Den offisielle skraveltråden!

KOM DEG I DUSJEN!!!! *wops, jeg hadde jo liksom skulle gått vekk fra dataen. Lister meg ut før noen ser lille lille lille meg med en tom ciderboks i hånden, før alle tror jeg er helt på druen, for det er jeg jo ikke, jeg har jo bare hatt den ene boksen, så jeg er ikke brisen, jeg er bare en smule snart bevistløs siden jeg ikke har innhalert luft siden begynnelsen av setningen. Giiisp!!!*
 
hehe... søøøt du er Tone[:D] vanskelig og komme seg i seng ;P
 
NÅ var denne kroppen dusjet og shavet og skrubbet til tan imorgen ;D og den gleeeder seg til og bli BRUN!! jepp da ;D selvom jeg og kroppen min er enig om att det er KULT og være bleik!! men må jo prøve litt nytt[:D] hehe!!
 
tjoheeeei sorciere_[:D]
 
june!! må vere veldig forsiktig!! ta på deg rikelig med fuktighetskrem på tørre områder i dag, fordi det er veldig lett at det blir sjoldete!
Ei eg gjekk på skule med tok det, og ho såg ikkje ut etterkvart, fordi det vart så flekkete!! (å det var endå ho tok mykje solarium for å unngå det...)
 
jess... smører med a-crem NU ..[:D] vil jo ikke risikere og bli sjolete[:-]
 
neei;D bra greier!!=) eg og vurderer å la meg spraye, sia eg ikkje har allverdens tid til verken solarium eller solsleiking på verandaen:P
 
i feel u !! thats what i mean ;P hehe!![:D]
 
No e kaill å beibi i sæng, da får væl mor å kom sæ i bingen.... E æ heldi søv litjtupp t halv 7[:)] *håpehåpe*
 
Heeeerlig å sove til 8 :) wiiiiii :)
nå skal jeg smøre meg inn med self tan og finne fram klær til seinere :)
Skal i konf kl 15.. borgerlig :) også rett ut på fest etterpå :D gleeeeder meg [:D]


ååååh, det er så sinnsykt fint vær.. jeg blir like fornøyd hver dag som sola skinner gjennom vinduet [:)][:)][:)]


Ha en suuuuuper duuuuper fin dag snupper :)

Jeg har fått dilla på noen sanger :) må bare skrive de ned å se om flere liker de :D hehe..

* Edward Maya ft Vika Jigulina - Stereo Love
* Timbaland ft Katy Perry - If we ever meet again
* Timbaland ft Justin timberlake - Carry Out
* Ellie Goulding - Starry Eyed

ALLE SANGENE TIL EDDY WATA [:D][:D][:D] oooooh yeah :) hehe..

ja det var noen jeg bare må høre på for tiden [:D]
 
Hei snupper[:)][:)]

Må beklage at eg har vore her lite, har styrt på med amminga og hatt litt aukekvelder trur eg. No sprenge brystene med melk iallefall[:D][:D] Og eg har begynnt å gi litt velling på kvelden, veldig TYNN velling såklart og det gjer at hun sover godt[:)][:)][:)]

Håpar at alle har det bra[:)]

Og takk til GladIBarn som har backa meg opp[:D][:D][:D][:D]
 
ååååh NICE t0mmelise [:D] kose deg masse masse ;D
 
nå kommer snart vennina mi så skal hun spraye meg med tan... OH YEAH!! etterpå skal jeg og ei vennine gå til rema1000 og handle :) ( ja er ett stykke dit ).. hehe ;D blir diggers for været er så flotters idag[:D]
 
svartengel: du er alltid tillgitt vettdu[:D] ahh går det bra med velling?? bra du har såppass med melk i puppa ennå da[:)]
 
JuneB: Ja går bra med velling, prøvde på dagtid først men hun fekk ikkje mageknip[:D][:D][:D] Så da fekk hun på kvelden i går[:)] Eg har ei sulten liten tulle, for på dagtid går det ikkje meir enn 1,5-2 timer mellom måltid. 
 
da var spraytan'en gjort unna ;D * blei litt for brunt kanskje ja*[:-] MEN det er hvertfall gjort ;P hehe!!
 
nå dreg turen snart til rema1000 ;D[:D] jeg og ei vennine reine barnevognmafian ;P hehe!!
 
MEN Nora sover så må jo vente til henne våkner..! når kan det være da montro??[8|]
 
gjetter om ca.. hmmm.. ikke mer enn 10 minutter trur jeg! MEN jeg kan jo ta feil[:D] spennende..
 
haha.. AKKURAT 10 min og vett! ekke dårlig... da får jeg hive meg på og kle på henne så¨dreg me[:D]
 
hahhahahahahah... hele det her spray tan greiene gikk i vasken her [:@][:@][:@][:D][:D][:D]
snuppa våknet i det jeg stod på badet å sprayet.. måtte hente henne så bodyen hennes ble litt brun.. så jeg ringte søss og fikk henne til å komme å passe emilie mens jeg skrubba det vekk i dusjen :D hehe..

SexyHair sin self tan har jeg.. den heter sexysymbol og ble brun MED ENGANG [:-]

ble det bra på deg june?+


såååå bra at ting går bedre svartengel [;)][;)][;)]
 
ja blei jo bra ;P hehe!! men brunt ass[:-] var ei vennine som spraya meg[:D]
sprayen min heter: TanCan... ;P 300 og noe for 1 flaske ;P
 
så du fikk ikke spraya deg du da??
 
nei nå MÅ jeg sove.. herreguuud så trøtt jeg blei[:-][:D] åååh, gleeeder meg til og sove[:D]
 
hakke kommet meg i seng ennå jeg.. ah, *løøper i seng*..[:D][:D][:D]
 
jaa blei det :) men blei brunere etterhvert.. nå skal jeg i dusjen etter søvnen ;P den skal dusjes av etter 4 timer sjø[:D] det blir good..
 
Back
Topp