Den offisielle skraveltråden!

da blir det barseltreff imorgen! ei vennine invt meg[:D] også skal prinsessemarte være der og[:D]

ORIGINAL: Trone

JEG VIL OGSÅ HA TREFF FOR POKKER!!!!!!!!!!! [:(][:(][:(][:(][:(]

Jeg har jo sagt at du bare må komme[:D]

ORIGINAL: Lenore1983

ORIGINAL: Trone

JEG VIL OGSÅ HA TREFF FOR POKKER!!!!!!!!!!! [:(][:(][:(][:(][:(]

Jeg har jo sagt at du bare må komme[:D]

He he heh!! En smule langt å dra for en dag he he he!! Hadde det vært uten barn og jeg var i form så hadde jeg vært gal nok til å dra! :) :) :)

June... LEGG DEEEEG!!!!!

oh yeah[:D]

og nå er paradise ferdig[;)] hehe--_! nei nå må man sove ;D skal jo ut imorgen tidlig[:-]

uff lurer på åssen det blir..! ei jeg kjenner og resten veit jeg ikke hvem er ;P heh.. jaja...[:)]

He he he! Gudd point sorc! He he he!!

Jeg har sett på baalroom dancing på youtube og drømt meg tilbake til den gang jeg drev på med det. *drømmedrømme*

Men nå burde jeg finne senga. Har vært trøtt siden kl 23!!!!! [:-][:-]

nattinatt;D

eg har nettopp handla litt;) kan vise bilde når eg får varene *Gleder seg*
deeen råflotte nattkjolen ;) RrrraawR ;P eller... bestilte to stk.. og eine er vel ikkje direkte ein nattkjole:)
Hahaha;D Eg er ialleafll ikkje klar for å ta opp sengeleiken for full guffe!!:P*sommarfugla i magen*

Forresten;D eg hadde sex forrige veke;D mange gonga!! ;D *danse på bordet*
å det gjekk bra!;D ingen lovmor eller urinblære eller noke som helst som hang i vegen:D ;D

ORIGINAL: sorciere_

nattinatt;D

deeen råflotte nattkjolen ;) RrrraawR ;P eller... bestilte to stk.. og eine er vel ikkje direkte ein nattkjole:)
Hahaha;D Eg er ialleafll ikkje klar for å ta opp sengeleiken for full guffe!!:P*sommarfugla i magen*

å det gjekk bra!;D ingen lovmor eller urinblære eller noke som helst som hang i vegen:D ;D

haha, det var da enda godt[;)]

JUHUUU, mathias sov helt til kvart på 7 idag..... [8|][;)] men sover iallfall igjen nå så da kan jeg slappe av med opptak av paradise hotell og dataen + et glass med pepsi max ([:-]) jada, vet det er tidlig men likevel[;)]

vært så gøy på barseltreff og alt idag <3[:D]

ORIGINAL: juneb

June... LEGG DEEEEG!!!!!

neeeei, du må sende meg pm først :D haha..
vinnerne av paradise? :D ikke de du sa sist?? [8|][:-]

ORIGINAL: sorciere_

nattinatt;D

hahaha [:D][:D][:D][:D][:D] Det var da enda bra [:D][:D][:D][:D]
her ble det ca 1 dag over 8 uker etter fødselen da senge leken ble gjenopprettet [:D][:D][:D]

ORIGINAL: dørti gullkorn

har eeeeen stk bebis som bare vil ligge å kose på fanget til mammaen sin i dag!

kan han bli sånn pga vaksinen eller trenger han bare litt ekstra kos i dag?[:)]

så koselig <3 :) Er han sløv eller bare kosete? :)
han syns nok litt synd på seg selv så vil bare kooosemose mamman sin [;)] <3 Det hjelper alltid vettu :)
(og det er jo synd på han stakkars, aua med stikk.. men da slipper de iallefall disse dumme sykdommene [;)])

Back
Topp