Den offisielle skraveltråden!

action mellom tine å stine marie IGJEN [8D] hehe..
 
PLUTSELIG så skal samboern se på Lost.. mens han knoter med dataen sin.. Faderen steike.. Han sluttet å se på Lost for leeeenge siden...!!!!! Og dataen kan han bare gi opp, for han vet bare hvordan man starter og slår av en maskin.. Sukk!
 
Endeleg sover Malin. No koke me flasker og eg lager klar flasker til treffet i morgen, enn om eg ammer, så gir er mme også. Malin drakk 150ml med MM og mme, i tillegg måtte eg fram med puppen og gi litt også, då har hun vel drukket vel 30-40 ved brystet.. Håper hun sover mange timer no [:D][:D][:D]
 
Flaskekoking og matlaging her også. Hadde planer om å komme meg i seng tidlig i dag, men så kom jeg på at jeg har noe mat på cafe world på facebook som er ferdig kl tolv[8D] Jaja, så satt jeg her i kveld igjen.... Kan ikke svikte kundene vet dere[:)]
 
Alt slikt på facebook er gått til dunderen.. Katta har rømt, gården min visner og kafeen er konkurs[8D][8D][8D]
 
ORIGINAL: Svartengel

Alt slikt på facebook er gått til dunderen.. Katta har rømt, gården min visner og kafeen er konkurs[8D][8D][8D]



Ha ha ha ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Svartengel

Alt slikt på facebook er gått til dunderen.. Katta har rømt, gården min visner og kafeen er konkurs[8D][8D][8D]


He he he. Det er et reint helvete å få det til å klaffe, men jeg står på![8D]
 
Var forressten på helsestasjonen i dag. Iver har lagt på seg nøyaktig 5 kg siden fødselen[:D] 5770 gram var tjukka mi i dag[:)] Han har strekt seg 24,5 cm også[:)] Klarer ikke se for meg at han har vært så liten[:)]
 
Gratulerer til Iver!!;D

Nei sant? synes det er heilt SPRØTT å sjå på Joakim sine str 50 kle:P at dei har passa, liksom:P
men sikkert endå sprøare for deg... ;D
 
Sååå braa, Lenore. [:D] Jeg gleder meg til å få hilse på tjukka di i morgen. [:)]

Jeg satt nettopp og tenkte på at jeg ikke kan huske hvor liten den lille har vært, men han er jo liten enda, selvfølgelig.  Bare ikke bitteliten.
 
ORIGINAL: Lenore1983

ORIGINAL: Svartengel

Alt slikt på facebook er gått til dunderen.. Katta har rømt, gården min visner og kafeen er konkurs[8D][8D][8D]


He he he. Det er et reint helvete å få det til å klaffe, men jeg står på![8D]


Eg springe til sengs kvart sekund eg kan, og glemme å logge meg ut herifrå såklart[:-][:-] Glede meg til eg har fått opp jernnivået igjen, så eg slepp vere så trøtte.
 
Så stor Iver har blitt da"!! Jippi!!! :) :)

Fredrik er 11 uker i sag, jippi!!!! Men jeg kom meg ikke ned til veiing og sånn for samboern hadde bilbasen og vognen i bilen sin.. Men jeg skal veie han til neste onsdag tenkte jeg, da er han jo magiske 12 uker! *hjertehjerte*
 
ORIGINAL: sorciere_

Gratulerer til Iver!!;D

Nei sant? synes det er heilt SPRØTT å sjå på Joakim sine str 50 kle:P at dei har passa, liksom:P
men sikkert endå sprøare for deg... ;D


He he. husker første gang vi kledde på han, Mamma hadde kjøpt prematurklær i Praha. Tror de var hakket mindre enn str 40 og de var for store[:)]
 
ORIGINAL: Trone

Så stor Iver har blitt da"!! Jippi!!! :) :)

Fredrik er 11 uker i sag, jippi!!!! Men jeg kom meg ikke ned til veiing og sånn for samboern hadde bilbasen og vognen i bilen sin.. Men jeg skal veie han til neste onsdag tenkte jeg, da er han jo magiske 12 uker! *hjertehjerte*


Gratulerer med 11 ukers dag[:)]
 
ORIGINAL: CrazyBeautiful

Sååå braa, Lenore. [:D] Jeg gleder meg til å få hilse på tjukka di i morgen. [:)]

Jeg satt nettopp og tenkte på at jeg ikke kan huske hvor liten den lille har vært, men han er jo liten enda, selvfølgelig.  Bare ikke bitteliten.


det er helt sprøtt hvor fort de vokser[:)] tenker på at Iver er 6 mnd om bare noen dager[&:]
 
Lenore: 6 mnd allerede? [:-] Tiden flyyyyr, altså. Ingen tvil om det. Litt vemodig, sånn sett.

Trone: Jeg elsker at han elsker det. [:D]
 
Nå er Linda trøøøtt. Skal jammen meg finne senga jeg tror jeg!
Julie sovner endelig i sin egen seng, og har faktisk sovet et par timer også. I stedet for å kose meg med sambo, har jeg sittet her i stedet[8D] Men det gjør jeg jo alltid! Høhø.

Nei, god natt alle febbismammaer!:D
 
Back
Topp