Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: Netta87

Jada, hun gjør nok det juneb[:)] Jeg har store planer om at Hannah skal sove lenge i morra[:D] Hehe... Hun sover alltid nattan gjennom da, men i det siste har hu begynt å ville stå opp i 7-8 tida[8|] Hva er det forno tull liksom[8D] Før fikk hu bare mat, og sovna igjen, men det funker ikke lenger gitt[8D] Hehe...

Ooh, nå skal jeg bare få slengt de flaskan i mikro, så skal jeg dusje og legge meg i nyvaska sengetøy<3 Hihi... Det er dajlig det Sambo er på by'n, så jeg kan slenge meg i hele senga også[:D] Så får det være hans problem om han ikke får plass når han kommer hjem[:D] Hihi...

 
heeeer ooog har det blitt sånn ;P
 
Huff, så kjedelig[&o] Sender deg en god nattaklem, og håper du får sove etterhvert
 
ORIGINAL: juneb

ORIGINAL: Netta87

Jada, hun gjør nok det juneb[:)] Jeg har store planer om at Hannah skal sove lenge i morra[:D] Hehe... Hun sover alltid nattan gjennom da, men i det siste har hu begynt å ville stå opp i 7-8 tida[8|] Hva er det forno tull liksom[8D] Før fikk hu bare mat, og sovna igjen, men det funker ikke lenger gitt[8D] Hehe...

Ooh, nå skal jeg bare få slengt de flaskan i mikro, så skal jeg dusje og legge meg i nyvaska sengetøy<3 Hihi... Det er dajlig det Sambo er på by'n, så jeg kan slenge meg i hele senga også[:D] Så får det være hans problem om han ikke får plass når han kommer hjem[:D] Hihi...


Dem skjønner nok ikke at mammaene "må" sitte oppe på BV til langt på natt og helst ville sovet en stund til[;)] Hehe...

heeeer ooog har det blitt sånn ;P
 
Haha, der skjedde det no rart[8D] Du får sortere og prøve å skjønne det[;)] Hehe....
 
å hvor du hadde skrevet netta87[:D] hehe..
 
ORIGINAL: Trone

Dakkdakk, skal prøve på det. Men jeg kan likesågodt se ferdig reprisen av PH nå hehehe!!!!!



Haha, det er jo ikke akkurat sovemedisin da[:P] Blir jo såå irritert på de dumme nautan der[:D] Hehe...

Meen, seriøst, nå MÅ jeg hoppe i dusjen[8D] *sparke seg sjøl hardt i ræva*

God natt jenter[;)]
 
victoria er[:'(] ... hakke ord ;P følger med på bloggene dems og :P
 
www.blogg.no
 
di mange av dem er på topp 10 lista til høyre der :)
 
hehe.. ja jeg er innom der hverdag :P skikkelig inntriger mellom mange av dem ;P
 
hehe.. nei, blir vell til att det meste handler om paradise siden det går på tv nå ;P
 
sååååå fint avatar bilde og signatur bilde Tone[:D][:D]
 
ja hehe, dem er jo "kjendiser" nå vettdu :P
 
 
nei FY.. jeg må jo legge meg[:(]
 
ORIGINAL: juneb

ORIGINAL: Netta87

Jada, hun gjør nok det juneb[:)] Jeg har store planer om at Hannah skal sove lenge i morra[:D] Hehe... Hun sover alltid nattan gjennom da, men i det siste har hu begynt å ville stå opp i 7-8 tida[8|] Hva er det forno tull liksom[8D] Før fikk hu bare mat, og sovna igjen, men det funker ikke lenger gitt[8D] Hehe...

Ooh, nå skal jeg bare få slengt de flaskan i mikro, så skal jeg dusje og legge meg i nyvaska sengetøy<3 Hihi... Det er dajlig det Sambo er på by'n, så jeg kan slenge meg i hele senga også[:D] Så får det være hans problem om han ikke får plass når han kommer hjem[:D] Hihi...


heeeer ooog har det blitt sånn ;P

 
Her også [:-] fungera dårlig med natteranglinga mi [:D]
 
ja imorgen er jeg sikkert daaau [:-] uff.. sikkert kjempe trøtt... ;P jaja.. :) jeg får hoppe i seng :)
 
Natta sjukesøster og Trone[:D]
 
Back
Topp