Den offisielle skraveltråden!

på paradise hotel ja[:D][:D] fra kristiansand[:)]
 
Jeg skjems!! Vi sitter og bare dekker oss bak puter her.. Er det mulig? Eller som vi sier her nede; Ædde muli????? Snakk om the lights are on, but there`s nobody home....!! Hun går jo fullstendig på barnerov der inne... Iiiiik!!
 
Svartengel og sorc, tusen takk!! Nå har han sovet fra kl 20 til nå. Sendte samboern til å vekke han nå, slik at han kan få ny bleie og nattasen på seg, pluss kveldsmat. Gudene vet hvordan denne natten blir.. Håper han har sovet "det ukjente" av seg. Gullet!
 
ORIGINAL: s90

Haha, tipper dere gleder dere til totningene, meg og siljis [8D][:D] Haha!
Neida, vi snakker ikke så bredt, egentlig... Ikke så ille som Vazelina, liksom [8D]

Meeen, fy som det profilbildet mitt ble seende ut når det ble så lite [&:][:'(] Ser jo ikke ut som meg i det hele tatt...


ene svigerinna mi er fra toten[:D]
 
ORIGINAL: s90

ORIGINAL: lindkva

ORIGINAL: s90

Haha, tipper dere gleder dere til totningene, meg og siljis [8D][:D] Haha!
Neida, vi snakker ikke så bredt, egentlig... Ikke så ille som Vazelina, liksom [8D]

Meeen, fy som det profilbildet mitt ble seende ut når det ble så lite [&:][:'(] Ser jo ikke ut som meg i det hele tatt...


ene svigerinna mi er fra toten[:D]


Hehe, hvor på toten da? [:D]


raufoss[:)]
 
har hatt problemer med å få joakim til å sove i heeeile kveld.. så tar eg han inn i stova til meg og VIPS... sover så tungt og godt atte... Prøvde å flytte han, og samme bæljinga igjen :(
men tipper han re overtrøtt, så han sovner nok fort igjen dersom han får sove litt lenger før eg flytter han;)
 
Back
Topp