Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: Trone

t0mmelise, det er syden vi drar til i september. Vi skulle jo egentlig på den langweekenden, samboern og jeg. Men det blir nesten like dyrt som å ta med begge ungene til syden en uke. Og snuppa har alri vært i syden så jeg gleder meg masse til å fortelle henne det :) )
Og cruise blir neste år. UTEN unger, jithi!!! For det er bryllupsreisen he he!!



åååh så misunnelig jeg er.. syden på høsten er sååå digg :) var 2 uker i tyrkia i forfjor fra slutten av sept :) fineste tiden å reise til syden syns jeg.. [:)]

Hvor skal dere da?? så gøy for jenta di :) blir stas å bade hele dagen og spise massse iiiiis :) hehe.. når skal du si det til henne? :)

Skjønner godt at dere vil vente til neste år så det blir en barnefri ferie :) så dere kan koooose dere sammen som nygifte :)
kjekt å reise med ungene men godt å reise uten av og til også [;)]
 
Vi sier ikke noe før sydenturen er bestilt. Sånn for sikkerhetsskyld. ;)

Men hvordan har dere andre reisefolk tenke å gjøre det med bilsetet? Vi må jo ta noe buss eller leiebil der nede.. Og jeg stoler jo IKKE på å låne noe der nede! Og jeg tar ikke med meg bilsetet vårt og sender på flyet altså.. No way om jeg har tenkt å få det ødelagt.. Og vi skal kjøpe en grei paraplytralle som vi kan ha med. Tar heller ikke med vognen på flyet.
 
Det er jo slutt på å få med inn barnesetene på flyet. Jeg har ikke fått lov til det og min søster har heller ikke fått lov til det etter hun fikk sønnen sin for 2 år siden. Jeg har tenkt å ha han på fanget på flyet. Så kan trond og jeg bytte på å ha han. Tviler på han gidder å sitte stille i eget flysete i ett par timer, og kjipt å betale for det liksom :s

Jeg er skikkelig skeptisk til å ha med gullet i bil i syden uten å sitte i setet. Jeg hadde jo ikke latt han kjøre i bil her hjemme uten sete, så hvorfor skulle jeg latt han gjøre det i syden :s
 
Er noe møkkverk det der.. Jeg sa det til samboern i går og han bare " høøø? Setet? Til hva da?"
Åhhh nok en gang er det JEG som må ordne alt!! Tror jeg kommer til å få magesår før jeg er 30!! Og det er jo neste år.. Argh..
 
Have no idea.. Men skjønner ikke hvordan jeg skal reise uten, for å si det sånn.. Skal hør emed min søster hva de har gjort når de har flydd rundt i Europa og sånn! Og si i fra her inne hva jeg får til svar :)
 
Døøørti : Det er såååå deilig å være i tyrkia på den tiden, var akkurat det samme som vi gjorde. siste i sept og første i okt :)
tyrkerne selv sier det er den fineste tiden på året der :) er liksom ikke drepende varmt.. hehe..

vi reiste med hele familyen til sambo og broren hadde med seg dama og hennes baby(9 mnd), når jeg tenker meg om hadde ikke de med bilsete til snuppa.. hun satt i fanget hele flyturen og buss turen.. også når vi tok buss til attraksjoner osv..

hmmm.. det gjorde også flere babyer i bussene..
men jeg aaaaner ikke hva som er normalt jeg.. er jo ett dilemma da.. hvorfor skal de sitte uten bilsete der liksom??

høre med reiseselskapet kanskje? [:)]
 
Hm. det e visst bildetaking på stua.. Gjett om e hold me unna da[8D]

Nei, da va bare lesestund på sambo. Han sett på gulvet ved sia a sønnen sin og les en a mange databøker.. Noen som treng sovemedisin så kan e anbefal databøker[8|]
E prøvde å lese en bok, men kom t side 5 så søvna e... Boka va skrevet på innvikla engelsk, og alt som har med programmering e ikke sååååå interesant....[&:][&o]
 
hvem skal se paradise idag?? lurer på hva som skjer inne på det ene rommet...
 


Gleder seg sååå til paradise hotel :)

Ja dørti, du kan gjøre mange gode kupp der på høsten altså [;)]
 
Ett av rommene på PH. Nesten alle deltakerene står utenfor og ser inn i ett rom og ler og er sjokkerte, gliser og hornye, he he he!! Man ser det på reklamen.

Men jeg har allerede fått med meg hva som er der inne jeg, tjihi!!
 
Ser fødestuen på tv4fakta, mens Malin sove på armen min og den har sovna no... Men hun er søt når hun sove og snorke
 
juhu!! oliver har endelig begynt å vise interesse for babygym[:D][:D] ligger å veiver rundt med armene, ser på speilet og "prater" til musikken [:D]

trone- sjekk ut det jeg skrev i landstreff tråden[:)] gulla våre er 11 uker idag
 
Gjett kem som sitt i vippestolen sin og nekta å søv????????????

Jo, Tobias. Men nu ska han i seng. Nu sutrer han en del.

Har fått vaska leiligheten nu[:D]
Sambo spurt dåkk????

Jo han e på trening m arbeidskollegaer.... [&o][&o]
 
Sambo her sover, så han vert vel sein i seng og igjen må eg stå opp med Malin i morgen tidlig, vil bare sove litt lengre 1 dag... [&o][&o]
 
jeg gleeeeeder meg til PARADISEEEEEE[:D] jippi.... :D jeeeej. ikke lenge igjen
 
åneeeeidaaa[:D][:D][:D][:D] whoohoooo[:D]
 
Back
Topp