Den offisielle skraveltråden!

Ååååå, hvorfor er ikke jeg i drømmeland???[8D][&:][:o]
 
ORIGINAL: Lenore1983

Ååååå, hvorfor er ikke jeg i drømmeland???[8D][&:][:o]

 
ja, det var eit VELDIG godt spørsmål... sikkert fordi eg ikkje har tidsbegrep lenger!! :P
 
what a beutiful day [:D] hehe... syns ikke været har vært så bra di siste dagene.. men nå er jeg glad i regn jeg da[:D][:D] ( så gjør forsovet ikkenoe)..
 
anne marit, samme er det her. Samboern så meg grine for første gang under de siste pressriene. Resten av riene lå jeg med hodet i morgenkåpen slik at han ikke skulle se meg grine. Så det der skjønner jeg deg veldig godt på!!

Klar du kan tømme deg her! :) Skulle bare mangle! *god klem*

********************

I dag har jeg, gullet, min tante og bestemor vært ute på, gjett hva... Shopping, ha ha ha ha!!!! Jeg fikk handlet til " det vanlige" (føler alle skjønner hvilken sammenheng det er he he he) Og litt scrappeting og sånn. Og så fikk jeg skjært til to kort som min tante skulle ha.

Så vi har vært på farten siden kl 0830 i dag faktisk. Kl 08 måtte jeg vekke gullet, he he! Det var litt gøy :) :) Nå sover han en liten lur og jeg holder på å sovne i sofaen.

Etter middag og sånn i dag så skal vi har jooooooordbææææææææææær! :) :)
 
Nora smeeelter hjertet mitt
 
ligger ved siden av meg og suger godt på tommelen siiiin[:D]
 
ORIGINAL: juneb

Nora smeeelter hjertet mitt

ligger ved siden av meg og suger godt på tommelen siiiin[:D]

 
Ronja ligger på golvet og spiser opp hendene sine[:D]
 
ORIGINAL: Trone

anne marit, samme er det her. Samboern så meg grine for første gang under de siste pressriene. Resten av riene lå jeg med hodet i morgenkåpen slik at han ikke skulle se meg grine. Så det der skjønner jeg deg veldig godt på!!

Klar du kan tømme deg her! :) Skulle bare mangle! *god klem*

********************

I dag har jeg, gullet, min tante og bestemor vært ute på, gjett hva... Shopping, ha ha ha ha!!!! Jeg fikk handlet til " det vanlige" (føler alle skjønner hvilken sammenheng det er he he he) Og litt scrappeting og sånn. Og så fikk jeg skjært til to kort som min tante skulle ha.

Så vi har vært på farten siden kl 0830 i dag faktisk. Kl 08 måtte jeg vekke gullet, he he! Det var litt gøy :) :) Nå sover han en liten lur og jeg holder på å sovne i sofaen.

Etter middag og sånn i dag så skal vi har jooooooordbææææææææææær! :) :)

 
Jeg klarte ikke grine under fødselen, ville, men fikk ikke til. Var altfor vondt til at jeg fikk det til.... Sykt å tenke på!!
 
ORIGINAL: siljegulli

ORIGINAL: juneb

Nora smeeelter hjertet mitt

ligger ved siden av meg og suger godt på tommelen siiiin[:D]


Ronja ligger på golvet og spiser opp hendene sine[:D]

 
dem er sååå nydlige [:D]
 
Du er så flink trone! går sååå lite tur jeg[&o] må kanskje skjerpe meg[;)]

vi har jo tatt vaksine idag - men virker ikke som om mathias har fått noen bivirkninger enda! takk og lov for det[:)] han la seg iallfall til vanlig tid halv 7 og sover som en stein[:)]
 
Så bra da! :) Ingenting er bedre enn det, Amaryllis!! [:D][:D]

**********

Naboene har en guttunge på ett par år og hekkan magda.. Han skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiker som bare nøkken hver eneste kveld... Skikkelig hyling, skulle trodd han skriker seg i hjel [&o][&o] Det har han gjort i de to årene vi har bodd her. Så vet ikke hva de holder på med. Natterutinene varer jo ikke i to år.. Men han er bånn gass på morgenen da.. Så... Hm..

Nå skal jeg være flink jente å legge meg! I morgen skal vi på lunsj på gamlejobben min. Må jo ha show-off til gamleteamet mitt hi hi !! Og seff lunsje med samboern, hihi! La oss ikke glemme han oppi dette, hahahah!!! [:D]

Etterpå skal vi på shopping igjen. Og bytte noe ting som ei kusine kjøpte i dag, men hun får ikke byttet det siden hun har noe prøvegreier på skolen. Så da kan likesågodt jeg ta det for henne. Og så skal jeg treffe beybin88 og svigerdatteren min :)

Nattinatt snupper!! :) :)
 
håper Nora sover inatt :)[:)]
 
God natt Trone, håper du får sove godt og lenge[:)]

Jeg sitter som vanlig her og drøyer'n lengst mulig[8D] Hehe... Har faktisk akkurat vaska flasker da, og det er jo rekordtidlig[:D] Mangler bare å pumpe meg, så jeg får med pumpeflaska i samma "koken"[:)]
 
Natta Trone[:D][:D]
 
flink du er da netta87.. jeg drøyer og drøyer her selv jeg så[8D] hehe-.... men skal være litt sånn.. egentlig mest redd hun våkner når jeg har sovet 30 min ellnoe ;P hehe... men trur hun sover gjennom nattan nå[:D]
 
Jada, hun gjør nok det juneb[:)] Jeg har store planer om at Hannah skal sove lenge i morra[:D] Hehe... Hun sover alltid nattan gjennom da, men i det siste har hu begynt å ville stå opp i 7-8 tida[8|] Hva er det forno tull liksom[8D] Før fikk hu bare mat, og sovna igjen, men det funker ikke lenger gitt[8D] Hehe...

Ooh, nå skal jeg bare få slengt de flaskan i mikro, så skal jeg dusje og legge meg i nyvaska sengetøy<3 Hihi... Det er dajlig det Sambo er på by'n, så jeg kan slenge meg i hele senga også[:D] Så får det være hans problem om han ikke får plass når han kommer hjem[:D] Hihi...
 
Trone da[;)] Nå må du komme deg i seng *vifte strengt med pekefinger'n*[:D]
 
Back
Topp