Den offisielle skraveltråden!

Natti natt snupper :)

Nå skal jeg gå å gi mat også kosemose med emilien min <3

Pratast i morgo [:D][:D][:D]
 
oooooh fiiiiine, fiiine sko sorciere_[:D] mhhhhm! uu lucky b [:D]
 
sorc: Yummy mummy. [:D]

Samme her. Den lille har masse klær, men jeg skal snart shoppe litt mer vår og sommerklær. Det kan aldri bli for mye (eller jo, det kan det [:-]).

Snart zZz-tid her. Natta til både små og store og selvfølgelig en suss på nesetippen til de små også.
 
God morgen snupper[:D][:D]

Her vakna Malin 8.00 og spiste eit godt måltid, så måtte eg på do, så eg la hun og ba pappaen høyra om hun vakna, så tok eg meg ein dusj[:D] Og når eg var ferdig i dusjen, så var det stille, så eg satt meg foran tven, skrudde på babycallen då. Eg sjekket dem no og begge ligge strak ut og snorke [8D][8D][8D]
 
God morgen [:)][:)] våknet 07.45 av at Oliver kom med småsutring i senga si, så jeg sto opp og så da at det ikke sto noen flere flasker fremme- så det betyr at han sov fra 00.15 ca - 06.50[:D]
 
ORIGINAL: anne marit

jeg vil klippe meg,men de har ingen ledige timer til frisøren[:(] Er kun den frisørsalongen jeg går til å..jaja..får vel vente noen uker til da[:'(]


Ufff[:'(][:'(][:'(][:'(] Eg klippte meg i går, minst 10cm bortevekk[:D][:D][:D]
 
SOrc; Ikke bare den, men også den som har link som likner på youtube, bare red i stedenfor you ;) Ha ha ahh a!!

Og da falt det seg naturlig å gli over til dørti, ha ha ha

Dørti; Lykke til!!

*******

Må løpe, skal på shopping med kusinen min som ble 18 i går. Shoppeshoppeshoppe!! Både til bryllup, gave OG meg selv!!! Så får vi se om det siste funker da ha ha ha!! [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: dørti gullkorn

sette inn spiral i daaaag, juhuuu! [8D]


juhu[:D][:D] hormonspiral eller?
 
idag har Nora tatt sine 2 første vaksiner :) såååå flink, var ikke mye suttring nei![:)] stolt over jenta mi..
 
uff, føler jeg blir så usikker når jeg er hoss helsesøster ass.. når hun spørr åssen det går med oss, om jeg er sliten, om jeg får avlastning, hvordan Nora er.. ja sånne vanlige spm liksom! føler jeg svarer så usikkert og jeg bliur så usikker når jeg svarer... redd for og bli tatt for en dårlig mor, eller att jeg ikke gjør ting som man skal gjøre dem ååja..![:(][:(][:(][:(]
 
June snuppa du er en fantatisk mor [:)][:)][:)]
Alle vi førstegangs mødre er usikre på ting og virker litt sånn når vi svarer på spm.. [;)]
Helsesøsteren er vandt til det og er der for å hjelpe oss... ikke lage tanker om hvordan vi er, de kommer med tips og ting som vi kan gjøre og er veldig opptatt av at du også har det bra [:)] ikke bare den lille [;)]

ååå du er heldig som har fått det overstått.. jeg skal 31 mai og gruer meg skikkelig.. stakkars snuppeluppa :(

Jepps.. da skal jeg snart ta første dose med nesespray så satser på at spruten står etterpå [:D][:D][:D]
haha.. jeg skal klare dette [:)]

så er det home and away and then out we go :) må jo nyte dette fantastiske været som PLUTSELIG kom [:)]
 
Og forresten, slitne er vi alle mann [:D]
så du er ikke no dårlig mor om du sier du er sliten..

for dette er den tyngste jobben som fins her i livet MEN også det kjekkeste og herligste [;)][;)][;)]
 
t0mmelise du er så SØØØØØØØT
 
ja vet jo att jeg ikke er en dårlig mor, men skjønner ikke hvorfor jeg blir så usikker når jeg skal svare på helt vanlige spm hoss helsesøster [&:] jaja, det går seg vell til.. Nora legger jo på seg som hun skal og vokser som hun skal så er jo ingen problem :) håper ikke hun får no feber av di sprøytene..! :) går bra hittil.. hihi!! det gikk så bra og regner med Emilie er suuuuuperduuuuper flink jeg[:D][:D][:D] men jeg har skikkelig sprøyte skrekk selv så klarte nesten ikke se på dn nåla en gang jeg.. uffaaa..! ;P
 
får håpe den nesesprayen hjelper da t0mmelise [:D] du er sååå flink ;D
 
Huff ja jeg har sprøyte skrekk jeg også så må nok se vekk [:)][:)]
Jeg er akkurat lik som deg når jeg er hos hs.. tror hun vil analysere alt jeg sier og gjør med emilie men det gjør de jo ikke :)
hehe.. de hjelper oss bare og det er til slutt vi som bestemmer [;)]
Og Nora har jo vokst så bra og er så blid og fornøyd at du bare må skrike ut hvor stolt du er [;)]

Sprayen funka kjempe bra :) Emilie sover søtt nå og fikk i seg maten kjapt nok [:D] utålmodig vettu [:D]

Krysser fingrene for at Nora ikke får noe feber av sprøytene :) Flinke jenta :)
 
ORIGINAL: Trone

Roper heeeeeeeeeeei på vei til kirken , hihihihi!!![:D][:D][:D]



Heeeeeeeiiii [:)][:)]
Skal dere på dåps/bryllups samtale? [;)]
 
Stakkars Malin er tett i nesen og den renner. Hu klage og sutre stakkars[&:][&:][&:] Og hun hoste og nyse [&o][&o][&o]
 
ORIGINAL: Svartengel

Stakkars Malin er tett i nesen og den renner. Hu klage og sutre stakkars[&:][&:][&:] Og hun hoste og nyse [&o][&o][&o]



Huff da :( Emilie var litt tett i nesen en periode så jeg håndmelka litt og dryppet ett par dråper i nesen hennes og det funka gitt [:D] dagen etter var det ikke no tett nese nei [;)]
Vet ikke om det bare var tilfeldig jeg altså men har hørt at man kan bruke morsmelk til det [;)]
 
TommeLise: Ja eg har gjort det ofte, men ingenting hjelpe no, det må nok gå sin gang. 
 
ORIGINAL: Svartengel

TommeLise: Ja eg har gjort det ofte, men ingenting hjelpe no, det må nok gå sin gang. 



hiih, okei det var bra :) hørtes bare så utrolig rart ut når jeg skrev det så hååååpet at det var andre som har gjort det også [:D]

Gooood bedring te malin :)
 
Back
Topp