Den offisielle skraveltråden!

har ein stoffsofa som er så utgulpa at eg trur ikkje det vil hjelpe å hive trekket i vask... [:-]  ..sånn vist dåke lurer :)
 
ORIGINAL: sorciere_

har ein stoffsofa som er så utgulpa at eg trur ikkje det vil hjelpe å hive trekket i vask... [:-]  ..sånn vist dåke lurer :)


Vi har også en heerlig utgulpa stoffsofa[8D] De flekkene ser ganske spooky ut[:D] Hehe... Men kan ikke ta av trekket på vår da, så får bare være flekkete[:)] Har kjøpt ny fiiin (og DYR!!) skinnsofa til vi er ferdig med å pusse opp lell så[:D]
 
ORIGINAL: Trone

I dag er det 3 mnd igjen til den store dagen vååååååååååååååååååår!!!!!!!!!!




weee går for frem dit [:D]
 
Jaaaah!! Heheheh!!! I kveld skal jrg ta en pause fra planleggingen. Vel, jeg må ut å handle hvitmaling og hvit sprayboks. Skal omlakkere trallem som gullet skal sitte på inn i kirken :)

Etter det skal vi grille hos beybin! :) :) :) :)
 
høres ut som en god slagplan skal i bryllup den 24. juli selv vi- ei venninne skal gifte seg[:)][:)]
 
Netta: jammen då har dåke jo planane i orden;) Skinn er litt lettare å tørke av når barna gulper også!:D det er jo ein kjempefordel!:)
 
ORIGINAL: sorciere_

Netta: jammen då har dåke jo planane i orden;) Skinn er litt lettare å tørke av når barna gulper også!:D det er jo ein kjempefordel!:)


Heelt klart en stor fordel ja[:D] Kanskje det man burde vurdere i klesveien også? Lakk og lær på både mor og barn[:D] Hohoho...
 
Jeg skal ut på vift i kveld. [:D] God mat, litt edle dråper (som jeg ikke har smakt på snart ett år) og kjærestetid.
 
ORIGINAL: CrazyBeautiful

Jeg skal ut på vift i kveld. [:D] God mat, litt edle dråper (som jeg ikke har smakt på snart ett år) og kjærestetid.


ååååå kooooos deg masse [:)][:)][:)]

Og trone : wiiiiii... tiden går fooooort [:)][:)][:)] perfekt måte å feire bursdagen sin på [;)]
 
ORIGINAL: t0mmelise

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Jeg skal ut på vift i kveld. [:D] God mat, litt edle dråper (som jeg ikke har smakt på snart ett år) og kjærestetid.


ååååå kooooos deg masse [:)][:)][:)]

Og trone : wiiiiii... tiden går fooooort [:)][:)][:)] perfekt måte å feire bursdagen sin på [;)]


Det var kjempegodt (og litt rart) å få luftet seg, men det var minst like godt å komme hjem igjen til den lille.  Jeg var hønemor og måtte selvfølgelig sjekke hvordan det gikk hjemme et par tusen ganger. Det gikk heldigvis kjempefint. Han har vært så snill.

Nå skal jeg snorke.

Natta, små og store.
 
Back
Topp