Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trone
ORIGINAL: Svartengel
Trone Eg syns at du har gjort ein strålende jobb med amminga og du er mitt forbilde[:D]
Der måtte jeg rett og slett tørke en liten skvett fra øyekroken [:(][:)] Takker og bukker så meget! Du er god du!!
ORIGINAL: dørti gullkorn
*BANK I BORDET*
Jeg la Elias i sengen sin i dag, FØR han sovnet.. Og var kun inne en gang og putta inn tutten så sovnet han!!!!!!!!!!!!!!
Kan legge til at han har sovnet i sengen sin sånn ca INGEN ganger! Alltid blitt lagt sovende i senga.. for så å våkne igjen og måtte sove med oss..
Og jeg er lei og jeg vil ha sengen for meg selv! Så var klar for kamp i dag for å starte prosjekt "sov-i-sengen-din-elias"[:D]
Litt av en kamp! [8D]
Spørs bare hvor lang tid det tar før han våkner i da.. han drakk myyye til kvelds[8|]
180ml mme + 40ml mm ooog en t-skje grøtpulver i flaska.. ble 240ml og han slukte den [X(][8D]
ORIGINAL: lindkva
ORIGINAL: dørti gullkorn
*BANK I BORDET*
Jeg la Elias i sengen sin i dag, FØR han sovnet.. Og var kun inne en gang og putta inn tutten så sovnet han!!!!!!!!!!!!!!
Kan legge til at han har sovnet i sengen sin sånn ca INGEN ganger! Alltid blitt lagt sovende i senga.. for så å våkne igjen og måtte sove med oss..
Og jeg er lei og jeg vil ha sengen for meg selv! Så var klar for kamp i dag for å starte prosjekt "sov-i-sengen-din-elias"[:D]
Litt av en kamp! [8D]
Spørs bare hvor lang tid det tar før han våkner i da.. han drakk myyye til kvelds[8|]
180ml mme + 40ml mm ooog en t-skje grøtpulver i flaska.. ble 240ml og han slukte den [X(][8D]
Nice
ORIGINAL: juneb
luksus [:D] har en kompiss på besøk nå! og nå dro han nettopp ut for og kjøpe baktpotet til oss[:D]
ååååh som jeg blei BRÅSULTEN[:)]