Den offisielle skraveltråden!

t0mmelise: Søte samboeren din. [:D]

Han sov de timene i strekk. [:)] Han har alltid sovet godt, men det er de siste to-tre dagene at det har blitt noen ekstra timer. Kanskje din tur til å oppleve det snart. 
 
Inatt sov Oliver fra kl 23-05.30[:D][:D] Deilig [;)] Samboer ga han flaske, mens jeg pumpet meg, han sovnet og sov ca 1 time, la han da i senga vår og vi sov begge 1,5 time til[:D]
 
ORIGINAL: CrazyBeautiful

Håper dere snorker godt og lenge, Trone og Svartengel. 


Fekk meg 30minutt ca [8|][8|]
 
ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Håper dere snorker godt og lenge, Trone og Svartengel. 


Fekk meg 30minutt ca [8|][8|]


Her også.. Men jeg fikk sove 30 minutt etter samboern la inn gullet i senga si når han dro på jobb.

Dro opp til min tante og spise en nicenice salat og nå er jeg trøøøøøøt!! Snuppa skal ut å leke og jeg håper gullet sovner igjen etter maten nå. Hadde vært gudd :) Heh e!!
 
Naboen tror tydeligvis at det ikke er lytt her[:@][:@]
 
Da gir du dem ein advarsel no, det er tross alt ukedag. Men innen 23.00 skal det vere stille. Men ring politiet du, på 02828 og klag.
 
Nå syns jeg det var stille her! stille her! stille her! stille her! stille her!

Hmm... Er det kanskje et tegn på at jeg bør pumpe meg, koke flasker og komme meg i seng?[8|]
 
eg teller tida til paradise hotel... :)
trur eg har vert for mykje heime for tida...
trilla til mamma og pappa ista... ca 6 km, og skulle eigentleg trille heimatt (blir svett av tanken, for det betyr TUUUNG og LAAANG oppoverbakke på slutten:P) men så vart vi værandes så lenge at det kom til å bli mørkt før vi var heime at vi henta bilstolen så eg kunne bli kjørt seinare); ;)
 
Straks ferdig med flaskekoking så da tenkte jeg å legge meg..... vi får se på det...[8D]
 
lurte dåke... tven er klikka... eller.. canal digital har klikka.... låst eit eller anna bilde.. går ikkje ann å gjere noke, og hjelper ikkje å dra ut kontakta :( samme bildet er der når eg kobler til igjen:(
 
hmm... det var jo litt spesiellt. håper det ordner seg fortere enn svint[:)] NÅ! er det natta![8D]
 
ooooh... ekstreme mensensmerter?! what to do!! mensenen er jo ferdig.. har berre litt grums igjen eller ka eg skal kalle det...
ELLER!!! kanskje det er infeksjon??!?!! så det er eigentleg ikkje grums, men brunt utflod??! you never know!!
ville ikkje bli undersøkt nedentil av legen på tirsdag då eg ikkje var ferdig med å blø likevel..


eg er SÅÅÅÅ flink til å prate med meg sjølv;D
 
Malin sovna rundt 22 i går, og hun sover enda   Men eg vakna av brystspreng og fekk ikkje sova meir, så sitte her med pumpa no[8D][8D][8D]
 
ORIGINAL: sorciere_

ooooh... ekstreme mensensmerter?! what to do!! mensenen er jo ferdig.. har berre litt grums igjen eller ka eg skal kalle det...
ELLER!!! kanskje det er infeksjon??!?!! så det er eigentleg ikkje grums, men brunt utflod??! you never know!!
ville ikkje bli undersøkt nedentil av legen på tirsdag då eg ikkje var ferdig med å blø likevel..


eg er SÅÅÅÅ flink til å prate med meg sjølv;D

Når du prata me d sjøl så får du bæst svar[;)]
 
Sto opp kl 7.30. Sambo dro på jobb og Tobias e så pappagutt at han våkna med en gang faren står opp[&o]
Då ska han oxo opp.... E og sambo klart jo ikke å komle oss i sæng før ca kl 24. Også bei e lysvåken når e la meg[:@] Så da lå e en stund å hørt på sambo som snårka og en eller annen gang ha e vesst slokna... Førr våkna kl 4.30 av at gutten sku ha mat *oh du salige melkspreng[&:]*
La han tebak i si sæng etter måltidet, og han lå å knydd litt og arbeidt hardt m genseren min som faren hadd lagt innte han på kvelden, men så slokna vi bægge 2[:D]
Nu ligg han ute i vogna på altan, e har satt på en maskin m klær, sola skinn[:D] og e har blitt sånn småforkjøla[:@]
 
goooood morgen februar jenter [:D]
 
idag våkna vi 09.00 ;D ( syns det er litt tidlig jeg ) .. hehe!! når jeg åpna kjøleskapet så jeg no skrift greier og VETTDU HVA!!
 
kjæresten min hadde vært på butikken og handla før han dro på jobben og hadde kjøpt baguett, pålegg og litago til meg og skrevet en hilsen til meg på en serviett!! ntåh <3 hihiiiihiii! søt assåh[:D]
 
Back
Topp