Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: t0mmelise
ORIGINAL: Trone
Roper heeeeeeeeeeei på vei til kirken , hihihihi!!![:D][:D][:D]

Heeeeeeeiiii [:)][:)]
Skal dere på dåps/bryllups samtale? [;)]


Nope, den hadde vi i begynnelsen av apirl. Denne jenta klarte ikke vente til rett før, så jeg bare mailet med presten og badabing så ordnet det seg hihi!!

Snuppa går i jenteforening og de hadde basar i dag. Og det var i kjelleren på kirken, og så sang jentekoret og noe greier. Vi vant en liten kakeboks+ bixitkjeks og en blyanspiser+en blokk med hjertelapper. Og en lipgloss. Så var jo greit det :)

Nå holder snuppa på å rydde rommet og gubben er ute med fredrik. Vi skulle også vært med, men snuppa bruker sååå lang tid på å rydde opp de få tingene hun skulle rydde, så jeg ble hjemme med henne. Ellers hadde hun ikke gjort det ferdig..

Jeg er sulten og trøtt, men må få gjort en del ting til the big "w". Fikk shoppet litt dag jaaah, he he! Og bestilt en del :)
 
Kom hjem fra shopping for 1 time siden[:D][:D] Først var vi på et senter- fikk kjøpt små kubbelys, løper og bånd til bordkort weee[:D][:D] til dåpen hans, tror det kommer til å bli bra[:D]
 
Trone- skal du på helsestasjon imorgen du og? tenkte jeg skulle ta meg en tur ned å veie og måle gullet imorgen. det er bare å dukke opp eller??
 
Jupp!! Har ikke time, men de er to helsesøstre i morgen (hver onsdag) så jeg vet de har åpent. Pluss to på barselgruppa mi skal ta vaksiner i morgen, så derfor vet jeg er det er åpent, he he!
Vi skal ta 5. mai.

Må jo veie gullet og måle opp og ned i mente, he he he!!!
 
go kveld snupper [:D] fader får aldri tid til å være her inne mer jeg.. syns ejg bare er på farta.. eller rydder mellom slagene [8D] haha.. blir liksom ikke så mye PC [8D] går det bra med dere??! [:D]
 
så bra da [:D] her går det så det suser [8D] snuppemor sover ¨så da tenkte jeg at jeg skulle stikke innom her en tur for en gangs skyld [8D]
 
ok.. skal jeg få en helsesøster til å veie og måle han? er litt lost på det området.. barselgruppe ja.. skulle bli med i barselgruppe jeg og- skulle få brev ca ved 2 mnd.. nå er han straks 3 mnd.. skal ikke ta vaksine før 25.mai vi..
 
Susa; Var veldig koselig å lese om dere igjen !:) :) Er jo en stund siden jeg har lest noe om hvordan dere har det :)

Lindkva; Enten kan du gjøre det selv eller så kan du få ei til å gjøre det for deg :)

Dørti; Jeg gruer meg såååååååååååååå!! Har sprøyteskrekk selv nemlig....!!!!!
 
ok, takk [:D] må jo sjekke hvo stor han er blitt siden han er 12 uker imorgen[;)]
 
i dag (ikkje lenge igjen av dagen, men) vart joakim fødd for akkurat 2 mnd sidan.-  lørdag 27. februar!:)
 
Back
Topp