Den offisielle skraveltråden!

Samboern leiter etter likningen sin nå og bjeffer rundt her som en idiot. "Noen har lagt den en anne plass enn der jeg la den" Ehhhh.. Jeg holder styr på min jeg, så får han holde styr på sin.
Og snuppa har så sykt dårlig holdning til skolen nå at jeg holder på å klikke i vinkel!! Argh!!!!!!!!!!!!
Heldigvis sover gullet nå!! Takk og lov!!!
Og det er kommet maur inn i stua!!! Steike heller!! Det kan bli jævla gøy for å si det sånn. Men jeg har sett hvor de kommer i fra så jeg har dynket stedet med maurpulver da.

Hva annet skal gå på tverke i dag!?!?! Jeg bare spør!
 
crazy: hehe ja jeg har visst det[:-] får håpe det ikke blir værre nei! trur ikke jeg klarer det nå assåh .. ;P går nok over. pleier ikke bli så veldig dårlig. ( men HYSJ) ellers kommer det vett!![:D]
 
ja Marius kommer med godis til meg etterpå (godt og blanda)... så idag skal jeg bortskjemme meg selv.. Nora skal snart legges for nattan og da er det frem med dyna, tv'en, brus, (kinamat?), og godis... JEPP, idag skal jeg skjemme meg selv bort jeg assåh[:D][:D][:D]
 
åssen er formen deres da jenter ;D? OG er det fler enn meg som skal borskjemme seg selv idag[:D][:D]?
 
juneb: Det høres kjempekos ut [:D], bortsett fra at formen ikke er helt der.

Her er min kjære på jobb til kl 23:00, så jeg har hele kvelden for meg selv. Det betyr tid til.. BV (og sikkert tid til å stappe i seg litt goodies). [8D]
 
ORIGINAL: juneb

her kjenner jeg forskjølese på vei ja[:-] føles jo godt ..[8|]

*pøse påmed vitaminer*[:D]


June: Har du li me rompa bar igjen?????? [8D]
 
JuneB: Stikk på apoteket du, og kjøp deg røde dekadin med rød solhatt i[:D][:D] Dem funker knallbra, eg har brukt dem masse og aldri fått meir enn litt sår hals ein dag, så blir eg bra igjen. *suge på dem nett no* 
 
Malin har ei bok med speil i, så eg sat det med hun i sofaen og då ligge hun å snakke litt og suge litt på handa si   Er visst spennende å kikke på seg sjølv, enn om hun ikkje veit det er seg sjølv [:D][:D][:D]
 
Snuppa er lagt, gullet eeeeh vi jobber med den saken, middag er spist og nå slapper jeg av før jeg skal shoppe litt pluss lage litt mer til bryllupet. Egentlig skulle jeg ha laget kort til kusinen min som hadde bursdag i dag, men kjenner jeg orker ikke tanken på noe scrappeting akkurat nå. Hun får få det senere he he!!!
 
ORIGINAL: s90

Noen som ser på unge mødre i kveld? Skikkelig classy limo, må jeg si [8D]


asså... techno musikk i en limo på bryllups dagen.. de så jo ikke glade ut i det hele tatt.. jeeeeezz..

nå er det PARADISE :)

også reflektor etterpå :)
 
ORIGINAL: Sofie.

ORIGINAL: juneb

her kjenner jeg forskjølese på vei ja[:-] føles jo godt ..[8|]

*pøse påmed vitaminer*[:D]


June: Har du li me rompa bar igjen?????? [8D]

 
kanskje det er der problemet er[8|]
 
ORIGINAL: Svartengel

JuneB: Stikk på apoteket du, og kjøp deg røde dekadin med rød solhatt i[:D][:D] Dem funker knallbra, eg har brukt dem masse og aldri fått meir enn litt sår hals ein dag, så blir eg bra igjen. *suge på dem nett no* 

 
kanskje jeg skal gjøre det[:D]
 
ORIGINAL: juneb

ORIGINAL: Svartengel

JuneB: Stikk på apoteket du, og kjøp deg røde dekadin med rød solhatt i[:D][:D] Dem funker knallbra, eg har brukt dem masse og aldri fått meir enn litt sår hals ein dag, så blir eg bra igjen. *suge på dem nett no* 


kanskje jeg skal gjøre det[:D]


 
ORIGINAL: dørti gullkorn

Dåååårlig sexscene i paradise altså-- såå jo ingenting[8D][8D][8D][8D]

 
iknooooow [&:][:D] hehe..
 
Natta Tone.. soooove godt[:D] skal rusle i seng selv.. utrolig trøtt kjenner jeg :)
 
ORIGINAL: dørti gullkorn

Dåååårlig sexscene i paradise altså-- såå jo ingenting[8D][8D][8D][8D]


youp*rn.com dersom du vil sjå nærmare på sexscener;)
 
elles har eg vert på shopping idag!! Skulle egentleg på kafétur med ei venninne:) men så vart vi sittandes på kontoret til søstra hennas så lenge at ho ikkje fekk gjort noke meir på jobb (er familien som eiger ein kjøreskule, så det er ikkje sånn at sjefen blir sint) så lenge at vi måtte droppa kafé og reiste på shopping...
så har eg gått opp ein størrelse eller to (brukte str 36 og 37) i sko, for no måtte eg kjøpte str 38...følte eg fekk veldig stor fot.. men skoa var så lekre at eg MÅTTE ha dei;P http://www.dna-shoes.com/default.asp?page=shoe.asp&id=10V4706

å så kjøpte eg kle til joakim for masse penga:P i str 62 og 68.. endå han eigentleg har nok av dei str... men var så mykje fiiint:)
 
Back
Topp