Den offisielle skraveltråden!

klart vi må ha fleire;D :D men no kom marianne, så då kan eg ikkej sitte her lenger;D men vi snakkes;D ha ei god natt, jenter!!;)
 
Åh herrgeud jeg har ikke fått det med meg!!!!!!! [:-][:-][:-][:-] Kødder du?? Ble det lagt til den helgen???

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
 
Ikke her i alle fall[:'(]
 
Eksisterer ikke her!! Jeg kjenner jeg er skikkelig trøtt o kroppen og i øynene og gjesper som bare tusan, men klarer ikke få hjernen trøtt nok...
Ligger og dupper på sofaen, men med en gang jeg kommer inn på soverommet så blir jeg lysvåken igjen. Slik som alltid, snufs!!
 
Uffda, høres ikke bra ut. Jeg håper jeg får sove nå. Iver er ganske tett i det ene neseboret så han sover ikke noe godt stakkar. Har prøvd med nesespray og forskjellig men det hjelper lite. Håper bare ikke han våkner når jeg legger meg[&:] Krysser fingrene for at Jon Blund kommer på besøk til deg snarest[:)] Nattinatt
 
Bare møkk på tv og ikke noe som skjer på nett.. Legger meg i senga og kikker i taket. Lurer på hvor mange sauer jeg kan telle på utenlandske språk i natt.

Natta snokere!! Vi ser dere ;) ;)
 
Er så trøtt idag... Oliver var mye våken og skrek inatt[&:]
 
anne marit; Hvordan gikk det? Ble det en hissig telefon eller ordnet det seg?

Lindkva, huff ikke si det en gang.. Jeg la meg 0430 og gullet stod opp kl 0530.... Og var LYSVÅKEN... Han sov fra 1130-1200. Og nå er han stuuuptrøtt, men gir seg ikke, snufs.. Han er så trøtt at han har gått ut av sitt eget skinn, men vil ikke sove.. Ligger bare å vrir seg i senga si og klager.

Jeg skulle egentlig vært ute og handlet inn masse i dag jeg, men tør ikke kjøre bil nå som jeg er så trøtt.. Får ta det i morgen:( :(
 
Trone- han pleier ikke å holde på sånn, men han hadde sikkert vondt i magen sin eller noe..
 
ORIGINAL: anne marit

Snakket med nav nå og de skjønte ingenting. Hun skulle sjekke opp hva som har skjedd for jeg måtte da få pengene mine til rett tid[:)] Hun skulle ringe meg når hun hadde funnet ut av hva som har skjedd:)

Du har ikke prøvd å sove sammen med han Trone?? Når tuppa mi er vrang på sovinga så legger jeg meg sammen med henne i senga vår:) Hun sovner ganske så godt og så får jeg meg noen timer på øye samtidig;)


De funker her og, han ligger å koser seg med smokk, koseklut og ligge på pappas plass i senga[:D] så får jeg sovet jeg og[;)]
 
I wish... Sukk!! Han sov ikke lenge.. Så grein han og spytta ut sutter, og så grein han fordi han ville ha sutten, og så var han varm og gode greier.. Nå har han vært i vippestolen en liten stund. Han får mat nå og dupper med øynene. Håper jeg får han til å sovne litt etterpå.
 
sorc og t0mmelise: Jeg tror hønen er kommet for å bli [8D], men ja, sikkert lettere å slappe av med tiden. Ingen problem å få barnevakt. Her kommer de løpende. [:D]

Jeg ble forresten tafset på også. [:-][8|][>:]
 
her kjenner jeg forskjølese på vei ja[:-] føles jo godt ..[8|]
 
*pøse påmed vitaminer*[:D]
 
juneb: Har du vært ute i hardt aprilvær? [&:] Håper det ikke blir verre, og så må du skjemme deg selv bort (eller kanskje det er Marius sin jobb, men såvidt jeg forstår, er han ganske flink til det [:D]). 
 
Back
Topp