim igjen!
 
Sååååå flink du er dørti [:)][:)][:)]
var det gøy??lykke til i morgen [;)] hadde daua selv [:D][:D]

Og sorc : jeg er enig [;)]
 
sååååå gøy dørti[:D] ååh som jeg gleder meg til håndball igjen!! and i feel u ... hehe..
 
u know what i mean sorciere_[;)]
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: lindkva

Jeg har gjort husarbeid i hele dag jeg, når gullet har sovet. Lå på etterskudd på husmoroppdragene[8|]

Trone- kan vi se det du har scrappa idag??


Jupp!! Jeg er ferdig med LOen, men står helt stille på over og underskrift! [>:][>:][>:][>:]


Har du funnet på en tekst?
 
ORIGINAL: lindkva
ORIGINAL: Trone
ORIGINAL: lindkva
Jeg har gjort husarbeid i hele dag jeg, når gullet har sovet. Lå på etterskudd på husmoroppdragene[8|]
Trone- kan vi se det du har scrappa idag??

Jupp!! Jeg er ferdig med LOen, men står helt stille på over og underskrift! [>:][>:][>:][>:]

Har du funnet på en tekst?


Vet du, samboern mobber meg fordi jeg sitter med Loen i hånden ENDA!!!! Helt utrolig..!!! Jeg får ikke til!! Argh!!!! [:@][:@][:@]
 
Back
Topp