Den offisielle skraveltråden!

ORIGINAL: dørti gullkorn

ORIGINAL: sorciere_

eg drikker corona med LIME!!! [:D] nammenam[:D][:D] *Sikle* [:D][:D] går her å sveeeva :) 


ååååh!! Det vil jeg og ha[:(]

kjenner jeg nesten begynner å grine

 
De drakk ej i forgårs, ha tenkt på det heilt sia ej drakk de i mai i Bergen i fjor..å 2dgr etterpå fann ej ut ej va gravid.
Ej drakk halve flaska å vart småsusen i haude, hehe.
 
ORIGINAL: Trone

Cider er nammmm!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D] Så der fikk du kommentaren din! He he he!!!

I dag har jeg vært på shopping igjen. Først var jeg på lunsj på gamlejobben og samboern. Deretter var jeg på shopping til bryllupet og til bordkortene jeg skal scrappe. Og så måtte jeg ha litt ekstra ting til all pynten jeg skal lage. Skulle egentlig truffet beybin også, men hun måtte dra før jeg kom.

Så traff jeg min tante og kusine og kusinen min ble med oss hjem. Vi har hatt namnam kyllingmiddag og jordbær til dessert. Gullet sover nå og snuppa holder på å velge tøy til i morgen. Da skal hun nemlig i bursdag fra 11-13. Helt sykt å ta det så tidlig!!! Og i alle fall på en rød-dag!!!! Blir så sur!!! Men er jo ikke så mye jeg kan gjøre.. Men himmel og hav.. [:'(][:'(]

Nå har jeg funnet frem utstyret til bordkortene. Jeg skal lage opp en god del, ikke alle, men en del. Det gjør ikke noe om jeg lager de ferdige, for navnet skal printes ut uansett og monteres på aller aller sist :) Og jaggu så har jeg funnet på noe mer å gjøre med de bordkortene, hahah!!!! Blir aldri ferdig med dette jeg, hihi!!! [:D]

 
Kor printa du ut navna i frå Trone? ka program? [:)]
 
Jeg printer de bare ut i word [:D] Ikke noe mer hokuspokus :) Skal bare ha en liten stripe med navnene på. har den stripen midt på bordkortet. Men det skal sies at jeg lager ikke sånne brettede bordkort som skal stå på bordet :)
 
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa takk svartengel :)[:)]
 
god kveld [:D][:D] idag har jeg vært i sarpsborg og scrappa med vennninna mi[:D] fikk lagd 3 sider pluss alle bordkortene til dåp[:D][:D]
 
Ærlig talt... Jeg burde vært stengt ute fra BV etter midnatt[8D] Hehe... Lurer på om det går an jeg[8|] Huff, nei, da hadde jeg sikkert ikke fått sove om nattan[:-] Ikke at jeg sover så mye nå heller men[:D] Hehe... Får vel kanskje svippe innom senga en liten tur nå[:)]

Goooood natt snupper[:)]
 
Jeg fikk sove i natt!!!! WHAT??? Ååh så herlig!!! Kanskje det er det som skal til, ett glass vin før leggetid? Ha ha ha ha ah!!!!
Neida, det var altså bare en tull!! He he he!!!

Nå skal vi ut på besøk og vi skal gå tur i skogen. Kjempekoselig!!! Og i kveld en gang skal snuppa og jeg på barnekino. koselig!!

Må løpe og gjøre meg i stand. Dårlig tid he he he!! *borte på ordentlig*

POFF! Klem!
 
Sååå bra Trone, får tro det blir en trend[:D] (Sovinga altså, ikke vinen[;)] Hehe...)
Kos dere på besøk, skogstur og kino[:)]

Hva skjer med resten av folket i dag da? Syns det er så stille her[;)] Hehe...
Kanskje alle her har et liv utenom meg?[8|]
Vi skal til mamma i dag på middag, og det gleder jeg meg til[:D] Har bestilt ørret, for det er så sjeldent jeg gidder å lage hjemme, sjøl om det er sååå nammis[8D] Også håper jeg at vi får no goood dessert[:D] Hihi...
*snakke med seg sjøl*

Ha en finfin dag snupper og bebiser (og pappaer)[:)]
 
Netta, hehehe! Håper heller ikke jeg må ty til flaska når jeg skal sove, he he he he!!!

Vi gikk nesten to timer i skogen i dag og det var sååå godt!! Etterpå dro vi å spiste lunsj. SKikkelig skikkelig koselig!!
Og i skogen traff vi på hun ene jeg er på barsel med og vi avtalte trilletur i morgen. Og tirsdag skal jeg besøken de vi var på tur med i dag. Onsdag er det vaksine, så denne uken er fullboooket tidlig he he!!
 
Eg har fri hele uka[:-][:-] Er sjokkert, ikkje lege, nav eller hs[:D][:D] Er ei uke til vaksinen, i morgen[&o][&o]

Eg blir vel sprø denne uka her[&:][&:]
 
Høres ut som du har hatt en fin dag Trone[:)][:)]
 
zzZZzz.. er helt skutt jeg.. hehe..
Var på fest på fredag, konfirmasjon på lørdag og i dag hatt besøk.. phu.. også gått lang tur med samboer, snuppa og vovven :)
herlig.. det er såååå fint vær her i dag :)

Nå er snuppa ferdig bada og lagt for kvelden og jeg skal se litt på tv og kose meg med yoghurt og eple juice [;)]
 
Fått gjort mye i helga dere da[:)][:)] her skal vi snart kose oss med hjemmelaget pizza[:D][:D]
 
ja denne helgen har gått fort [&o]
mye kjekkere å ha planer i ukene :) ser du har litt planer den kommende uken også :) herlig :9

Såååå flink Oliver er da [:)] godt når de sover godt og uforstyrret :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅ pizza fikk jeg såååå lyst på... jammi.. hmm.. (kanskje bestille fra pizza bakeren?) hehe..
ellers blir det brødskive med brunost og syltetøy til kvelds :)
har hatt dilla på det siden sykehus oppholdet i februar [:D]

KOS dere masse med pizza :)
 
ORIGINAL: Trone

Wææææ fri en hel uke??? Uten planer?? Kan du lære meg hvordan gjøre det?? H he he!!


Skal ta ting i huset og få amminga på stell igjen [:)][:)][:)]
 
Back
Topp