Den offisielle skraveltråden!

Huff! Så kjedelig! sliter med det samme sjøl.. sover kjeempegodt når eg først sovner då.. :p 
Så gleder meg VELDIG joakim sover lenger i slengen! [:D] her er det max tre tima!:P

forresten.. er det lov å få snike på brylløps og dåpsbloggen din?? *dådyrauge*
 
ORIGINAL: Trone

Nattinatt sjukesøster!! Takk for i natt, eller hva jeg enn skal si, he he he!!!! [:D][:D][:D]

 
 
lol, de va fole kjekt [:D]
 
Fredrik sover til 6 tiden nå han. Han har gjort det en stund. Tenk om jeg også bare kunne lagt meg nedpå og bare buuuuuuuuursovet!! Åh gud å herlig!!!

Sjukesøster, blir vel en sånn natt når også he he he! Ser du ble ferdig med dåpsinvitasjonene! So flinke du e! :) :) Hva er neste prosjekt? Bordkort? :)
 
Good natt alle sammen. Nå tror jeg at jeg tusler i seng med et stort håp om at min sønn sover til kl 8 sånn som han gjorde i går morges[:)]
 
ORIGINAL: Trone

God tur Lenore! Håper du får en kjempegod natts søvn!! klem :)

Takk det samme[:)]
 
Ligger og sløver jeg. Og jobber med.... guess what, he he he!!! Lurer på å hoppe i dusjen, men tiltak. Jeg blir trøtt av å dusje nemlig. Motsatt av andre, hihi!!
 
Du he skrive på sykkylvs dialekt Trone, flinke [:)]
nei ikkje bordkort i kveld, skal tusle inn i senga no. Får besøk av en jeng jobbdame imorgo kl 12 så da kan ikkje ej og Fredrik ligge å dra oss lenge i senga [:D]
Skal lage bordkort imorgo tenkte ej, ikkje så masse på tv`n da, hehe
Styre med du då?
 
ej he kjøpt på papp som ej klippe til i bordkort str, så blir de et bilde på sia av prinsen og navnet..å so sann lita klestype dings med sommerfuggel på trur ej ;) hehe...aldri laga slikt før ej. He fole lyst å lære mej scrapping med tid å stunde..satt å snoka på Trone si heimesie i går natt å de ser so kjekt ut.
Lære dej et tøft sykkylvsord: nøke :) t.d he du nøke sjokolade att? [:D]
He drive og rekna på ka tid vi må til igjen med sengegymnastikk for å lage nestemann når de skal være ca 2års mellomrom å vi he lyst på en vårunge..april-mai ca. hehe..stakkars Darius..he vert tørketid i 9veke no..fekk litt hetta etter gu undersøkelsen, vakje akkurat behagelig [:-] vondt å fryktelig ubehagelig.
 
He he he!!! Dialektforvirret meg? Ha ha ha ha!! [8D][8D][8D][8D]

Jeg jobber litt med hjemmesiden jeg. Og så vurderer jeg å begynne å lage litt pynt. Mini perler og gull stålwire. Skal feste det to-tre ganger rundt de største telysholderene. He he!!

Koselig med besøk da!!:) :) :) Jeg skal ikke en dritt i morgen. Kommer til å være knekt etter behandlingen i dag, så da gadd jeg ikke legge planer fori morgen.
 
So flinke du e!

 
Ekte sykkylvsk [:D]
 
okai!=) har du eit tema, eller berre pynter du som du vil?? :)


å der knirka det på soverommet, så må vist trå til som matfat... eller drikkeflaske..?:P
 
9 uker???? Ha ha ha ha ha ha!!!! Her var samboern heldig med å dyppe an i begynnelsen av desember!! ha ha ha ha hah aha!!!!!!!

Ååh jeg vet hvordan sommerfugler du snakker om!! Tror jeg!! Sånne med sånne vinger som er trukket om med blått strømpebuksestoff? Hehe!!!

Det er, var i alle fall, en scrappebutikk i Sykkylven! Om den er der nå er jeg ikke sikker på. Men så koselig du snokte på scrappebloggen da :) :) Alltid koselig med besøk :) :)

Sorc, kommer du tilbake eller? :)
 
http://img706.imageshack.us/img706">ej he sann spindelvev duk oppå en kvit duk (vi he leigt lokale), å so pynta ej berre i farga som matcha til den :)
skulle gjerne ha kunne brukt litt tid på planlegging å innkjøp, men med Fredrik sin kolikk så ende det mest i stress..så de e greit å få unna fort.
He best en borddekorasjon som ej skal ha på eine langbordet, å so he ej singelvasa med sann "solsikkeblomst" anakje navnet på den oppi. ska legge ut et bilde frå konf. til onkelungen til frank så ser du ka ej meina [:)]
 
 
Back
Topp