Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: juneb

goooood morgen februar jenter [:D]

idag våkna vi 09.00 ;D ( syns det er litt tidlig jeg ) .. hehe!! når jeg åpna kjøleskapet så jeg no skrift greier og VETTDU HVA!!

kjæresten min hadde vært på butikken og handla før han dro på jobben og hadde kjøpt baguett, pålegg og litago til meg og skrevet en hilsen til meg på en serviett!! ntåh <3 hihiiiihiii! søt assåh[:D]


Åååh, så koselig<3 Søte kjæresten din[:D]
Kjenner jeg savner å være nyforelska når jeg hører sånn[;)] Hehe...
 
hehe ... ja sant ;P? hehe kjempe søt assåh :)
 
Den som kunne vært nyforelska ja![:D] det er digg det =D
Men kanskje greit man ikke er det hele tiden ,tror kanskje jeg hadde blitt uslitt om jeg skulle fått sommerfugler i magen av mannen fortsatt :p hehe!
Men jeg savner det av og til! :)

Hva gjør/skal dere i dag da jenter?
Jeg skal snart til Jessheim med tulla for å fotografere henne! Ligger forsatt lys våken, og har gjort det siden klokken åtte.. så håper hun ikke er utslitt og survete når vi skal ta bildene! :)
 
HVEM I H*****E har bestilt mer snø????????[:@][:'(]
 
23., 28. eller 30. april:)

sto forresten på sida deira ein plass at pga eit østlandsterminal bla bla bla kunne utbetalingar skje seinare eller noke
 
ORIGINAL: Eldorado

Den som kunne vært nyforelska ja![:D] det er digg det =D
Men kanskje greit man ikke er det hele tiden ,tror kanskje jeg hadde blitt uslitt om jeg skulle fått sommerfugler i magen av mannen fortsatt :p hehe!
Men jeg savner det av og til! :)

Hva gjør/skal dere i dag da jenter?
Jeg skal snart til Jessheim med tulla for å fotografere henne! Ligger forsatt lys våken, og har gjort det siden klokken åtte.. så håper hun ikke er utslitt og survete når vi skal ta bildene! :)

 
ååååj[:D]
 
huffja.. typisk, huh??:P
eg er heldivis ikkje blakk endå! utrulig nok, ettersom eg har betalt sinnssykt mange regningar og bestilt ein del varer på nettet som eg har betalt... :p men er vel fordi eg hadde så mykje igjen frå forrige mnd at eg har klart det!
Gubben har sluppe billig unna denne mnd, så neste mnd blir det min tur å leve flott!=D
 
Joooooooooooooo men eg er litt trøtt også, så må nesten legge meg. Er håpløst å sova på dagtid, han me leige av har kjøpt trampoline og eg trur hele nabolaget er oppå den samtidig, så det er mykje bråk, dermed null søvn... *sukk*
 
Kjiper'n. [&o] Kanskje du skal prøve og sove med hørselvern. [:D]

Min kjære kom hjem fra øvelse i militæret, dusjet, spydde og sovnet før han traff sengen. [&:] Kanskje like greit og hoppe under dynen selv.
 
Blabalbla.. Fre, hatt besøk, kjørt snuppa til faren, vært hos sviger, hjemme. Kort oppsummert fredagen he he he!!!

I morgen skal vi tre som er hjemme på grillings hos beybin! Weeee!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
i dag har eg måka snø... plutselig fant snøen ut at sia vi hadde "fin vår" i går skal vi ha vinter i dag... så var heilt kvitt her ista, gitt:P
 
eg er skikkelig sommarjente.. [8D][8D] synes sommaren skulle vert lenger og vinteren kortare, eg;)

synes vinteren er koselig i juletida sålenge den ligger.. men her på vestlandet består vinteren somregel av slaps.. å det er lite kult... kun no i vinter som var at snøen vart liggande leeenge :P
 
ORIGINAL: sorciere_

I morgon finner eg ut om eg får vert med på landstreff eller ikkje... *håpe-håpe*


 
Back
Topp