Den offisielle skraveltråden!

Da var nok en fantastisk dag over[:D] (bare sofakos og BV resten av kvelden nå[;)])
Har vært hos mamma og spiste deeeilig middag, og fikk så klart god dessert etterpå (var egentlig aldri i tvil)[:D] Hehe...
Når vi kom hjem kosa jeg og snuppa oss ekstra lenge med kveldsstellet og kveldsmaten, kjempekoselig Ååh, jeg er så glad i nydelige vesle jenta mi Nå ligger hu og sover søtt i senga si, og har gjort det i en og en halv time, så da satser jeg på at hu har tatt kvelden[:)] Hu sovna med en gang uten nooe tull, og det er leenge mellom hver gang gitt, så da ble mamma superhappy[:D]



Gladjenta til mamman sin detta <3<3 Pynta seg for å besøke bestemor<3


Og nå har jeg..... hold dere fast.... vaska flasker!![:D] 4 timer før jeg egentlig pleier[:D] Hihi, I'm so flink[:)] Mangler bare å slenge dem i mikro'n når jeg har pumpa meg etterpå, men det er jo null stress[:)]

Hva gjør/har dere gjort i kveld da? Hatt en fin dag?[:)]
 
ORIGINAL: Trone

Ja, det syntes jeg absolutt du er! :) :) :)


Gjer jo det samme som dykk andre[:)][:)]
 
Netta: Er det dinosauruskjolen? Datteren til ei venninne hadde på den i dag og den er sååå skønn!!!! :D

anne marit; Vi bruker photoscape :D :D Love it!!!

svartengel: jo, men du fortjener jo skryt da! :)
 
ORIGINAL: Trone

Netta: Er det dinosauruskjolen? Datteren til ei venninne hadde på den i dag og den er sååå skønn!!!! :D

anne marit; Vi bruker photoscape :D :D Love it!!!

svartengel: jo, men du fortjener jo skryt da! :)


Det er en dinosaurkjole fra Name it ja, kjempestilig[:D]
Litt upraktisk med kjole, siden den sklir opp hele tida, men at både kjolen og snuppa er så fin, veier opp for det[:D] Hehe...
 
Nu ska e gå å gi sambo en hærlig fotstell.
Venner bruka å få massasje hos meg. Også kløpp e hår. Så sambo har spart mange kroner på å kun bruke meg som frisør i snart 8 år[8D]
 
Stikker innom for å si natta
er så trøtt at jeg går i svime her nesten.. sovet 10 timer siden natt til torsdag.. *PHU* altså 10 timer på 3 netter.. not good..
håper jeg får sove litt mer i natt.. tror snuppa har hatt økedøgn.. mat mat mat mat mat mat mat.. føles sånn iallefall..

Ha en fortsatt fin søndags kveld snupper :) nite nite :)
 
God natt t0mmelise[:)] Håper du får en lang og god natt med masse søvn[:D]
 
Lurer på hvor mange signaturer jeg har hatt til nå, ha ha ha hah!! Det er ikke få gitt!! [:D][:D]

Åh... Nesten så jeg håper han våkner snart da lindkva! Slik at det ikke går ut over nattessøvnen hans! [&:]
 
vil dere være så snille å stemme på ei venninne av meg?

http://www.libero.no/Default.aspx?id=2550&contributionId=232850
 
han sover like godt igjen da han.. hehe[:D][:D]

sovet siden 18.40[;)]
 
Jippiiii! Nå har jeg endelig fått ut finger'n og fått lagd sånn fin fin signatur jeg og:D såååå fornøyd assa! hihi
 
Da sover gullet og eg koker flasker[:)][:)] Mannen kjørte tur no men før han drog spurte han om eg ville ha noko frå stasjonen[:-][:-] Og eg er svaaaaaaaaaaaak... Er sulten på alt mulig mat og vil ha søtsaker etterpå. Kan henda eg får burger *venterspent* [8|][8|]
 
Back
Topp