Den offisielle skraveltråden!

æhhhhh dørti det er kjiiipt [X(] håper du hvertfall finner kortet ditt da :)[:)]
 
Trone I går såg eg på traumer, mann etter mculykke, fekk fjerna begge hender og 1 fot og gjett kven som spiste samtidig?? [:-][:-]
 
Sånn her gjør meg ingenting å se på og spise samtidig. Mishandling derimot. DA klarer jeg ikke spise. Rett og slett blir fysisk dårlig.
Men blod, amputering, sykdommer og sånne ting, gjør meg ingenting heheh!! [:D][:D][:D]
 
dørti: hørtes ikke noe gøy ut!!! håper du finner kortet ditt[:)]
lindkva: himmel og hav for ei melkeku du er[8D] pumpa meg i 30 min jeg og fikk ut 80 ml på BEGGE puppene.. men, men er bare for å fryse ned uansett!
 
Nå MÅÅÅ jeg komme meg i seng!!! kommer til å bli sååå trøtt i morgen!
 
ORIGINAL: Trone

Sånn her gjør meg ingenting å se på og spise samtidig. Mishandling derimot. DA klarer jeg ikke spise. Rett og slett blir fysisk dårlig.
Men blod, amputering, sykdommer og sånne ting, gjør meg ingenting heheh!! [:D][:D][:D]


Da er me like der ja [:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: Amaryllis

dørti: hørtes ikke noe gøy ut!!! håper du finner kortet ditt[:)]
lindkva: himmel og hav for ei melkeku du er[8D] pumpa meg i 30 min jeg og fikk ut 80 ml på BEGGE puppene.. men, men er bare for å fryse ned uansett!

Nå MÅÅÅ jeg komme meg i seng!!! kommer til å bli sååå trøtt i morgen!


hater at de er såpass mye[:'(] gikk opp et lys når jeg så hvor mye melk som var formelk.
 
Hvordan skal dere feire 1.mai forresten? :)
Normalt hadde jeg vært på basar og konsert og sånn på skolen her i bygda. Jeg opptrådde med drillen hvert år 1.mai der, så er veldig uvant å IKKE å være der.
Men siden snuppa skal i selskap, så rekker vi det ikke. På kvelden skal vi grille med ett nabovennepar :)
 
Trone: Har pumpa og skal legge meg. Malin vakner i 5/6/7 tida og vil spise.

God natt jenter[:)][:)][:)]
 
Hello godtfolk[;)]
Gjett hvem som ikke har lagt seg?[:D]
 
Det burde jeg også, for jeg og snuppa skal på spinning klokka halv ti i morratidlig[8D] Hehe...
 
eg = brisen .... og --- eg = lika da!! [:D][:D][:D][:D]
Heilt i hundre!!;D Å joakim sover som ein ENGEL!:)

Hahaha;D ei som var her (Reiste nettopp) har vert igjennom dinna fullamming perioden, så ho veit dinna følelsen av angst for ikkje å ha nok mat.. så eg viste ho melka eg hadde tatt opp... ho sa eg kunne drikke til 6 idag tidlig å likevel ha nok melk til han... [8|][X(] Lurer på om noken trur babyen ete meir enn han gjer..! MEn hallo:) bedre med for mykje enn for lite :) For er jo berre å pumpe opp eit nytt lager, liksom;D

HAHAHA;D EG er SÅÅÅ skravlesjuk, og dissa mannfolka prater FOTBALL!! GOSH!!:P

og det verste er at eg har berre drukke 4 øl... [8|][X(][:-][8D][:D][;)]
 
Godt du koser deg sorciere_[:D] Fortsett med det[:)] Også får du prøve å snakke litt fornuft åt dessa mannfolkan tru jeg[;)] Hehe...

Nå skal jeg finne senga[:)] God natt[:)]
 
fotball prat er slutt... :) EG KOSA meg;D *knis* hahaha;D smiler frå øyer til øyre!;P Er KNALL rød i auga:P linsa er tørre; er ikkje vandt med å vere våken så lenge.. og joakim sov i 5-6 timar i stekk ista!! aner ikkej KOR mange gongar eg var borte å sjekka at han var i live! han var jo så stille.. Men han lever *bank i bordet* :D ;) Søøøtingen!!;)

Gud så glad eg er for at eg ammer!! ALL respekt til flaskemødrer!!! var SÅ sårt å trøste han mens han venta på at det skulle bli varme i melka til han, då han våkna i sta!! [:(][:(]

den gang då, og kvar gong når... eg har skrive feil på takkekortet til barnelegen eller ka det heiter som var med under fødselen.. [:-][8D]
 
no, kl 04.55 drakk eg mi 7 øl... begynte kl 9, så er fordelt over 8 t... kortid kan eg amme igjen? har melk til ca kl. 12... nestegong han skal ha mat, så kan eg amme sjøl, sant???
tilleggsinfo: har røyka...



å btw... har følt meg som eg Hønemor i edrutilstand, men GUD så mange gongar eg har sjekka at han puster i kveld!!!
 
Back
Topp