Den offisielle skraveltråden!

Han stod opp nå. Og begynt å bjeffe fordi han hadde nettopp våknet og snuppa gikk rundt igangen med gullet og snakket med han. Hallo.. Ser det ut som de skal trenge og ta hensyn på om han sover midt på dagen..??? Nei! Ikke i dag gitt!!!

Han skal ta Fredrik med ut på tur nå og snuppa vil være med med den nye dukkevognen hun har fått. En duovogn nemlig, ha ha!! Kjempestolt at det ikke er en paraplytrille, hihi!! Men hun får vel ikke ov til det, for " det går så mye senere når hun er med". Bare vent og se...
Jeg skal ikke være med! Er 1,5 time til vi skal være på grilling og tror han maten lager seg selv eller..?? Jeg har fikset ALT kjøttet i dag og sånn, men er jo fremdeles ting igjen..
 
ORIGINAL: dørti gullkorn

ORIGINAL: Svartengel

Rart å vere aleine heime[8|][8|]


jeg vet :S


Lett å koke flasker mens Malin vil kosa[:-][:-]
 
Snuppa ville heller ut å leke. Greit det. Nå har jeg huset for meg selv. HEEERLIG!!! Gudene vet når samboern er hjemme igjen.. Kl 18 skal vi grille og jeg har tenkt på være der på tiden. Hater når folk ikke holder avtaler, så jeg har ingen planer om å komme for sent, he he!!
 
arg, håper han kommer tilbake i tide da trone[:)] og så må dere kose dere masse på grillings[:)] her blir det bare hjemme og slappe av i sofaen med pepsi max og taco[;)]
 
ORIGINAL: dørti gullkorn

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: dørti gullkorn

ORIGINAL: Svartengel

Rart å vere aleine heime[8|][8|]


jeg vet :S


Lett å koke flasker mens Malin vil kosa[:-][:-]


elias ligger å sover nå så fikk gjort det heldigvis[:)]


Hu var sulten, har spist 80ml no og sover gitt[:)][:)]
 
ORIGINAL: Amaryllis
arg, håper han kommer tilbake i tide da trone[:)] og så må dere kose dere masse på grillings[:)] her blir det bare hjemme og slappe av i sofaen med pepsi max og taco[;)]


Det håper jeg også... Nå har jeg bare slappet av i sofaen og halvsovet. Skikkelig skikkelig herlig! Nå skal jeg prøve å pumpe litt. Dvs de 10 ml jeg klarer å få ut. Men alt er bedre enn ingenting. Jeg prøver for harde livet fremdeles. *pust*

Fikk nettopp vite at noen andre naboer også kommer i kveld. Da vet jeg har vi ikke kommer til å bli sene hjemme. De ungene er, kremt, uten oppdragelse. Kan jeg si det på en pen måte? Vel, nå har jeg sagt det. Iiik..
 
dørti : så søtt!;D var forresten ikkje så langt ifrå!:) Altså, var godt påann, men ikkje sånn at gubben sa stopp (han hadde ansvar for å passe på meg og joakim i går:P)... greit nok, eg blei fullast.. men ikkje så det blei flaut [8D]

forresten så har eg jo berre kjæsja totalt på den melka... har fremdeles melk som står i kjøleskapet som eg tenkte han skulle få.. [8|][X(] varte i nokon timar lenger enn planlagt:)

Har alle sammen hatt ein fin dag?;)*
 
Gav Malin mme no, skal pumpe eg no. Kvifor er amming så vanskelig??[:-][:-]
 
Taco til middag[:D][:D] Tiner kjøttdeigen no[:D] Har ikkje rømme då men men... Har paprika, salat og det held lenge[:)][:)]

Kva er deres kveldskos??
 
taco her og[:)] og så er det snart farmen!! håper at simon vinner tvekampen[:D]
 
her blir det kyllingvinger,grillben og pommes frites i kveld :D nammiiiis....tror jeg vet hvem som vinner tvekampen på farmen, for dem viste en reklame for mandagens episode, men skal ikke avsløre noe å ødelegge ;)
 
nudler[:'(]
 
Nå er vi kommet hjem fra grilling. Var kjempekoselig! Og samboern fant ut at vi skulle dele en flaske vin nå, så nå prøver jeg å håndpumpe for harde livet her!! Men har holdt på i 30 minutt og har ikke dekket bunnen av flasken enda.. [:(]
 
Back
Topp