Den offisielle skraveltråden!

Natta Juneb :) sov godt [:)]
 
lindkva- deeet er sykt irriterende.. sånn er naboen her og .. skikkelig irriterende jaa[&:]
 
Hun overdøver musikken jeg spiller.
Samboer har ringt til boligkonsulenten og klagd, så for hver gang hun spiller for høyt nå så skulle vi sende mail, for sånn var ikke lov sa boligkonsulenten!
 
stakar jenta mi ekke helt i form henne[X(] også har hun fått øyekatar på det ene øyet.. *blåsepåjentami*
 
usj sånt er ikke noe godt[:(] sende god bedringsklem til lille Nora
 
takk for det lindkva :) hun skal få en klem av dg når hun våkner[:D]
 
Musikken til nabo har blitt dempet noe.. går ann å snakke vanlig her nå..
glede seg til imorgen- da skal jeg scrappe igjen
Det blir stas!!!
 
ååååh så koselig lindkva :D[:D][:D] ja kan tenke meg morra di gleder seg da... dem vokser jo sååå fort <3
 
da må du kooose deg MAX [:D]
 
åååh så koselig :)[:D] og extra koselig og være med dem som snart skal ha en liten baby :) tenker meg dere kommer til og kose dere.. gøy og se tilbake på bilder fra du var gravid da :)[:)] og når lille oliver var nyfødt og se hvor stor han har blitt[:D] åååh, misunner deg ;D
 
jupp[:)][:)] jeg blir tante til en liten jente[:D][:D] Gleder meg[:)]
 
ORIGINAL: Svartengel

Ingen kommentar på at eg drikker? [8D][8D]


nice[:D] godt å kose seg igjen?
 
Cider er nammmm!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D] Så der fikk du kommentaren din! He he he!!!

I dag har jeg vært på shopping igjen. Først var jeg på lunsj på gamlejobben og samboern. Deretter var jeg på shopping til bryllupet og til bordkortene jeg skal scrappe. Og så måtte jeg ha litt ekstra ting til all pynten jeg skal lage. Skulle egentlig truffet beybin også, men hun måtte dra før jeg kom.

Så traff jeg min tante og kusine og kusinen min ble med oss hjem. Vi har hatt namnam kyllingmiddag og jordbær til dessert. Gullet sover nå og snuppa holder på å velge tøy til i morgen. Da skal hun nemlig i bursdag fra 11-13. Helt sykt å ta det så tidlig!!! Og i alle fall på en rød-dag!!!! Blir så sur!!! Men er jo ikke så mye jeg kan gjøre.. Men himmel og hav.. [:'(][:'(]

Nå har jeg funnet frem utstyret til bordkortene. Jeg skal lage opp en god del, ikke alle, men en del. Det gjør ikke noe om jeg lager de ferdige, for navnet skal printes ut uansett og monteres på aller aller sist :) Og jaggu så har jeg funnet på noe mer å gjøre med de bordkortene, hahah!!!! Blir aldri ferdig med dette jeg, hihi!!! [:D]
 
haha.. hakke sett du skrev det jeg svartengel ;P men så GODT[:D] det må du nyte :)
 
Back
Topp