Den offisielle skraveltråden!

Trone: Samboeren har hun no men er nok mamma som må trø til snart.. Hun sutre litt, er ikkje helt i slag..
 
Må bare skryte litt. Er såååå fornøyd!! Etter ett par dager med NULL søvn så og si.. Så i går sovnet gullet til vanlig rundt kl 2115. Og spiste frokost kl 0615, sovnet igjen kl 0645 og våknet kl 10.00!!!!!!!!!! [:-][:-] Herlig!!!!!!!!
Men han hadde nok ett stoooor behov for søvn da..

Så håper han sover lenge frempå i morgen he he he!! [:)][:)]

I morgen skal jeg veie og måle. Han er jo 12 uker i morgen! Wæææ!!!! Og etterpå skal jeg treffe ei bi ble kjent med på sykehuset. Hun fødte to timer etter meg :)

Og jeg er for en gang skyld trøtt så jeg sier nattinatt jeg!:) :)
 
ORIGINAL: Trone

Tenner på vei eller er hun småsyk?


Begge deler, no sove hu på meg..
 
Mårnings og sjallabais og tudeliduuu!

Hæv`a nais dei, gørls!!!!!!![;)][;)][;)][;)]

I dag skal vi på tematreff på helsestasjonen[;)]
 
Ha en fin dag du også snickers [;)] Og alle dere andre mammaer :)

I dag skal vi på BABYTREFF med alle her inne på babyverden [:)][:)][:)] wiii.. gleder oss kjempe masse :)
skal være hos marcus & knøttet i dag :)

Kose dere masse i dag gørls :)

Her er det skikkelig trist og grått vær i dag, glad for at vi skal ut så jeg slipper å tenke på trilletur i dette møkka været [:D]
 
Eg skal vere inne med lille Malin... Hun er  ikkje betre, hu sove litt på meg no. Skal ta bleieskift når hun vaknar, den var nesten tørr i dagmorges[&o][&o] Må ringe legen om denne er tørr også[&o][&o]

--------------------------

Bleia var tissevåt[:D][:D][:D]
 
Vi begynte dagen med mat kl 0600 og sov videre til kl 0900. Og nå sover han jaggu i vippestolen sin, he he he!!!!
Vi skal på helsestasjonen og veie og måle, så skal vi til byen og hente spiralen og nesesprayen. Jeg fikk time til innsetting 18.mai hos hun legen som skal overta når min lege går av med pensjon snart.
Og så skal jeg treffe ei venninne som har ei som er nøyaktig like gammel som gullet. Bare ett par timer yngre. Født med ett par fødestuers mellomrom faktisk :) He he he!!
 
det snødde,det snødde tideligbooom!! men har gitt seg nå[:D]
 
jeg har soooovet i heeeellle naaaaaatttt.. Marius tok Nora inatt og idag tidlig :)
 
så snill kjæreste du har fått deg June Det fortjener du [:)][:)]
 
kjøpt deg ammepute nå? jeg måtte kjøpe det da gullet var 5 dager, slet med å finne god ammestilling og å få han til å suge ordentlig.
 
ORIGINAL: lindkva

kjøpt deg ammepute nå? jeg måtte kjøpe det da gullet var 5 dager, slet med å finne god ammestilling og å få han til å suge ordentlig.


Ja amminga var på veg nedenom og heim[&o][&o] Håpa det blir betre no[:)]
 
Jeg kjøpte syntocinon som jeg prøvde. Trodde ikke det skulle rive sånn i nesegrevet som det gjorde!! Ha ha ha!!!! Skvatt skikkelig jeg he he!!
Og så smalt/eksploderte/reiv/det i puppene til og begynne med. Men det kom melk ut av venstre i alle fall, den har jo vært tommest av de to. Har ikke prøvd høyre enda, for det var ikke så mye han drakk.

Han skal legge seg om litt og da skal jeg prøve igjen.
 
Har sjekket Malin litt meir i munnen. Og det er ikkje bare Milan som har misforstått nei.. [8D] Malin held på tenner litt bak i munnen nede, klare ikkje forklare helt. Hun er litt varm, sutrete og klengete, samt hun sikler og suge ivrig på handa si. Og hun ELSKER at me rører henne på tannkjøttet no[:)][:)]
 
Back
Topp