Den offisielle skraveltråden!

juhuuu... her var det liv idag[8D] men kanskje ikke så rart siden klokka er halv 9 en lørdagsmorgen. jeg ahr stort sett vært våken siden halv 6 idag.... da fant lille gulle ut at det var morgen- eller greide å lure han til å sove til kvart over 7 men då måtte jeg først mate og så stappe inn tutten heeeeeele tiden! jippi[:'(] passet veldig fint siden jeg ikke sovnet før halv 2 eller noe sånnt i natt!! [:'(]
 
men, men hva skal dere gjøre idag da damer?? [:)]
 
Nå sitter jeg og pumper meg i halvsøvne... La meg ikke før klokka halv tre dum som jeg er... Og snuppa fant ut at klokka halv fem ville hu ikke sove mer[&:] og var våken helt til vekkeklokka til mamman ringte... Da kunne hu sovne igjen da[8D] Også vi som skal på spinning og pilates straks[&:] Har så iiite lyst til å vekke hu, men pappa'n hadde ikke tid til å være sammen med hu den lille stunda jeg trener tydligvis[:'(] MANNFOLK!!![:@]

Ha en fin dag jenter[:D]
 
Sovna klokka 3 eg og 7.30 ville Malin opp... Fekk ny bleie og ut av pysjen, så la eg hun ned for leike med babygym men bare sutring, så gav hun tutten og la hun i vogna, trillet litt på hun men forsatt bare sutring, så då tok eg og gjekk vekk og 2 minutter etter, så sover hun[:)][:)]
 
sorciere_ : alkoholen er ute av melka di når den er ute av kroppen din! en GUDENE veit når det er ;P hehe... btw.. røyk hakke noe og si vettdu[:D]
 
røyken er helt ufarlig [:D][;)]
 
det hørtes ut som en god morgebn dørti!! her har jeg vært oppe siden halv 6[&:] ikke så deilig! men merkelig nok har jeg en del energi nå - og vasker huset[:)]
 
håper du finne kortet snart dørti!!!!! og at sorciere_ våkner edru[8D]
 
du har ikke fått sjekket om noen har tatt ut noen penger da?? [&:]
 
ORIGINAL: s90

Oooo, MÅ stjele innlegg nr. 1000 i denne tråden [:D]

 
hah, det var jeg som fikk det[8D]
 
Deilig å være ferdig med trening[:D]
Ooops, der snubla jeg over en liten sjokolade gitt[8|] Jaja, stygt å la'n ligge der helt ensom stakkar[:-]
 
dørti; ok... Hahahahahah!!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

I dag har snuppa vært i selskap. Vi var å handlet inn til grillingen i kveld og så var vi på graven til farfar. Så litt stusselig ut der, men min onkel skal opp til uken og plante nye blomster, så det blir bra :)

Og nå har jeg laget hjemmelagde hamburgere med kyllingkjøtt så de er sunne og gode :) MmMmMMM!! Lagde 6 stoooore og gode :) Pluss jeg har hatt kyllingfileter i hjemmelaget marinade over natten og det skal jeg lage grillspyd med grønnsaker av. Herlig!!! Noe digg må vi jo ha når vi ikke kan trøkke i tryne pølser og potetsalat og annet kalorisnacks, hihihi!! [:D][:D][:D]

Etterpå skal vi ut på tur igjen. Trilletur vel og merke. Og da skal jeg gå med vognen slik at jeg får forbrent enda mer i bakkene ;)
 
s90:
 
dørti: nå kom jeg til og lure på en ting :)
 
snakker du stavangersk??[8|]
 
ORIGINAL: juneb

dørti: nå kom jeg til og lure på en ting :)

snakker du stavangersk??[8|]


Tror ikke hun gjør det, Mener på hun sa en gang at hun ikke klarte etterlikne rogalandsk, hehe!! Men bit meg bak, jeg kan ta feil! :)
 
i seee :D det er jo en fin "dialekt" vi har da [:D] hehe
 
Samboern la seg kl 14. Hn skulle sove en time og så skulle jeg få sove en time. Såskulle vi dratt ut på trilletur. Han skulle KUN sove en time. Han sover enda.. Og det blåser for mye til å ut på tur..

JEG ER TRØØØØTT!!!
 
ja veit [:-] hakke kamera vett...[:(] skal se om jeg finner kabelen til mobilen ;P
 
ORIGINAL: Trone

Samboern la seg kl 14. Hn skulle sove en time og så skulle jeg få sove en time. Såskulle vi dratt ut på trilletur. Han skulle KUN sove en time. Han sover enda.. Og det blåser for mye til å ut på tur..

JEG ER TRØØØØTT!!!


Da vekker du han!! Og gidde han ikkje stå opp no, så sei at han får stå opp med ungen i morgen tidlig!
 
ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: Trone

Samboern la seg kl 14. Hn skulle sove en time og så skulle jeg få sove en time. Såskulle vi dratt ut på trilletur. Han skulle KUN sove en time. Han sover enda.. Og det blåser for mye til å ut på tur..

JEG ER TRØØØØTT!!!


Da vekker du han!! Og gidde han ikkje stå opp no, så sei at han får stå opp med ungen i morgen tidlig!


HELT enig med svartengel!!!!
 
Back
Topp