Den offisielle skraveltråden!

sove,sove,sove[8|][:D]
 
forresten trone[:D]
 
denna tråden her har du vært flink med ;D oppi 37 sider jaa... BRA INNISJATIV TONE[:D][:D]
 
TYTY, june!! :) (thank you thank you) He he he he!! Syntes det var greit å samle all skravlingen på ett sted :)

SOve ja, hva er det? Er lys våken nå jeg.. SUkk!!!
 
ja jeg syns det var smart tenkt[:D] fint att vi samler all skravlinga på ett sted ja ;D
 
ja hadde jeg bare vært lys våken ;P men jeg er jo faktisk trøtt ;P hehe!
 
ORIGINAL: Trone

Er DU svartengel??? [:-][:-][:-][:-][:-][:-]


Litt iallefall[8D] Må legge meg, då Malin sove godt no og eg må jo opp med hun i morgen tidlig [&o] Sku likt å sova ut ein morgen[:)][:)]
 
våken jeg og, men er så trøtt at det svir i øya[&:]
 
tittei;D tipp kem som tar seg ei ØL då for første gong på maaange mnd!!!:) eg fekk litt lyst på;D
følte eg blei brisen før tuten taff leppa;D
så no står ferdigpumpa melk i kjøleskapet i tilfelle gullet blir svolten;D (noke eg veit han blir:P
 
ORIGINAL: sorciere_

tittei;D tipp kem som tar seg ei ØL då for første gong på maaange mnd!!!:) eg fekk litt lyst på;D
følte eg blei brisen før tuten taff leppa;D
så no står ferdigpumpa melk i kjøleskapet i tilfelle gullet blir svolten;D (noke eg veit han blir:P


er vel 1 år siden jeg drakk øl... 1 år siden ca første dag i siste mens og...snart 1 år siden jeg ble gravid!!![:D][:D]
 
og no kjem er ei venninne som har permisjon på veg opp fordi eg ikkej vil vere her aleine i tilfelle eg blir brisen og er aline med joakim:D;D
*klappe i henda* ;D
 
jo, trone=D heilt supergodt!!=D :) fyttigrisen!!;) no merker eg kor dårlig claustaler er i forhold:D kan ikkje måle seg!=D
 
lindkva: heheh.. eg drakk vel siste gong i midten av juni.. drakk den lørdagen mensenne ikkje kom fordi eg trudde den berre var forsinka pga stress... :P
 
[:(]forresten trone :( :( 50 årsdagen blir på lørdagen den helga det skal vere landstreff, så då får ikkje eg vert med [:(] 
 
jadda, gni det inn =( :P men eg unner ALLE som skal vere med å kose seg! å det bør dåke, for dåke må kose dåke for meg også! og så må dåke legge ut bilde og fortelle kor kjekt det var!!:D
 
så synd du ikke kan bli med[:(][:(] håpe du kan få vært med på et senere treff- håper vi skal ha flere[:D]
 
Back
Topp