Den offisielle skraveltråden!

Jeg VIL jo spise alt!!! Men... Var ett helsikken i dag å finne 17.maitøy til meg. Beynte å grine på bakrommet til ei venninne i dag når jeg skulle prøve tøy [:(][:(][:(] Ingenting sitter som jeg vil, ingenting passer, ingenting av fin-tøyet ser bra ut på meg og jeg hater kroppen min. Fantastisk gøy... Jeg har ALLTID pyntet meg på 17.mai, utenom alle årene jeg hadde uniform. Og nå finner jeg ingen fintøy... Så jeg endte opp i capri hvite jeans, en rød topp og en hvit strikkecardigan med perler som knapper..
Gullet har fått røde chinos, hvit skjorte og rødt slips og han skal ha på seg den røde breaker capsen og matchende sko *fnis*
Snuppa skal ha rødt og hvitt tøy på seg. Og samboern skal ha dressbukse, hvit skjorte og rødt slips.
 
slik var det på prøverommet her også [:(] grusomt lausskinn som tek all plass i buksene å får alle gensera til å sjå grusomme ut, for å ikkje snakke om ka en kan få plass til pga brystsprengte bryst..baaah [&:] he kjempelyst å trene masse også, og hard...men  he en liten her som krev mej mesteparten av dagen..men skal få til 3daga i uka å resten heime no..men veit ikkje kor fara for å miste melka blir? gjeld det bare ved kost-slanking det?
Kjøpte sann koseklut som din Fredrik he Trone, og min Fredrik elska den..et alltid opp nasa på den..trur sikkert de e matfatet ;)
 
Men du Trone e no flott, skulle ha gitt masse for å ha hatt din kropp [:)]
 
Åååh du er vel skjønn du!! *hjertehjerte* Men jeg må stramme inn enda mer.. Og jeg har bare 2,5 mnd på meg. Dvs jeg har under det, for jeg må jo komme inn i b.kjolen og få sydd den opp litt. Den er 2 cm for lang på lengden. Og da MÅ jeg jo inn i den, pluss jeg har ikke prøvd den sammen med underskjørtet.. Iiiik! Jeg SKAL inn i den!!! dæven steike som jeg jobber med saken, men ser jo ikke noe forskjell. Argh!!

Den kosekluten er sååå god!!! Han har kosen med se overalt he he he!Jeg skal kjøpe en til som vi har i reserve :)
 
vi he en saud frå før som han også e veldig glad i..trykke heile greia inn i munnen [:D] får ikkje sove uten den, smukken e de ikkje så farlig med bare han he sauden han kan legge over heile ansiktet [;)]
 
Så bra dørti!!;) Joakim har og begynt å sove i si ega seng:) gjer han litt ekstra kos før leggetid, legger han i senga og lister meg ut... høyrer av og til at han såvidt er våken.. men ingen sutring eller knitring.. :)
...eller jo, eit par ogngar har det skjedd, så då har eg berre tatt han opp, lagt han til puppen, rapa han og lagt han ned igjen:) :)
så eg veit kor deilig det er når legginga går mykje bedre:D
 
I dag he vi slete med sovinga i hus på nurket (i går også [8|]). I løpet av en heil dag he han søve 20 min [:(] sovna å våkna, skrik fordi han he vert overtrøtt..blitt heilt utslitt ta heile greia jo [:'(]. Men når ej la mej ned på babygymmen med han kom det et lite brak å jammen kom de en ENORM bæsj...etter det he han sove [:D]
 
venter på at oliver skal våkne så han får kveldsmat.
 
Takk crazy [:D][:D] vi skal etterhvert ta fotograf bilder av gullet vi og.
 
fliink du er lindkva[:D]
 
Goood natt alle søte februarladys [:)]
 
god natt lenore [:D]
 
 
Back
Topp