Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Jeg er egentlig ikke her, men det fine avatarbildet ditt, Trone


Dåååhhh!!!! Da sier jeg tusen takk til meg selv siden du fremdeles ikke er pålogget, blæææh!! [8D][8D]
I seeee youuu!!! Hihi!!

Men takk! Var litt fornøyd selv også faktisk!! :) :)
 
jeg tror jeg må også finne sengen nå. Har snart tømt min siste vinglass og flasken med pumpet mm stå klart til lillemann. Stakkars mannen min som må holder ut litt til, han er ikke helt ferdig med bryggingen enda[:o]
 
Ok. Da finner jeg også senga. Gullet skal ha mat om to timer. Så jippi.. Og jeg har en trilleavtale kl 11... Såååå festlig å ikke ha fått noe mer søvn.. Så håper gullet vil sove biiittelitt etter frokosten!
Krysser fingrene.

Natti jenter!! :D

Og pst, dere snikere, vi ser dere leser [;)][;)] Så hvorfor ikke skrive noe da? ;)
 
einig med trone; snikara;D vi biter ikkje:P

skjønner egentleg ikkje at det er kjekt å følge med på samtaler som ein ikkje skriver i........ ;P
kun når eg skal ta igjen dagens tapte eg orker i snike...
no har joakim sovna etter nattmaten sin, og eg måtte ut av senga for eg blei sååå tørst!:P

Å no håper eg at eg kanskej kan sovne..:P
 
Er så trøtt[&:][&:] Typisk det, når eg skal ha økedøgn på meg sjølv.... Av ein eller anna grunn så har Malin ikkje hatt det enda.... Kanskje fordi eg gir litt mme... Men skal prøva om eg klarer å holda hun mett. Er så vanskeleg og føler at eg ikkje kan snakke med helsestasjonen vår[&o][&o]
 
hvorfor kan du ikke snakke med helsestasjonen svartengel? vil de ha deg til å kun gi mm?? håper økedøgnet ditt går bra da!! men ikke slit deg ut vet du!!! søvn er minst like viktig!!!!!
 
ORIGINAL: Amaryllis

hvorfor kan du ikke snakke med helsestasjonen svartengel? vil de ha deg til å kun gi mm?? håper økedøgnet ditt går bra da!! men ikke slit deg ut vet du!!! søvn er minst like viktig!!!!!


Lager egen tråd om det no[:)][:)]
 
Nu ligg gogutten under babygymmen og prata masse t dyran. [:)]
Pus driv å masa om å få komme opp i fanget mitt, så e må vell bare kose litt me ho før e går ut og vaska vinduan... Går nu fort å vask heldigvis. Men så må e få vaska leiligheten etterpå... huff, syns ikke da e lenge mellom kvær gang. Badet vaskes 1-2 ganga i uka...
 
ååå vinduene ja..... hjelpes meg det orker ikke jeg. huset vårt ser sånn ut:



så GIDDER ikke det[8D]
 
Nice hus ama!! :) :) Skjønner deg på den he he!!

*********

Har hatt besøk i ett par timer idag jeg. Kjempekoselig! Og så har jeg ryddet litt og sånn. Det var ikke fullt så koselig, he he he!!

Snuppa skal ha med ei venninne hjem fra skolen i dag, så jeg må finne ut hva jeg skal lage til middag. Usj.. Så utrolig kjedelig å tenke ut!! Og hun som skal være med hjem er sååå kresen i matveien.. Himmel og hav.. Så jeg har en jobb foran meg nå ja.
Og så sender gubben melding hjem at han hadde glemt å se på vaktplanen, så han jobber til 20 i kveld. Jippi liksom..

Jeg kjeder meg!!!!!!!
 
Så fint hus du har Amaryllis! Heldig over alt du syns jeg :P hehe =)

Jeg har byttet gardiner i dag, og endelig fått hengt opp den siste rullgardina, som har stått her siden i fjor sommer!  Nå holder jeg på å koke poteter og skal snart slenge noen fiskepinner oppi stekepanna! Får håpe ikke gubben blir alt for skuffet over kjedelig middag :p

Ble forresten fridd til på lørdag. Eller dvs.. jeg er litt usikker på om han mente det eller ei :p Han var ganske særiøs når han spurte. Å når jeg sa "ja, det vil jeg, når da:)?"  Da ble han plutselig litt usæriøs igjen, og sa.. til sommern!

Jeg vil ikke gifte meg til sommern, så det bryr jeg meg egentlig ikke noe om det :p
Hehe!! =D
 
Du er god svartengel!!! stå på[:D][:D][:D]
 
Back
Topp