Den offisielle skraveltråden!

grunt, her ha ej skrive masse å so forsvann det [:@] prøve igjen...
 
 
jepp slik en :) herma litt etter konf. til onkelungen til Frank. Kunne gjerne ha tenkt mej å hatt masse tid til planlegging å tillaging..men med kolikken til Fredrik så gårkje det..blir mest bare stress [:'(].
 
 
ta de i fleire omganga slik alt ikkje forsvinn att [:D] 
jepp slike sommerfulga Trone. Dei he en blomsterbutikk i sykk. med masse scrappingutstyr, he du vert i bygda??
får ikkje inn det siste bildet av bordet..
 
Gjør jo ikke noe å herme litt! :) Jeg tenker ikke på det som herming, mer som at folk har fått inspirasjon av andre, he he he! Høres litt finere ut, he he!! Ok greit nok, jeg vet om ei som nå skal pynte så å si samme som oss i festlokalet, det har de funnet ut etter jeg forklarte hvordan jeg skullle lage det, DET er litt herming, for nesten aaalt er likt..
Men i ditt tilfelle så er det inspirasjon all the way, he he he! [:)][:)][:)][:)][:)]
 
ja, ej kan ikkje så masse om slik pynting heller..men syns de e fole kjekt..å hadde ej hatt henda litt meir fri så hadde ej nok utfolda mej meir [:)] men de blir no litt annaleis da sia de e dåp til gutt. Bordkorta blir heilt annaleis, spindelvev greia e litt breiare..lure på å ha 3 lys på speilfat..2kvite å ett blått nokre plassa på borda..så må ej finne ut ka farge ej vil ha på singel blomstrane som passa til den blå duken og blomsteroppsatsen [:)] tenkte litt på gult eller orange da sia Mai e sommer mnd. Viss ej tek rose i blomsteroppsatsen blir de kanskje raude for å matche den..fæ sjå..tenke å tenke på de daglig ;) skal vertf. ha nøke blått i blomsteroppsatsen. Må sta å snakke med dei att snart. Fått ordna dåpskake med bilde vertfall.
 
 
Syns avklipt roseblomst i glassfat også e fint [:)] folk må gjerne legge ut dåpsbilde av borda sine og tips, ej tek gjerne imot [:)]
Herregud ka dei jabba marsvina..pappaen fekk komme innatt i buret i dag..syns litt synd på marsvin mammaen som sikkert blir gravid igjen kjapt etter bare to veke med unga.
hehe, når du skreiv de knirka sorciere så tenkte ej ikkje på matfat som venta men en utålmodig gubbe [:D]
 
Er helt enig i at røde blomster blir litt kvasst mot det blå. Men hva med hvite blomster? Er jo nydelig mot det blå! :) :) :) :)
Du har jo hele kontrollen på planleggingen jooo!!! :) :) :)
 
No fæ ej finne senga så ej rekke litt søvn, natta Trone og Sorciere..å alle andre som rangla her inne [:D]
 
ej e organisator ;) hehe
når ej he kjøpt duken skal ej ta den med på blomsterbutikken slik dei kan finne blomster som passa til den. Når det e gjort så finn ej lys og singel blomster så passa til resten [:)]he heldivis 5veke på mej enda [:)] å Fredrik søv heile tida når han blir trilla på kjøpesenter.
Ka som e vanlig å¨ha på gavebordet?
 
Til snuppa hadde vi en liten hvit "lykt" som var hvit med lys i, og en liten blomsterbukett. Og ett flagg seff, he he he!!

Du får sove godt og drømme søtt! :) :) :)

Noe liknende,men du skjønner tegninga?
 
SWriøst.. Nå skal jeg tvinge meg i søvn!! Helt sant!! Jadda, kom igjen, make me, kjørra på, bånn gass, yeah, off.

Får i alle fall gå å pusse gebisset og vaske av krigsmalingen... Snakkes jenter, hi hi !!
 
Go mårn. Nu ska e og gogutten ut på trilletur i sola[:D]
Har sovet sia kl 23-07. Tobias har søv i heile natt fra kl 21.30. Vekte han kl 22.30 og gav han ei flaske me mm, også søvna han før e kom å la meg.
Ha en fin dag alle sammen
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: t0mmelise
ORIGINAL: Trone
Btw, før PH begynte å gå på det hotellet der, så hadde vi tenkt å dra på bryllupsreise til det vi nå har funnet ut er nabohotellet til PH!! [:D][:D][:D][:D][:D]

ooooooh, det er jo fantastisk fint hotell da :) tenk å bare åpne døren og hoppe rett uti basseng for en morgen svøm [;)]


Ja, det er nyyyyydelig!! Åh gud å digg!! men det ble ikke reise dit da. Det blir cruise i middelhavet! [:D][:D]


Hørtes enda deiligere ut det syns jeg [:)][:)][:)] ååååh, jeg også vil på cruuuuise :) når drar dere da?? :)
 
Jeg så nå Trone etter å ha lest igjennom de siste sidene at dere skulle reise i september :) ååååh det blir deilig >:)

Nå har snuppa akkurat sovna på meg, så måtte flytte henne over til sofaen på dynen sin :) hun er sååå god, er så forelsket i henne, kan ikke få sett på henne nok [;)][;)]

I dag kommer først ei venninne på besøk med 2 unger også ei annen venninne litt senere :) ellers har vi ingen planer..
må nok fortsette med bordkortene til dåpen.. ellers har jeg alt under kontroll til den :)
kaker slepper jeg å lage selv [:D][:D][:D] har så god familie som ordner opp så jeg trenger bare å tenke på maten :)

Ha en suuuper fin solskinnsdag snupper [:)]
 
ååååh.. jeg er ååå forelska i Emilie t0mmelise[:)] hun er så NYDELIG...
 
God Morgen GODTFOLK !! [:D] nå skal june mekke seg KAFFE..
dakar jenta mi hadde bæsja seg helt ut ista hun.. men hun sier jo ikke nei takk til ett bad hun så det var godt det[:D] hehe ... søtah mi <3
 
håper du får kommet på landstreffet hvertfall den ene dagen da sorciere_[:D]
 
Godt å komme heim. Spist lunsj og nu sitt Tobias og ser på tv, mens e e på nettet en snartur. Men må stikke igjen. Han sitt å klaga masse....[&:] Trur tennene hans klør masse, for han gnæg på hendene og alt som kommer i nærheten a munnen.
Ska prøv å legg oss litt på sofaen og søv litt..
 
t0mmelise, det er syden vi drar til i september. Vi skulle jo egentlig på den langweekenden, samboern og jeg. Men det blir nesten like dyrt som å ta med begge ungene til syden en uke. Og snuppa har alri vært i syden så jeg gleder meg masse til å fortelle henne det :) )
Og cruise blir neste år. UTEN unger, jithi!!! For det er bryllupsreisen he he!!
 
ORIGINAL: juneb

ååååh.. jeg er ååå forelska i Emilie t0mmelise[:)] hun er så NYDELIG...

God Morgen GODTFOLK !! [:D] nå skal june mekke seg KAFFE..
dakar jenta mi hadde bæsja seg helt ut ista hun.. men hun sier jo ikke nei takk til ett bad hun så det var godt det[:D] hehe ... søtah mi <3


ååååh du er såååå skjønn june [:D][:D][:)][:)] Nora er jo så nydelig og skjønn hun også :) må alltid se på tickeren din når du har skrevet ett innlegg :) vi er så heldig :) har de søøøøøøte bebissene [;)]
haha, emilie bæsja også den bleia i dag.. hoho.. så her blir det badings i kveld :) fikk vaska hu godt men ett bad er baaaare digg vettu :) hehe..
 
Back
Topp