Den offisielle skraveltråden!

Ja det er litt vemodig. Samtidig har jeg hatt baby veeeeldig lenge, og gleder meg til han begynner å gjøre litt forskjellig[:)]
 
natta;)

ja, det kan eg forstå!=) men skulle ønske ting skjedde litt saktare;) ikkje mykje, for eg gleda meg til dei neste stadia, men berre liiiitt saktare, liksom:)
 
Det er jo stas med alt som er nytt[:)] Gleder meg til alt som kommer, men nyfødt/babytiden er helt magisk
 
Nå mååå jeg legge meg. Har mye å ordne før jeg kommer meg ut dørene i morgen[:)] Natti natt alle sammen[:)]
 
Griner nesten på tanken at permisjonen er over i begynnelsen av des!! [:(][:(][:(][:(] Bruker jo flere mnd på å forberede bryllup og så er det flytting i aug og så er det høsten og så er det jobb, buuuhuuu!!!!!
 
Nei jenter.. Jeg får defragmentere maskinen jeg.. Har tatt en diskopprydning på den og det ar jaggu på tide!! Nå går maskinen så tregt at jeg håper dette hjelper gitt..

Mulig jeg kommer på igjen etterpå! Men dette tar sin tid hehe! lovelove! :)
 
Seriøst.. Hva galt har jeg gjort Ole Lukkeøyet og John Blund?
Århh. Skal jo opp om 2 timer og så går det 30 minutt i mating og raping. Og snuppa skal jeg opp med kl 0645, bare 15 minutt etter gullet er ferdig med sitt. Flott. Så jeg får sovnet igjen i 0730 tiden. Hvis ikke gullet har funnet ut at han skal være våken da, noe han har gjort de siste dagene.

Akk oy wey.. He he!!
 
Malin har sovet frå 21.30 til 5.30 og det er jo kjempelenge men eg viiiiiiiiiiil sove lengre då, dagene blir så lange og eg kjem til å sovne på bordet på treffet[:-][:-]
 
Seff hadde jeg ikke NOE hell med meg når jeg la meg.. Fredrik våknet kl 0500, bare 45 minutt etter jeg la meg [&o]
Og nå har jeg vekket snuppa, gitt henne frokost og gjort alt klart slik at hun kan hive seg på sparkesykkelen om ett par minutt.

Og jeg har satt på en maskin med tøy og brettet en annen maskin, alt før kl 0700. Jøss he he he!!
Samboern skal ta gullet med på trilletur når de våkner, så får jeg sove litt videre. Han begynner ikke før kl 12 i dag. Så det passer meg` fint ;)
 
Trone   Men du er no heldige som får mannen til å gullguten ut på trilletur, mannen min tar Malin for meg, men går ikkje ut av huset, så fort hun då sutre over noko, så våkner eg jo[:-][:-] Og når eg då vakne 5.30-6.00, så blir eg trøtt ja.

Håpar du får sova seinere då [:)][:)]
 
For å si det sånn, det er første gang han gjør det midt i uka, he he he!! Kan ikke huske sist gang han tok han på trilletur så tidlig :P Men jeg skal ikke krangle på det :) :) :)

Håper også jeg får sovne! [:D][:D]
 
ORIGINAL: Trone

Håper du også får sove, snuppa!! *sender sovestøv til Malin*


Malin sover på sofaen hun no, men eg kan ikkje drive å bære henne inn og ut av senga hennes, så da får eg ikkje sove... Men eg skulle gjerne ha sovet litt før treffet, ellers blir eg vel sur og grinete[8|][8|]
 
Go mårn. Her våkna E kl 5 utta sola skint inn på soverommet[:@] Enda har vi både persiener og tykke gardina for vinduet...
Lå våken en stund og ca kl 6 våkna Tobias og va sulten. Så da løfta e han over i vår seng og mata han liggende. Og som takk for maten så gulpa gullet på puppen... Så søvna han..
E gleda me t kl 10 for da skal vi gå på apotek og få tak i dentinox...(husker ikke om da skrives sånn). Gullgutten driv å gnæg på hendene sine heile tia, så prøva å avlast hendene hans med bitering og smokk. Men sia han ikke får t å pakk inn tutten og ringen i munnen selv så end da som regel me at han tygg på hendene.
Også kjæm bæstevænninna mi i fra oslo i dag[:D]
Ho har sittet askefast i frankrike, og hatt et slit m å kom seg heim. Men nu e ho i lufta på vei heim[:D]
 
Det snør, det snør. [&:][:'(][:-][8|][>:]

Her er det frokost, for meg, altså, og den lille sover søtt.  Han sov fra kl 22:00 - 07:30, fikk litt mat og sov videre. Jeg klager ikke på det. [:D]
 
Goood mornings jenter :)

huff, jeg var slem i går kveld [:D]
Jeg og Emilie la oss i sengen vår, hun tok min side og jeg tok sambo sin side, så når han skulle legge seg hadde han ikke hjerte til å vekke oss så han la seg på sofaen med ett teppe. Emilie sovnet 21.00 og jeg la meg 22.30. :)
00.30 våknet emilie og skulle ha mat og da ser jeg sambo sover på sofaen.. jeg går å vekker han og sier han skal komme inn i sengen før jeg sovner igjen :) kl 04.00 kommer sambo tuslende inn i sengen og da er det ny mating til emilie..

da han kom inn sa han, huff.. nå blei det for kaldt å ligge på sofaen med ett teppe [:D] heeh..

Jaaj... han stod opp med snuppa kl 7 så jeg fikk sove til 9.. hun fikk mat kl 7 og skal etter mine beregninger ha mat igjen kl 10 men hun sovnet nettopp i den vippe stolen sin.. hehe.. (har stilt den inn så den ligger liksom)

jaja.. i dag er det endelig 6 ukers kontroll for meg.. hehe.. eller 8 ukers kontroll? [:D][:D][:D]

Kos dere jenter og ha en fin dag [;)]

Crazy : Så flink bebiss du har da :) ingen mat i mellom?? ååååh, gleder meg til hun sover mer enn 3 timer på natten :) hehe..
 
Back
Topp