Den offisielle skraveltråden!



Men typisk at det skal skje samtidig som eg ikkje er slag.. Er blitt litt forkjøla, sår i halsen osv... Og eg har sovet minimalt i natt og ingen kvil i dag selvfølgelig[&o][&o]
 
denne tråden har jeg jammen meg vært lite aktiv i!!! kommer liksom ikke på å åpne den! får prøve å skrive litt her også da - ikke bare alle andre plasser[8D] men får begynne i morgen for nå er det NATT (før den store 3mndkontrollmedvaksinedagen i morgen!! [:o][;)]) så GOD NATT alle snuppene min! [:D]
 
lindkva, jøsses!! Du må jo dra til legen og få sjekket dette!! Dette høres ikke bra ut!! Du pleier aldri å klage, så jeg blir jo bekymret nå!! :(

Svartengel, huff... Føler du ikke helt har hatt flaksen i det siste :( :( Håper dere får sove mye bedre i natt!!

Amaryllis, ja join oss! He he he! masse meningsfult her inne, eeeeh!! He he he h!!!

Anne Marit, få det ut!! Mye bedre enn om du skal låse det inni deg i alle fall! Og jeg vet veldig godt hva du går gjennom nå! Men jeg er sikker på og VET du er verdens beste mor for dine barn, så ALDRI tillat deg selv å tenke noe anderledes enn det, aldri!
Hvis du trenger noen å snakke med eller brøle ut til, så bare hyl ut! Jeg har, om jeg får si det selv hehe, en veldig god skulder å tømme hjertet på! :) KLEM!!!
 
anne marit: få det ut.. bedre enn og stenge det inne.. sender deg en go og varm klem, har hatt det sånn selv.. kanskje i litt mildere form, men det erb bra du klarer og få det ut :) !! sender en masse goe klemmer.. :)
 
trone- er så redd prolapsen er tilbake[:o][:(] hadde sånn vondt da jeg hadde rier og.. helt forferdelig!
 
håper inderlig ryggen er bra igjen imorgen..
 
gjett kem som ikke får søv........

jo e!!!!!!!!![:@]


Ta meg en dusj og prøv å lægg me....
 
Altså, jeg er og blir HÅPLØS[:D]
Hvem er det som tenker hver eneste kveld at: "I dag skal jeg jammen meg legge meg tidlig"? Det er Anette![:)]
Hvem var det som sa at samboer'n måtte være stille med oppussinga for over 2 timer fordi hu skulle legge seg? Anette det også![8D]
Meeeen, hvem er det som fortsatt sitter som limt til BV? Jooo, det er Anette[8D]
Hvem er det som ikke har pumpa seg for nattan eller kokt flasker? Jepp, det er jammen meg Anette det også gitt[;)]
Hoho! Skal si den dama er effektiv!
 
Know the feeling!! Og nå kom jeg på at jeg har glemt å koke flasker.. Flott.... Argh!! Og jeg er enda ikke ferdig med bildene!! Blir gal!!!

jeg blir hentet kl 0830 i morgen på toppen av det hele! Sukk!
 
ORIGINAL: anne marit

Lurer på om jeg holder på å gå på en smell[:o] Jeg klarer ikke å føle glede over noen ting lenger..Er likegyldig til alt for tiden.. Begynner å grine for ingenting.. Tror at ingen liker meg osv,tenker at forsvinner jeg idag så er det ingen som kommer til å savne meg(utenom ungene).. Føler meg som en elendig mamma,at jeg er mislykka på alle måter..Føler alle har et bedre liv enn meg,er lykkeligere enn meg..
Jeg vet at jeg skal være takknemmelig for at vi har tak over hodet,mat i kjøleskapet,grei inntekt osv,men jeg føler at det er ikke nok.. Kjenner jeg blir sinnsykt misunnelig på de som har råa til å kjøpe seg leilighet/hus,dra til syden, dra på ditt og datt osv.. Klarer ikke å bli glad på noens vegne for tiden,blir sint på meg selv for det.. Alt er bare kaos i hodet mitt for tiden..[:o][&:][:(]

Beklager sytinga,men måtte bare få det ut nå..

 
Du, jeg har det likens..... Det er tungt ja. Har bestandig hatt det sånn jeg da men.... [&:] Gleder meg ikke over noe, er på en måte aldri fornøyd. Å ikke på en sånn bortskjemt måte nei...
 
Er lov å syte kjære deg[:)] Og det er ikke syting det der.
 
ORIGINAL: Trone

Know the feeling!! Og nå kom jeg på at jeg har glemt å koke flasker.. Flott.... Argh!! Og jeg er enda ikke ferdig med bildene!! Blir gal!!!

jeg blir hentet kl 0830 i morgen på toppen av det hele! Sukk!


Det er rart at man aldri lærer[8D] Hehe... Jeg får vel forte meg før sambo kommer ned og merker at jeg ikke har lagt meg, nå som han har vært så flink å være stille[8D] Hehe... *kryyper stille til køys og later som hu sover søtt og har gjort det i mange timer*[:D] Flaskene får vente til i morra, og det får pumpinga også tror jeg (pumpa meg jo i stad like før jeg eeeegentlig hadde tenkt til å legge meg da(sånn i ti-tida)[8D]) Hehe... Feel the SPRENG already[:D]
Gooooood natt folkens[:D]
 
Nå er bildene lagt inn. Nå skal jeg bare på badet og fjerne krigsmalingen. Så håper jeg at han kan bli mett i morgen tidlig med min melk, av meg, uten min melk på flaske.. Krysser fingrene!!

Natta jenter! :) :)
 
Back
Topp