Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: sorciere_

lenore: har alltid eg planer om også... :P


Tror jeg bare skal slutte å innbille meg at jeg har selvdisiplin nok til å legge meg tidlig, så får jeg meg kanskje en overraskelse en vakker dag[:)]
 
ORIGINAL: febissbebiss

åssen får du til sånn fint signatur bilde? jeg har mac, får ikke til noe på denna her....vil ha vil ha...har noen no triks?


Har du ikke mulighet til photoscape på macen?? :) :) :)
 
ja... men eg fekk høyre av ei som "trøsta" meg med at eg ikkje har utdanning anna enn vgs.. å ho sa at det var myykje bedre å ta igjen etter at ein har fått barn, fordi ein får mykje større sjølvdisiplin.. :) så eg går å venta på den, eg:P
føler eg har fått litt sjølvdisiplin som klarer å gjere husmorjobbane som eg får frå husmortråden kvar gong:)
 
ORIGINAL: sorciere_

ja... men eg fekk høyre av ei som "trøsta" meg med at eg ikkje har utdanning anna enn vgs.. å ho sa at det var myykje bedre å ta igjen etter at ein har fått barn, fordi ein får mykje større sjølvdisiplin.. :) så eg går å venta på den, eg:P
føler eg har fått litt sjølvdisiplin som klarer å gjere husmorjobbane som eg får frå husmortråden kvar gong:)


He he. Den har jeg også hørt. Har ikke kommet her enda nei... Jeg vet at jeg ikke gjør det som står i husmortråden, så jeg bare unngår den for å lette på samvittigheten, ha ha[:D] Men jeg har blitt flinkere til å gjøre husarbeid etter jeg fikk unger. Man må liksom ha det rent og ryddig. Dessuten får jeg myyye mer besøk nå enn før, så det er greit at leiligheten ikke er bomba[:)]
 
hehehe;P gubben klaga på at eg kunne no rydde litt mens eg gjekk heime heile dagane :P så han har nettopp begynt å bli "fornøgd" med meg [8D] dei dagane eg var på rek forstår han at eg ikkje gidder å rydde :P
 
 
Hadde min mann prøvd seg på en sånn kommentar hadde han sovet på sofaen en uke[8D] Han gjør minimalt med husarbeid og da bare hvis jeg har spurt han om han kan hjelpe meg (som om jeg er ansatt eller noe[:'(])
 
http://www.fujidirekte.no/asp/_campaign/hundre/?gclid=CNyi6MHDtKECFYydzAodyWPDNA

100 gratis framkallingsbilder, 49 kr i frakt;)
 
ORIGINAL: CrazyBeautiful

Dagene bare flyyyr av sted og jeg får nesten ikke tid til BV. [&o]


samme her! Jeg få kanskje titter inn kjapt på dagtid, men ikke særlig mer. Bare litt senere på kvelden få jeg tid til bv og andre nettsteder.

I kveld sitter jeg her med en god glass hvitvin, en dvd fra en springsteen konsert og slapper av mens mannen min rydder i kjelleren
 
ORIGINAL: addi

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Dagene bare flyyyr av sted og jeg får nesten ikke tid til BV. [&o]


samme her! Jeg få kanskje titter inn kjapt på dagtid, men ikke særlig mer. Bare litt senere på kvelden få jeg tid til bv og andre nettsteder.

I kveld sitter jeg her med en god glass hvitvin, en dvd fra en springsteen konsert og slapper av mens mannen min rydder i kjelleren


Jeg vil, jeg vil, men jeg får det ikke til - å være her så mye som jeg ønsker, men jeg skal prøve og bli flinkere. [:)] Du har ikke bare en gullgutt, men to stykker, så du har jo dobbelt opp. 

Så kos (eller ikke for mannen din [8D]).
 
ja, det er ikke bare bare med to tette. Men jeg klarer meg bra og ser fram at det blir lettere om noen år 
 
Back
Topp