Den offisielle skraveltråden!

Trone- legger inn du bilde av bordkort?? lyst å se [:D] skal lage bordkort til dåpen imorgen. Blir veldig enkelt på de jeg skal lage da. lyseblå ark- nesten som bazzill ark- ferdig kuttet,printet ut alle navnene, og kjøpt bånd jeg skal ha på. (kanskje noe metallpynt eller blomst i tillegg)
 
go kveld :D står til??? da var snuppa lagt og sover.. så da har jeg litt tid da :D
jeg vil også være med på bilde konkuranser.. men har ikke helt skjønt åssen det funker?!
 
ORIGINAL: lindkva
Trone- legger inn du bilde av bordkort?? lyst å se [:D] skal lage bordkort til dåpen imorgen. Blir veldig enkelt på de jeg skal lage da. lyseblå ark- nesten som bazzill ark- ferdig kuttet,printet ut alle navnene, og kjøpt bånd jeg skal ha på. (kanskje noe metallpynt eller blomst i tillegg)


Jeg får de ikke ferdige i kveld, siden 1 mai er stengt, he he he! Jeg tenkte ikke på det når jeg begynte i kveld, he he he!! Mangler litt.. Hvor lang tid får jeg på meg til å lage de og legge ut bilde? hehe!!
 
hihi.. øl sier du?? jeg skal på utdrikknings lag imårra :D gleder meg skikkelig! har kjøpt VIN, en liten en med no sterkt og øl :D nå skal a mor slå ut håret :D
 
ORIGINAL: Susa87

go kveld :D står til??? da var snuppa lagt og sover.. så da har jeg litt tid da :D
jeg vil også være med på bilde konkuranser.. men har ikke helt skjønt åssen det funker?!


du sender PM til den personen som bestemmer temaet med bilde:) kan du laste opp på imageshack eller kva det heiter igjen;)
eg har tenkt eg skal bli med, men er alltid for treig, eller så glømmer eg det:P
Men kanskje nesteveke;)
 
ok ;) da må jeg prøve å huske på det :P
 
ORIGINAL: Susa87

hihi.. øl sier du?? jeg skal på utdrikknings lag imårra :D gleder meg skikkelig! har kjøpt VIN, en liten en med no sterkt og øl :D nå skal a mor slå ut håret :D


GLED deg:D eg har litt smånerva:P 5 av kompisane til gubben er her.. snart ein til, og snart ei venninne av meg:P *knis*

er ein singel dude her dersom noken har lyst på? hadde alt skrytet hans vert sant, så kunne dåke sikkert budd i slott, altså... :P (trur han må lide av sånn lystløgn eller noke...:P)
 
gleder meg som en liten unge :D wiiii.. mamma og pappa skal passe Othilie så jeg slipper å våkne til bæsjebleie og flasker.. hehehe.. litt nærvøs da.. utdrikkningslaget begynner halv tolv!!! kommer til å krabbe før klokka har runda 5 :P
 
var rett på nedsia a svigermor faktisk.. vi kjørte forbi der etter at vi hadde vært å handla.. masse oppstyr! brannbiler, politibiler.. var ingen kjente gitt.. men en hau a polakker og litauere som bodde der skjønte jeg..
 
Snart Trone [8D][8D] Eg legger bilder frå 2007 og til i dag inn på foto knudsen. Eg trur pcen min sliter for tida, er livredd for å miste alle dei bildene. I morgen skal eg slenge dei inn på minnepenn også.

Og så kan eg begynne å mekke takkekort for gåver ved fødsel/dåpen[:D][:D] Blir ikkje ferdig før eg har tatt bilde i dåpskjolen men[:)][:)]
 
Ikke lenge før jeg skal legge meg jeg også. Mareritt med pumpingen og ammingen fremdeles. Funker ikke som det skal så..

I morgen skal snuppa i bursdagsselskap 11-13 kjære folk...!!!!!På 1.mai!!! Omg... Ja ja. Mens hun er der, så skal vi andre rundt og finne en butikk som er åpen så vi kan kjøpe grillmat he he he!!
 
Trone: Eg skal pumpe ut melk til Malin no. Er 3 timer siden eg drakk og eg klarte ikkje fullføre cideren ein gang[:-][:-] Vart ikkje full men lei den. Heldigvis lettere å amme med puten vår[:D] Ammer 3-4 ganger til dagen no og gir mme på kvelden[:)]  Håpar det ordnar seg for deg også[:)][:)] *klem* 
 
Back
Topp