Den offisielle skraveltråden!

bra du har kosa deg, hønemor!!;D haha=D trur det er normalt å sjekke litt dei første gongane ein er så lenge vekke for dei:) sålenge du roer deg etterkvart :) Vist ikkje blir det nok vanskelig å finne barnevakt:D

nattinatt;)
 
SÅ bra at dere koste dere crazy :)
det ligger en sånn hønemor i oss alle skal du vite [;)] det blir nok lettere etterhvert men vi må jo få sjekke [;)]

Nå skal jeg og samboer begynne å rydde og vaske her :) jeg skal vaske bilen til og med [:D]

Etterpå skal jeg slenge opp babygymmen som jeg kjøpte i går [;)]
 
skal si du er effektiv tidlig en søndags morgen tOmmelis!! [:)] jeg sitter godt plantet i godstolen med dataen på fanget og tven på! Og Mathias sover godt i vogen sin[:)]

resten av dagen får vi ta som den kommer[;)] har ikke så mange planer og det er i grunnen bare deilig! blir nok en trilletur på Amaryllisfamilien[;)]
 
ORIGINAL: anne marit

KJEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bare til info liksom[8D]


hihi! Jeg å.
 
jeg ooog! men sammtidig ikke.. hehe.. Nora er veeldig pratesjuuk idag[:D] hun legger seg rund halv 7-7 .. men ikke idag ;P hehe!! og hun har begynt og snu seg.. legger henne for og leke med sånn leke på gulvet og plutselig så ligge hun heeelt andre veien[:D] hehe!
 
ORIGINAL: Amaryllis

skal si du er effektiv tidlig en søndags morgen tOmmelis!! [:)] jeg sitter godt plantet i godstolen med dataen på fanget og tven på! Og Mathias sover godt i vogen sin[:)]

resten av dagen får vi ta som den kommer[;)] har ikke så mange planer og det er i grunnen bare deilig! blir nok en trilletur på Amaryllisfamilien[;)]


Hørtes ut som en god morgen og deilig søndag :) er jo sånn den egentlig skal brukes [;)]
men i dag har jeg fått shina hele leiligheten :) bilen ble ikke vasket desverre [8|] hehe..
men får gjøre det en annen dag.. snuppa har vært skikkelig vrang i dag :( måtte gi henne litt tillegg nå for at hun skulle få sovne :) ammet henne i nesten en time pluss at hun drakk 30 ml tillegg.. hehe... så nå ligger hun helt slakt her å sover :)

SNORKER TIL OG MED :)
 
flink du er t0mmelise[:D] skulle ønske jeg hadde giddi og shina skikkelig opp! meeeeeeeen... hmmm[8|] ja har egentlig ingen unnskyldning[:D]
 
ORIGINAL: juneb

flink du er t0mmelise[:D] skulle ønske jeg hadde giddi og shina skikkelig opp! meeeeeeeen... hmmm[8|] ja har egentlig ingen unnskyldning[:D]


hehe, jeg får besøk på tirsdag av ei venninne og hennes lille baby så da må det være litt reint her [:D]
haha, neida.. jeg tar en shinings så jeg slipper å gjøre annet enn oppvask og støvsuging resten av uka [;)]
Nå er jeg ferdig å brette klær å(det er det VÆRSTE jeg veit) [:'(] men nå er det ikke no skittentøy og ikke no rot her så det er jo verdt det [;)]

Hva gjør du da june??
jeg kjeeeeder meg [&o] hehe.. samboer sitter på kontoret/pc/tv rommet sitt å ser fotball.. den 3 i dag [:-]
først liverpool, så FKH også rosenborg.. hehe.. emilie sover.. og mamman sitter her [:D]
 
Fornøyd med Brannkampen i dag, Malin har nett spist litt, kan henda hun skal ha litt til men så er det natt håpar eg [:D][:D] Fjerde natta på rad eg har fått sovet hele, uten amming/mating[:D][:D]
 
fikk fakktisk shina litt da[:D] vaska badet,badekar,vask ja alt som hører til. OG klæra hennes.. og hengt opp klær OG satt på ny vask *puuh*.. nåå kan jeg puste lettet ut![:D] nå ser jeg på film på tv3 og har sett den før .. MEN fikk ikke med meg begynnelsen nå og huskern ikke helt så prøver og komme inn i filmen her men ;P hehe!!
 
nettopp gitt Nora mat og, så nå sover henne lenge vettdu[:D] så nå kan a mor slappe heeelt av[:)] jeg har kjeeempe lyst på godt og blandet godis, men har ikke[:(]
 
OG .... Enga vår kjære Enga vant 6-1 idag mot ODD[:D]
 
ååååh, jeg har nettopp spist sandwich is :) tok lørdagen i dag isteden for i går :)
ser på ops jeg er gravid på tlc.. hoho.. kritiske greier nå [&o][8|][:-]

flink du har vært :) nå kan du slappe heeeelt av å nyte filmen :)
 
åååh jg vil og ha sånne kanaler som viser gravide, fødsler etc... :( ååh. u lucky bastard[:D] du er på sandwichen ennå ja.. hehe godt det ;D mor skal slappe av når unga er lagt vettdu[:D]
 
ja jeg har dusja og sitter i soffan med dyna mi og brus og ser film da vettdu[:)] DIGG,DIGG,DIGG[:D] hiiihiii!
 
ORIGINAL: juneb

åååh jg vil og ha sånne kanaler som viser gravide, fødsler etc... :( ååh. u lucky bastard[:D] du er på sandwichen ennå ja.. hehe godt det ;D mor skal slappe av når unga er lagt vettdu[:D]

ja jeg har dusja og sitter i soffan med dyna mi og brus og ser film da vettdu[:)] DIGG,DIGG,DIGG[:D] hiiihiii!


åååh ja, sandwichen er mitt godis [;)][:)] ehhe.. sååå godt vettu :) må kose deg :) nå MÅ jeg følge med her [:D]
helt sykt at de ikke vet at de er gravide før ungen plopper ut [:-]
 
ja koooose deg med og se på fødsler[:D]*misunne*..
 
ja det er ganske syyykt[:-][8|] MHM !!!
 
Brann vant, Start vant, hele huset er fornøyd he he!!

I dag var vi i bursdag til min kusine. 18 år i morgen!! iiiiiik!! Fytti jeg kjenner meg gammel!!He he he!!!
Etterpå var vi å hentet snuppa hjem fra helg hos faren sin. Og så besøkte vi svigers en kjapp tur.

Nå har jeg syklet en halv mil på spinningsykkelen og nå har jeg hatt kveldsmat. En smoothie! MmM! Sunt og godt!![:)][:)][:)]
 
så flink du har vært trone smoothie er godt det da[:D] hva har du i den da??
 
ORIGINAL: Trone

Vi hadde i denne melon, banan, mango, blåbær og drue. Og melonyougurt og en skvett blåbærbiola. [:D][:D][:D][:D]


høres godt ut[:)]
 
Back
Topp